utorok 17. júna 2014

Tuhý šampón na suché vlasy / spolupráca so Soaphoria

Ahojte :)


So slečnou zo Soaphorie sme sa dohovorili na poslaní výrobku k zrecenzovaniu. Veľmi som sa potešila, pretože viem, že výrobky od Soaphorie sú čisto prírodné a krásne voňavé. Počas dohadovania boli v stave výroby akurát nové šampóny, preto mi aj slečna navrhla, že či by ma nezaujímal práve niektorý z nich. Samozrejme, že áno, pretože s tuhým šampónom som sa zatiaľ nikde inde nestretla a je to veľmi zaujímavou a možno aj revolučnou novinkou. :) Vybrala som si na suché vlasy, pretože moje vlasy sú občas sťa by slama. Na šampónik som musela chvíľu počkať, keďže ešte sa dorábal a dozrieval. Avšak teraz po mesačnom testovaní Vám prinášam svoje hodnotenie, avšak najskôr sa poďme pozrieť na fotky z testovania. :)





Takto krásne jednoducho mi prišiel šampónik zabalený. Nedalo mi to a hneď som balenie otvorila aby som ho aspoň ucítila.


A že teda vonia parádne :) 





Podľa návodu si treba navlhčiť vlasy a šampónom šúchať po celej hlave, čím sa napení a potom ho môžte kľudne odložiť a vlasy si klasicky doumývať, ak ho už máte na vlasoch dostatok. :)

Šampón pekne pení, takže nie je žiadny problém :)


A taktiež aj na vlasoch :) Až som bola popravde prekvapená, pretože rovno aj na vlasoch ako keby vytvoril taký "obal" a vlasy hneď vyživoval a tento "obal" mi na vlasoch zostal aj po umytí. Túto vlastnosť si všimli a rovnako ocenili aj moji rodičia, ktorí boli spolutestovači. Avšak im sa vraj nezapáčila vôňa, pretože je veľmi zvláštna a bohužiaľ neviem ju nejako bližšie charakterizovať. :)





A takto vyzerá šampón po 8. použitiach :) Takmer nezmenený, však?


Charakteristika Soaphorie:


Nutrishamp - na suché, poškodené vlasy 

,,Tuhý šampón na suché, poškodené a namáhané vlasy!  Šampónik Vás okúzli hneď s jeho omamnou vôňou! Kombinácia pomaranča, ylang-ylangu, ópia a medu pri umývaní vlasov sa vpije do pokožky hlavy a nádherne prevoňia vlasovú korunu! Šampón po styku s vodou vytvorí ľahkú krémovú penu z dôvodu, že obsahuje makadamiový, jojobový, olivový a kokosový olej a taktiež bambucké maslo. Vzácnymi prísadami vo výrobku sú med, vaječný žltok a pantenol. Úžasne zregeneruje a zjemní vlasy a zabraňuje ich opätovnému vysúšaniu!"

,,Návod na použitieNavlhčite si vlasy a prejdete si so šampónom po hlave. Prstami vmasírujte šampón do vlasov, vytvoríte penu, následne opláchnite.´´



Zloženie: Olea Europaea Fruit Oil, Cocos Nucifera Fruit Oil, Butyrospermum Parkii, Sodium Hydroxide, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Aqua, Panthenol, Coco Glucoside, Ylang-Ylang Flower Extract, Opium, Pettigrain, Ovum, Citrus Sinensis Peel Oil, Mel, Simmondsia Chinensis Seed Oil




Obsah: 60g 
           120 g

Cena: 5,50 € / 60g
          9,50 / 120 g

Link na šampóny: klik TU 

Stránka Soaphorie: klik TU
         

Moje hodnotenie:

Šampón je zaujímavý nie len svojou vôňou a balením, ale hlavne svojím zložením, ktoré v sebe nesie krásu a vôňu prírody. Ihneď ako sa mi dostal do rúk ma zaujal jeho výzor, malý, šikovný a praktický, ktorý sa zmestí naozaj do každej tašky, čiže je vhodný aj na cestovanie. Z vône je cítiť bio zloženie. Mojim rodičom síce neučarovala, ale mne sa páči. A taktiež mi vôňu vlasov pochválil jeden chlapec v práci :) (pracujem ako vychovávateľka). Nanášanie je neobvyklé, s ktorým som zatiaľ skúsenosť nemala, preto som si musela zvyknúť, že šampón si do rúk nenalievam... ale so šampónom v ruke si postupne prechádzam po celej hlave a postupne sa napeňuje. Po dostatočnom napenení som šampón odložila a ešte si premasírovala celú hlavu ako som zvyknutá, potom si šampóny vždy nechávam 2-3 minuty pôsobiť, potom ešte raz pošúcham hlavu a následne zmývam. Robím to pre lepší efekt, čistotu a taktiež šampóny majú viac času na pôsobenie. Zaujímavosťou je, že hneď pri umývaní som si všimla, že na vlasoch ostáva ako keby obal, povlak ... neviem to presne charakterizovať, ktorý vlasy obaluje a vyživuje. Aj po spláchnutí tento obal na vlasoch zostáva a jeho prítomnosť je cítiť neustále. Myslím si, že aj vďaka nemu som si všimla zlepšené rozčesávanie, čo u mňa je občas problém, keďže mám suché neposedné vlnité vlasy, ktoré nosím stále rozpustené a uzlikujú sa mi. Šampón som použila počas 1 mesiaca 8 krát ... + moji rodičia asi tak 2x každý ... (čiže +4) a musím povedať, že mám pocit ako keby z neho ani vôbec neubudlo. Čo je úplne super :) So šampónom som veľmi spokojná a budem ho používať aj naďalej. Moje vlasy sú skutočne krajšie, hydratovanejšie, lesklejšie a rozčesavateľnejšie. Nenašla som nič podstatné, čo by som mu vytkla.


Plusy:
+ vôňa
+ praktické balenie
+ výdrž balenia (mal by vydržať dlhšie ako balenie tekutého šampónu)
+ cena
+ vyživuje vlasy a zanecháva "obal" na vlasoch
+ vlasy sa lepšie rozčesávajú
+ vlasy už viac nie sú suchými


Mínusy:
-
 niekto si možno nezvykne na tento spôsob aplikácie (že sa nenalieva ako tekutý)
- možná nehygienickosť, ak ho používa viacero členov domácnosti a každý si s ním prechádza po vlasoch

Iné som nenašla :)


Ďakujem Soaphorie za poskytnutý produkt na testovanie. Veľmi sa z neho teším a bude súčasťou mojej kúpeľne aj naďalej. :)


13 komentárov:

  1. už som niekde počula o takomto šampóne, no neviem či by som sa odhodlala moje dlhé vlasy takto umývať, v každom prípade za vyskúšanie by to stálo :)
    Pozývam ta na môj blog na GA o balíček plný peknej kozmetiky :)
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám veľmi dlhé a husté vlasy a vôbec to nie je problém :) je to všetko len o zvyku.. ďakujem ti za pozvanie, rada sa zúčastním

      Odstrániť
  2. neviem si to predsatvit, ja by som sa na mojich vlasoch s nim asi narobila :-D mam ich suche jak diva svina a dlhe a huste

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hh si pobavila :D Je to skutočne len o zvyku, tiež som mala najskôr strach... popravde :) Ale je to pohoda, ako klasický... pošúchaš a hotovka

      Odstrániť
  3. Osobne už mam skusenost s podobným tuhým šamponom, avšak ten, ktorý som používala ja, bol so žihlavy. Používala som ho pár mesiacov, ale potom som si všimka, že som mala z neho tvrdšie vlasy, čo nie je dobré, pretože sama mam suche vlasy. :)
    Ale pekný a zaujímavy článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wow tato recenze je velmi dobrá (y) strašně se mi líbí jak jde na šampónu vidět, že je přírodní, tato recenze mě velmi zaujala píšu si do bločku :)

    http://livycrazydiary.blogspot.cz/ - zavítej na můj blog ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej, to si ma veľmi potešila :) A ďakujem ti pekne za pochvalu. Na tvoj blog sa rada pozriem, idem hneď aj na to!

      Odstrániť
  5. Tak o tomto som rozmýšľala minule, keď som si prezerala ponuku e-shopu. Ale nejako som si to nevedela predstaviť v praxi. Pekne popísané :-) Dovolila som sa nominovať ťa do TAG-u http://mycosmetictests.blogspot.sk/2014/09/liebster-award-tag.html :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti Kati :) Tak vidíš, teraz už nemusíš rozmýšľať, ale ak ťa to zaujalo, tak môžeš rovno kupovať ;) Je to fakt zaujímavé a vlasy skvele umýva... zanecháva na nich taký povlak ako keby ;)

      Odstrániť
  6. Tak ho chcem vyskúšat len by som si ho radšej kupila priamo v nejakom obchodíku, nevieš kde by sa dal zohnať?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, áno viem :) Ak teda nechceš kupovať cez internetový obchod, tak môžeš aj priamo v kamenných obchodíkoch, škoda že si nenapísala odkiaľ si :) Tak ti dám aspoň link, kde zistíš či máš niektorý z týchto obchodíkov blízko: http://www.soaphoria.sk/content/14-kde-kupite

      Odstrániť
  7. Já zkusila dva šampuky (také tuhé šampony) od Lush, a hrozně mi na nich vadilo, že nemůžu dobře rozčesat vlasy, ale jak tak vidím, je fajn, že to není u všech tuhých šamponu. :)

    OdpovedaťOdstrániť