nedeľa 26. októbra 2014

2 v 1 od Postovnezdarma.cz (púzdro na mobil a peňaženka zároveň)

Ahojte :)

Ako už mnohé viete, tak spolupracujem dlhodobejšie s internetovou firmou Postovnezdarma.cz a vybrala som si od nich už túto krásnu tretiu vecičku a musím povedať, že opäť nesklamali. :) 
Linky na ostatné recenzie nájdete na samom konci tohto článku, ak ste ešte nečítali a zaujímajú Vás aj moje výbery vecí a ich recenzie z minula.
Doručenie tovaru trvá od 2 týždňov až maximálne do mesiaca, ale musím povedať, že vždy sa vyplatí čakanie. Tovar je vždy šetrne zabalený vo viacerých obaloch, aby sa nepoškodil.


Pretože istota je istota :)

Tento krát som si vybrala na testovanie peňaženku a púzdro na mobil v jednom, pričom na mňa skôr pôsobí ako taká mini kabelka do ruky. Farbu som si nevyberala ja, ale náhodne mi ju vybrali z postovnezdarma.cz a som rada, že vybrali práve túto bledoružovú s tyrkysovým vnútrom :) Totižto presne tá mi hneď aj padla do oka pri prezeraní si dostupných farieb. 


Charakteristika predajcu 

,,Peňaženka a púzdro na telefón v jednom je veľmi praktickou pomôckou. Umiestnite si všetky potrebné veci do jedného!
Vlastnosti:

  • Materiál: umelá koža
  • Veľkosť: 145 x 95 x 30 mm
  • Na výber z 8 rôznych farieb
  • Kompatibilné so Samsung Galaxy S3 S2, iPhone 4/4S/5/5C/5S, podobné a menšie telefóny"


Cena: 8,66 € dostupná vo 8 farebných prevedeniach
Link: TU









Nafotila som Vám ju z každej strany aby ste videli aké priehradky má a hlavne aký telefón sa do nej zmestí. Takže poďme rovno pozrieť aj na fotky a na konci samozrejme vyjadrím svoj názor na ňu. :)

Peňaženka vyzerá naozaj skvele a prakticky a myslím, že ak si ju zoberiete na párty miesto kabelky, nič tým nepokazíte. Samozrejme, že musíte počítať s tým, že sa do nej zmestí veľmi málo.


Veľkú výhodu vidím v možnosti odstránenie pútka, ak ste sa rozhodli, že ju naozaj budete nosiť len ako peňaženku v kabelke. Ale ak Vás zaujala práve ako mini kabelka do ruky je super, že má takéto malé praktické pútko na ruku.

Vnútro je krásnej tyrkysovej farby, ktorá v kombinácií s ružovou vyzerá naozaj skvele a zaujímavo.

Peňaženka má hneď niekoľko praktických priehradok a to jednu v zadnej časti na mobil a dve na peniaze, ktoré sa dajú uzavrieť zipsom + ďalšie dve na doklady, ktoré si ukážeme neskôr, keďže na tejto fotky ich nevidno.
Priehradky so zipsom sú zrejme skôr určené na mince ako na papierové peniaze. Bez pokrčenia sa do nej zmestí len 5, 10 a už s menšími problémami 20 eurová bankovka. Avšak ak tam potrebujete narvať väčšiu hotovosť, tak pri zložení na polovičku nie je žiadny problém. Ja však uprednostňujem nepokrčený stav :)

Skúšala som samozrejme do nej umiestniť aj moje dva telefóny a to Samsung galaxy S2, pre ktorý je táto peňaženka akurát a Samsung galaxy S4 mini, ktorému je priehradka troška väčšia.

Výhodou je, že bočná strana kabelky má výrez, vďaka ktorému sa dostanete ku konektoru na slúchadlá a tak bezproblémovo môžte počúvať hudbu, kým telefón máte v peňaženke. Prípadne si samozrejme môžte telefón vnútri otočiť a môžte mať prístup ku dolným konektorom napájania.


Takto to vyzerá, keď máte priehradky na peniaze zazipsované.

Ešte aby som nezabudla, tak v prednej časti sú dve menšie priehradky na nejaké tie doklady ako sú občiansky, vodičák, kreditka... Tiež sa tam toho síce nevojde nejako strašne veľa, ale postačí to.


Zladená do farieb peňaženky :D


Moje hodnotenie 

Hneď ako som ju rozbalila som sa samozrejme potešila vybranému odtieňu, ktorý mi vybrali z postovnezdarma.cz. Avšak zo začiatku mi celkom umelá koža, z ktorej je vyrobená nevoňala. Nechala som ju preto vyvetrať a už to nie je až také výrazné a strašné. :) Peňaženka na mňa pôsobí veľmi dobrým a praktickým dojmom a musím ju ohodnotiť veľmi kladne. Výhodou je, že sa do nej zmestí mobil, peniaze a ešte dokonca aj doklady. Na takú malú peňaženku to nie je celkom zlé, čo poviete? Preto nie je vôbec vylúčené, že ju budem nosiť aj ako mini kabelku keď sa niekam vyberiem. Taktiež sa mi veľmi páči jej krátke pútko, ktoré akurát pasuje na ruku. Nenašla som v žiadnu chybu, ktorú by som jej mohla vytknúť.  

Plusy:
+ dostupnosť 8 farebných prevedení
+ praktickosť, zmestí sa do nej mobil, peniaze a doklady
+ počet priehradok
+ bočný výrez na dostupnosť ku konektorom na mobile
+ pútko, ktoré môžte kedykoľvek odopnúť
+ dve priehradky na peniaze, ktorú sú oddelené zipsom

Mínusy:
- pre niekoho možno cena
- zo začiatku troška zaúáchajúca umelá koža, z ktorej je vyrobená


Na záver by som Vám ešte chcela ukázať nechty inšpirované farbami peňaženky :) 
(btw. áno, ja viem, že mám každý necht inej veľkosti... ale verte či neverte, mne to vôbec nevadí)



Linky na spomínané predchádzajúce články o spoluprácach s postovnezdarma.cz


Zaujala Vás peňaženka a púzdro na mobil ? Všimla som si, že ju na FB veľa báb zháňa a je celkom populárna :)

7 komentárov: