pondelok 23. júna 2014

Recenzia na bio hydratačný make-up od Zuii Organic

Ahojky :)

Zapojila som sa do výzvy, ktorú na svojich stránkach uverejnili blogerky.cz (celý článok tu). Išlo o to, aby bloggerky čo najrýchlejšie napísali mail aj s vybratých výrobkom zo stránky http://www.biorganica.cz/ a prvých 15 presne tento vybraný výrobok dostane zadarmo na testovanie :) Neverila som vlastným zmyslom, keď som si našla mail, že som jedna z 15 šťastlivých, ktoré tento výrobok obdrží kuriérom domov. Vybrala som si make-up v odtieni Porcelain (tento odtieň bežne používam pri inej značke make-upu) a dúfala som, že mi sadne ako uliaty. :) 

Nedočkavo som čakala na kuriéra ...a on aj o pár dní prišiel a doniesol mi takúto krásnu škatuľku. 



Plnú "vypchávok" proti poškodeniu.

Ale taktiež plnú letáčikov, vzoriek (ktoré som ešte neskúšala) a make-upu podľa vlastného výberu. :)

A kde že je schovaný? ... A tu je! :)

Ďakujem :) Veľmi milo ma prekvapili a teším sa, keď vyskúšam aj tie.

V krabici prišiel aj leták so všetkými výrobkami... avšak ja Vám ukážem len tú dvojstránku, ktorá sa týka testovania, ku ktorému sa pomaličky dostávam :)



Ako sami vidíte, výber odtieňov je naozaj štedrý :) A určite si vyberie každá jedna z Vás ten "svoj".



Na krabičke ma zaujalo, že výrobok pochádza z Austrálie :) 

A taktiež nesmiem zabudnúť pridať zloženie výrobku, ktoré je prírodne.

Charakteristika Zuii Organic

Bio certifikovaný hydratační Flora make-up - Porcelain 30ml

,,Hydratační make-up se středním krytím Flora Liquid Foundation má jemnou hedvábnou texturu a je vhodný i pro citlivou pokožku.

Hydratační make-up Zuii Organic se středním krytím má jemnou hedvábnou texturu. Obsahuje měsíček s protizánětlivými účinky, aloe vera známou hojivými a zklidňujícími účinky, vitamín E pro hydrataci a redukci jemných linek, vitamín C zajišťuje antioxidační účinky. Tekutý make-up je zklidňující hydratační krém a make-up v jednom vhodný i pro citlivou pleť."

Cena: 1045 KČ = cca 40 eur
Obsah: 30 ml

Ak by Vás zaujímal tento konkrétny make-up, tak Link TU.


Testovanie

Hneď po otvorení krabičky s make-upom ma samozrejme zaujalo balenie make-upu, ktoré je síce jednoduché ale veľmi milé. Navyše mám veľmi rada priesvitné balenia kde vidím koľko som už minula a môžem sa prispôsobiť prípadnej kúpe nového. :)



Make-up má "klasickú" pumpičku. A že prečo tie úvodzovky? :) Hneď sa dozviete pri ďalšom obrázku. Avšak musím povedať, že ďalšou vecou, ktorú obľubujem okrem tej priesvitnosti balenia je práve pumpička, pretože si make-up jednoducho vytlačíte na ruku a nie je problém. :)

Takže prečo tie úvodzovky? Som zvyknutá, že si make-up dávkujem na ruku v polohe, že pumpička je hore "hlavou" resp. pumpičkou :D Avšak pri tomto som sa veľmi čudovala, že prečo mi nič nejde vytlačiť aj keď pumpujem o život :D Preto som make-up rozobrala a túto pumpičku som maličko preskúmala. Hneď po otvorení mi bolo jasné, že kde je chyba :D Celý make-up treba držať dole hlavou, pretože pumpička nevedie cez celé balenie až na dno, ale je len takáto krátka.

Make-up na mňa pôsobí penovým dojmom, zároveň je hustejší, ale za to sa veľmi dobre rozotiera a nie je s ním vôbec žiadny problém. Vôňa je atypická, celú dobu mi niečo pripomínal, ale ani za nič som si nespomenula na konkrétnu vec :D Vôňu neviem ani celkom presne charakterizovať ale myslím si, že sú to bylinky. Celkovo vôňa pôsobí veľmi prírodne a príjemne zároveň.


 Na začiatku som sa bála, že make-up je až príliš svetlý, aj keď ako som už spomínala... Porcelain používam aj pri inej značke make-upu a nikdy nebol problém.

Pred úplným rozotretím štetcom... aby ste videli ako sa pomaly prispôsobí.

Porovnanie na ľavej strane tváre ... túto stranu tváre som zvolila práve kvôli viditeľným vyrážkam :D Aby ste videli rozdiel a krytie. ;)

Krytie make-upu je písané stredné, avšak mne sa zdá niečo medzi ľahkým a stredným krytím. Nie je to najhoršie, aj keď viditeľnú vyrážku až tak celkom neschoval, avšak všetky ostatné nedokonalosti áno.

Takto vyzerá make-up na celej tvári. Tvár mi zjednotil a myslím si, že nie je takmer vidieť, že make-up mám, čo je super ... pretože nie je nič horšie ako mať na sebe sci-fi oranžovú masku :D




Moje hodnotenie

Make-up má praktické priesvitné balenie s pumpičkou, ktoré som veľmi ocenila, keď že presne také zvyknem aj používať a vždy som veľmi spokojná. Vôňa je trochu netradičná avšak príjemná, v ktorej je naozaj cítiť prírodné zloženie. Make-up má hustejšiu penovú ale dobre rozotierateľnú konzistenciu, ktorá sa krásne prispôsobí pleti. Je vhodný aj pre citlivejšie typy pleti, pre jeho ukľudňujúce účinky. Na pleti nie je vôbec cítiť a krásne sa prispôsobuje. Pleť zostáva na dotyk hladká, jemná a zjednotená.
Make-up odporúčam, je kvalitný a som s ním spokojná, avšak ja by som si ho pri takej vysokej sume zrejme sama nezaobstarala a taktiež by mohol viac kryť nedostatky. 

Plusy:
+ praktické balenie s pumpičkou
+ prírodné zloženie
+ konzistencia + rozotierateľnosť
+ prispôsobivosť
+ hladká a jemná pleť
+ možnosť vybrať si zo štedrej ponuky odtieňov

Mínusy:
- vysoká cena (na moje možnosti)
- niekomu sa možno nebude páčiť vôňa (mojich rodičov a priateľa neočarila, dokonca sa im nepáčila)
- bez spf
- niečo medzi ľahkou a strednou krycou schopnosťou

Make-up som testovala pri denno-dennom používaní niečo vyše týždňa a pol. Iné mínusy som však zatiaľ neobjavila. 




Ďakujem firme sa poskytnutie produktu a vzoriek na testovanie a dúfam, že budete s recenziou spokojní minimálne tak, ako ja s výrobkom. :)


3 komentáre:

  1. Veľmi pekná recenzia :) Vyzerá super :)

    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Makeup vyzerá celkom fajn, ešte som nemala žiaden bio makeup, cena je teda dosť vysoká, ale za dobré veci sa platí :)
    Pozývam ťa ku mne na blog na GA o balíček plný kozmetiky:)
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekná recenzia, o tejto značke som ešte nepočula.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť