sobota 1. februára 2014

♥ PRVÁ GIVEAWAY !!! ♥ (Ukončené)

Konečne prišla tá chvíľa a slávnostne môžem spustiť svoju úplne prvú GA! :) Nebudem príliš zdržovať a rovno ukážem, čo všetko u mňa môžete získať. :) Výherné balíčky sú hneď dva, takže čakajú na dvoch výhercov. :)

Ceny do súťaže vo vrecúškach venovala prírodná kozmetika BioBeauty.sk.
Týmto ďakujem BioBeauty a slečne Baške ;)

Ostatné výhry sponzorujem ja :)

Tu je mix oboch balíčkov :)




1. ČERVENÝ balíček obsahuje

- krém na ruky - ruža
- mini mydielko - kvet čerešne
- vernostná karta
- zľavová poukážka do salónu Le Bien v Bratislave
- lak na nechty tmavofialový
- kvetinkové ozdoby na nechty
- 2 vzorky mojich obľúbených vôní
- 2 vzorky rúžov
- 1 vzorka lesku 3v1
- 1 vzorka make-upu Ever Lasting odtieň porcelain



2. BÉŽOVÝ balíček obsahuje
- krém na ruky levanduľa
- mini mydielko - verbena
- vernostná karta
- zľavová poukážka do salónu Le Bien v Bratislave
- lak na nechty béžový
- kvetinkové ozdoby na nechty
- 2 vzorky mojich obľúbených vôní
- 2 vzorky rúžov
- 1 vzorka lesku 3v1
- 1 vzorka make-upu Ever Lasting odtieň porcelain


Detail ozdôb na nechty



Podmienky súťaže:

Povinné:
1. Sledovať verejne môj blog cez GFC a FB ( Blog Nikkienka.blogspot.sk ) a napísať pod akým menom.
2. Napísať svoj mail, na ktorý sa ozvem v prípade výhry. :)
3. Napísať, o ktorý balíček máte záujem. (1. červený alebo 2. béžový)
4. Napísať, čo sa Vám na mojom blogu páči a čo by ste mu možno vytkli (aby som vedela, do budúcna čo môžem ponechať a naopak na čom zamakať)

Nepovinné:
5. Ak chceš mať o jeden žreb naviac, tak daj moju GA zdieľať napríklad na svojom FB, blogu ... a link mi pošli do (2.) komentáru.

Súťažiť môže Slovenská a Česká republika.
Všetky povinné podmienky musia byť splnené, budem ich kontrolovať.

Žrebovať budem nasledovne:
<30 ľudí - papieriky v miske
>30 ľudí - random.org

Súťaž trvá do 28.2.2014. V sobotu 1.3.2014 sa dozvieme víťazov na blogu a aj na FB stránke.

Dufam, že sa Vám výhry páčia a zapojíte sa do súťaže. Držím Vám palce ;)

103 komentárov:

  1. Sledujem cez GFC Zuzana Mesik, na FB Zuzana Sany Mesíková...
    Môj mail je pinkshaaark@gmail.com, mala by som záujem o druhý teda béžový balíček.
    Na blogu sa mi páči úplne všetko, len by som rada viac vedela o produktoch, ktoré ty rada používaš. Alebo niečo o tvojej starostlivosti o pleť, aké produkty používaš na čistenie pleti, atď...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne článok takéhoto typu mám naplánovaný vo svojom zápisníku :) Čiže produkty, ktoré sú pre mňa samozrejmé a používam ich najčastejšie. Ďakujem za milé hodnotenie ;) Potešilo :)

      Odstrániť
    2. Aj ja ďakujem, vďaka tebe je to už hotové... Na boku :) http://pinkshaaark.blogspot.sk/

      Odstrániť
    3. Už som kukla :) Ďakujem :) Vidíš, zase si o niečo technickejšia ... a pripisujem ti týmto druhý žreb ;)

      Odstrániť
  2. Alexandra Vitova cez GFC, Alexandra Sašenka Vítová na FB :)
    Alexandra.vitova@gmail.com, v prípade výhry by som rada dostala červený balíček.
    Na blogu sa mi páči všetko, naviac to, ako vždy informuješ na čo všetko sa môžeme tešiť. Nič by som nemenila. Ale rada by som si pozrela viac nail artov a možno aj nejakých líčení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC aj FB: Lucia Orviská
    V prípade výhry sa mi páči béžový balíček :)
    Tvoj blog som začala čítať vďaka článku o výhre na blogu Modrej púpavy. Myslím, že píšeš veľmi dobre a obšírne, to sa mi na blogoch páči, lebo čím viac informácií, tým lepšie. Nemeň nič podľa rád iných, rob to tak, ako teraz - od srdca :) Vtedy je to najlepšie.
    lucia.orviska@post.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC: Rebeka Becky
    FB: Rebeka Veselovská :)
    V prípade výhry by som chcela béžový balíček ale páči sa mi aj červený ;-)
    Tvoj blog sledujem už nejaký ten čas :) Čítam všetky tvoje príspevky a sú veľmi zaujímavé :) Ja by som na tvojom mieste na blogu nič nemenila a robila to všetko tak ako doteraz :) Držím ti palce :)

    rebekaveselovska@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sledujem GFC- Veronika Nika
    FB- Veronika Nika Avuková
    mail- nikaavukova@gmail.com
    Chcela by som červený balíček :)
    Tvoj blog je super možno by som privítala články ako napríklad BEAUTY TALK :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tvoju GA som zdielala aj na mojom blogu : http://everythingaboutmyworld58.blogspot.sk/2014/01/krem-na-ruky-panier-des-sens.html :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. fb: Lucia mala pripade vyhry chcem bežovy baliček na blogu sa mi paci vsetko je tam vela zaujímavých veci pre mna takze s kazdeho si tam nieco pre seba uchmatnem

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC:dominika sedliakova
    ddbauer2@gmail.com
    Viac ma zaujal červený balíček :)
    Tvoj blog je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sledujem cez GFC ako Veronika Dedíková
    FB ako Vevika Džergova Dedíková
    mail ako veronikadedikova@gmail.com
    A páči sa mi červený balíček viac :)
    A nevytkla by som asi nič, všetko sa mi páči :) Určite netreba nič meniť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gratulujem ti :)
      Vyhrávaš červený balíček :)

      Odstrániť
  11. Pridávam aj zdielanie na https://www.facebook.com/pages/Fans-of-Books/551199258277054

    OdpovedaťOdstrániť
  12. GFC: Andrea Zuravcikova
    FB: Andrea Andy Žuravčíková
    mail: andrea.zuravcikova@zoznam.sk
    a na blogu by som nemenila nič :) myslím, že každý si tu nájde to svoje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC: Deni Hartmannová
    FB: Denisa Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz
    nevytkla bych nic, líbí se mi tady:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj :) sledujem ťa tam aj tam ako Dáša Frantová :)
    moj mail je: dasafrantova@gmail.com
    ťažké rozhodnutie ale asi skôr ten 1. červený :)
    najviac sa mi páči ako tu spomínaš rôzne výrobky spolu s tvojimi názormi na ňu :)
    a privítala by som viac nail art :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ahoj, sledujem ťa ako Katka Hajdúová
    e-mail: hajdu.carmen87@gmail.com
    FB - Katka Hajdú
    Zdieľam súťaž na FB - https://www.facebook.com/katkacarmen
    Najviac ma potešia názory, postrehy a testovanie rôznych kozmetických výrobkov, hlavne tých BIO:-)))
    Vybrala by som si balíček béžový..

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Sledujem ako Maji x, aj na fb sledujem
    mail: xxmajixx95@gmail.com
    :) oba balíčky su krasne ale vôňami sa mi viac pozdáva ten červený:P
    Tak som na blogu pomerné novým sledovateľom a ešte som nestihla zaznamenať co je zle, zatial sa mi zda všetko v poriadku a velmi sa mi páči spolupráca s oriflame :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. aoj cez fb ta sledujem ako Zuzana Zrneková, cez GFC: vivi100, email na mna : vivi1000@centrum.sk mam zaujem o 1. červený ale v podstate je to jedno potesi ktorýkolvek.
    A čo sa mi páči. Asi to písem stale ale milujem kozmetiku takze kazdy kto sa jej venuje toho mam rada a rada sledujem clanky, ty sa venujes mnohym veciam vidim aj šperky ktore tiez mozem a to hlavne nausnice. Mas tu toho pozehnane tak len tak dalej drzim palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ahoj, pekná GA! Sledujem ako Zuzana Stu na FB a Zuzana Štupáková cez GFC, páčia sa mi oba balíčky, no o trošku viac ten druhý béžový. Na tvojom blogu sa mi páči ako sa rozvíja, pribúdajú nové články z rôznych oblastí a si aktívna aj na FB, držím palce nech sa ti darí aj ďalej :-) jaj a ešte moj mail: zuzana.stupakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Zdieľam na svojom FB: https://www.facebook.com/zuzana.stupakova.18

    OdpovedaťOdstrániť
  20. 1.GFC Mgr. Marta Krausova
    2. FB. Marta Marek Krausovovanovi
    3. marta.krausova@centrum.sk
    4. rada by som cerveny balicek ak sa na mna usmeje stastie
    5. no co by som privitala na tvojom blogu? asi viac nametov na licenie inak to tu mas celkom dobre prepracovane. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC: claire clairmont
    FB: Claire Clairmont
    mail: claireclairmont666@gmail.com
    Vďaka levanduľovému krémiku si prosím béžový balíček ;) /ale v podstate ani ten červený by mi "nevadil"! :D/
    Blog je fajn tak ako je, hlavne čo najviac kozmetických recenziíí... A pekná grafika!

    OdpovedaťOdstrániť
  22. A zdieľam tu :) https://www.facebook.com/claire.clairmont.96

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Sledujem cez GFC: Nikola Guzmicka a Bloglovin: Nikola a FB: Nikolka Guzmická :)
    nikky33@centrum.sk
    Oba balíčky sú pekné, ale asi radšej červený :)
    Nemám ti čo vytknúť ale pochváliť musím naozaj pekný vzhľad blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Ahojky, ďakujem za pozvanie do Giveaway :)

    1) FB sledujem pod menom lieenka.blogspot.com
    2) GFC sledujem pod menom Lieenka
    3) páči sa mi druhý - béžový balíček s levanduľovým krémikom na ruky ♥
    4) tvoj blog sa mi páči taký aký je ;)

    Lienka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    2. béžový balíček
    Tvoj blog som objavila až na dnes. Páči sa mi tvoj dizajn blogu, ale nepáči sa mi to fosforejúce zelené písmo tvojho blogu. Veľmi ťahá oči, a ani sa tu veľmi nehodí. Ale to ej iba môj názor. 100 ľudí, 100 chutí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Zdieľam na FB: https://www.facebook.com/lenka.durcekova.3/posts/580098988738386?stream_ref=10

    GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    2. béžový balíček
    Tvoj blog som objavila až na dnes. Páči sa mi tvoj dizajn blogu, ale nepáči sa mi to fosforejúce zelené písmo tvojho blogu. Veľmi ťahá oči, a ani sa tu veľmi nehodí. Ale to ej iba môj názor. 100 ľudí, 100 chutí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Ďakujem za názor, taká zelená je moja najobľúbenejšia farba a presne tak som chcela mať zladený blog :) Ružovo-zelený :D Dokonca aj obal na mobil som si zohnala v týchto dvoch farbách :) Ale ako vravíš, sto ľudí sto chutí :)

      Odstrániť
  27. GFC: Bajushka Kováčová
    FB: Baja Kováčová
    červený balíček :-)
    Som tu po prvý krát a čítala som si zatiaľ len málo vecí, ale zatiaľ sa mi to ľúbi :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Vše splňuji :) a sleduji :) kdyby cosi, tak ten běžový balíček a co se týče blogu, tak trošku výtka k písmu, dlouhodobě se nedá číst barevné písmo na bílém podkladu, měla by to být klasika černé na bílém :)...Ale každý má svůj styl. Jinak se mi líbí recenze a celkový "pocit" z blogu, je takový pozitivní :)
    spacesusi.blog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. GFC: Janka Zlochová
    FB: Janka Praznovska Zlochova
    páči sa mi červený balíček a na blogu nič nemeň, ostaň "svoja"...:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. GFC: Adrienne
    Facebook: Dada Baroková
    Mail: dada.barokova (at) gmail.com

    Čo sa týka balíčkov, výber je to maximálne ťažký, lebo sa mi páčia oba! Ale v poslednej dobe mám mierne levanduľovú obsesiu a fialových lakov mám už viac ako dosť :D, takže nakoniec by som poprosila ten druhý. :)

    Tvoj blog až tak nepoznám, priznám sa, že som tu po prvý raz. :D A môj prvý dojem je, po pravde, mierne divoký. :D Pretože ak by so mala dizajn blogu zhrnúť jedným slovom, tak poviem, že je... divoký. :D Na jednej strane je to i tak pekne farebne zladené a čítať sa dá tiež bezchybne a pohodlne, pri čom možno na tú smutnú zimu trochu farieb neuškodí. :D Na strane druhej som však tak trochu zástancom minimalizmu. :D Inak som si preletela bočné menu - čo chystáš :D - a znie to veľmi sľubne, aj štýl tvojho písania sa mi páči - súdiac podľa tohto článku. Držím v blogovaní palec! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Ďakujem ti za názor, už pracujem na farebnej náprave blogu a snažím ho prerobiť na menej výrazný :D Nemôžem za to, taká bláznivá ako farby blogu som aj v skutočnom živote :) Milujem pestrofarebnosť a dobrú náladu. Už som to asi prehnala :D

      A taktiež som rada, že si sa pripojila k mojim followerom ;)

      Odstrániť
  31. 1. cez fb sledujem ako LaurinQa Hucíková a cez GFC ako Laura Hucíková
    2. laurahucikova21@gmail.com
    3. páčia sa mi obidva, no skôr by som privítala ten druhý :)
    4. na tvojom blogu nie som prvý krát, a vždy ma zaskočila úprava. Nie v zlom zmysle, práveže naopak. Veľmi sa mi páči úprava, je to aj pekne zladené a píšeš takmer bezchybne, to je u mňa veľké +! taktiež sa mi páči, že spolupracuješ s Oriflame, vytknúť sa ti nedá nič, naozaj! držím ti palce s blogom:)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. 5. https://www.facebook.com/laurinqa.hucikova/posts/783416138354842?stream_ref=10 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. 1. GFC: Moje Malé Nudné Já
    FB: Kikina Gasmanová
    2. jakrikusik@seznam.cz
    3. Oba mě lákají, ale béžoví asi víc a to kvůli barvě laku.:)
    4. Mě se tu osobně líbí, nechala bych to tak a myslím, že nejsem jediná, která se tu ráda vrací.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. GFC July V
    FB July Velkova
    july.velkova@gmail.com
    Ak by som vyhrala vyberam si cerveny balicek

    OdpovedaťOdstrániť
  35. 5. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=828646020494169&id=121055236715&stream_ref=10

    OdpovedaťOdstrániť
  36. GFC: Detti
    FB: Detti Macsó
    email: bmacso@azet.sk
    Co sa tyka blogu lúbim recenzie :) Rada by som videla napr.DIY projektov.
    A cerveny balicek. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Moc pěkné balíčky! :) Blog se mi líbí, je přehledný. Mám ráda různé módní tipy, outfity apod., takže bych uvítala případně nějaké fashion články. :) Těžká volba, ale kdyby se usmálo štěstí, asi bych se raději přiklonila k druhému béžovému balíčku. Sleduji GFC i FB Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. sleduju na FB i na GFC jako Veronika Francková
    franckova.veronika@seznam.cz
    líbí se mi recenze, ale taky tu jsem de fakto poprvé a tak úpně nemůžu hodnotit. Máš zajímavý vzhled, takový hodně divoký, ale líbí se mi tu. Určitě mě tu čekej znovu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  39. gfc: kiki
    fb: kristýna p.
    balíček č.2
    líbí se mi lčánky o nail artu :) a nenapadá mě nic co by se mi tady nelíbilo :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  40. GFC: eva2030, FB: Eva Gergelová (IngPhd), červený balíček, najviac ma fascinuje nail art, email: evagergelova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Nedherná giveaway. Ráda se zapojím a zároveň tě chci taky pozvat k sobě na blog, kde probíhá taky jedna :) Sleduju jako Dullsinea. V případě výhry bych asi raději béžový balíček. A můj mail je StochlovaAdela@seznam.cz. A na tvou otázku odpovídám, že je mi hrozně sympatický vzhled tvého blogu...celkově je vidět, že si dáváš práci, baví tě to, staráš se a necháváš si záležet. :) Určitě se sem budu ráda vracet ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. A sdílím :) https://www.facebook.com/blogDullsinea

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Sleduji spoustu blogů a na každém si najdu něco co se mi líbí a vždy si prohlédnu fotky.Jinak všeobecně mám nejraději na všech blozích nákupy a spotřebováno.Ráda se podívám na různá líčení a outfity.
    Sleduji GFC langmaierova1
    FB Martina Langmaierová
    langmaierova1@seznam.cz
    balíček č.2

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Sdílím na FB https://www.facebook.com/martina.langmaierova
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  45. GFC: Evka G.
    chcela by som čerbený balíček:)
    beautybyevka@gmail.com
    rada by som videla nejaké outfity:)

    giveaway aj u mňa:)
    http://beautybyevka.blogspot.sk/2013/11/giveaway-n2.html

    OdpovedaťOdstrániť
  46. FB, GFC: Lenka Kovalova
    mail: orchidejocka@gmail.com
    v prípade výhry by som mala záujem o béžový balíček :)
    na blogu by som zmenila asi jeho vzhľad a tiež by som si rada prečítala niečo o kozmetike ktorú používaš pravidelne...

    OdpovedaťOdstrániť
  47. FB, GFC: Gabriela Rigóová
    MAIL: gabriela.rigoova@gmail.com
    V prípade výhry mám záujem o červený balíček :D :D :D :D
    Na blogu by som zmenila design, chcelo by to niečo jednoduchšie :) Ale príspevky sa mi páčia, už som si na ich základe kúpila viacero produktov. A tvoja aktivita je na 1 :D možno by som uvítala články o tom, akú kozmetiku používaš práve ty, či už na svoju pleť, alebo vlasy. ;)))) A možno by si si z občas mohla objednať Ladybox a urobiť mu recenziu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  48. FB Beauty Diaries
    GFC MimsLady
    miriama.vargova121@gmai.com
    Na prvý pohľad sa mi tu páči, je to také veselé a pestré ešte to chce doladiť, ale inak je to nice :)
    Páči sa mi viac asi červený balíček :)
    Veľa zdaru v blogovaní !!

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Gabika Klochanova
    gklochanova@gmail.com
    v prípade výhry mi je jedno aký balíček dostanem ale ak tak možno bežový?
    a čo zmeniť? nemen sa len na nás nezanevri :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na veci, ktoré ma bavia, alebo niekedy snáď bavili nezanevieram :)

      Odstrániť
  50. FB Denisa Slobodná
    gfc Denisa Slobodová
    denisa.slobodova@centrum.sk
    páči sa mi béžový balíček
    mne sa vzhľad veľmi páči, a prečítam si všetko o kozmetike

    OdpovedaťOdstrániť
  51. GFC: Natalii R
    FB: Natália Rechtoríková
    rechtorikova.natalia@gmail.com
    viac sa mi paci cerveny balicek :D
    Páči sa mi tu úplne všetko :D

    OdpovedaťOdstrániť
  52. 1. GFC- Naomy Jakab
    Facebook- Noémi Jakabová
    2. E-mail- nomijakab@gmail.com
    3. Páči sa mi Béžový balíček
    4. Páči sa mi: vzhľad+kozmetika
    Nepáči sa mi: -

    OdpovedaťOdstrániť
  53. 5. Zdieľam na mojej stránke na fb: https://www.facebook.com/pages/Bella-Thorne-Slovakia/155147494618005?ref=hl :)

    OdpovedaťOdstrániť
  54. FB like: Monica Sv

    GFC: By-Moni

    Email: ByMoniBlog@gmail.com

    Líbí se mi balíček č. 2 béžový.

    Celkem se mi líbí tvůj vzhled blogu i články. Ale při lakování nehtů bych zapracovala trochu na tom, aby nebyl lak na kůžičce :) - jinak se mi moc líbily neonové laky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Přidávám 2. komentář. Dala jsem odkaz na tvou GE do levého sloupce na můj blog - http://by-moni.blogspot.cz/

    Email: ByMoniBlog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  56. 1. Monika Hudlíková
    2. monika.hudlikova@gmail.com
    3. červený
    4. máš pěkný zapamatovatelný vzhled i pěkné fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Takže na FB ťa sledujem ako Henika Gregova,cez GFC ako HenrietteHiver
    Email beperfectissimple@gmail.com ...aj jeden aj druhý balíček je krásny ale u mňa vyhrala tá levanduľová vôňa krému na ruky :) na tvoj blog som narazila len vďaka tejto GA a musím povedať,že aj keby GA nebola tak ho budem sledovať a to preto,lebo tu je z každého rožka troška a také blogy mám ja najradšej ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Veľmi si ma týmto komentárom potešila, keď že na začiatku blogovania som mala obavy z "odsúdenia", že sa venujem príliš mnohým veciam naraz. Videla som, že mnohé blogerky sa venujú len čisto jednej veci (kozmetika, nail art) ... avšak toto som ja :) A nedá sa mi nevenovať všetkému, čo ma baví ... :) A taktiež ďakujem, že si čitateľka číslo 80, teším sa :)

      Odstrániť
  58. 1. Sleduji jako El
    2. eliota@centrum.cz
    3. 2. béžový
    4. Líbí se mi barevně design, jen "stránky" pod záhlavím se mi moc nelíbí písmem a barvou :( a dále se mi líbí, že máš vlastní fotky :) celkově máš moc sympatický blog :)

    Děkuji za pozvání :)

    OdpovedaťOdstrániť
  59. 1. Terezka Kovářová
    2. terr.kovarova@gmail.com
    3. 1.
    4. možná trošku lépe udělat to menu co máš pod záhlavím, jinak se mi líbí jak píšeš! :) a že máš vlasntí fotky!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Přes GFC sleduji jako : Anett Smiley
    Přes FB sleduji jako : Adell Adušš Šťastná
    Anuska.01@centrum.cz
    Nejvíce se mi líbí první balíček,ten červený:)!
    Tvému blogu bych nevytkla nic,chodím tady strašně ráda:)!!

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Jůů!
    GFC:Anett
    FB:Aneta Pavlačkovoá
    anuska128@seznam.cz
    Líbí sem mi první červený balíček :))
    Mě se líbí všechny tvé příspěvky! :D
    Nic ti nemůžu vytknout vím jak je těžké blogovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  62. 1. GFC&FB: Nickie Řezáčová
    2. nickierez@gmail.com
    3. 2) béžový
    4. Líbí se mi celkově všechno. Máš to dobře přehledné a i vzhled ti ladí. Akorát si dávej pozor na zaostření fotek, ale to je detail, jelikož já mám stejný problém.
    A ráda bych tady viděla nějaký článek typu, co používáš na pleť, co by jsi doporučila a s čím už máš zkušenosti. Nebo nějaký FOTD (face of the day) že bys mohla udělat jakoby tutorial na to, jak se namalovat jako nějaká modelka/herečka/zpěvačka etc. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  63. ahoj :))
    1. blog - Michaela Mária, fb - Miška Gubovska
    2. misulienka1999@gmail.com
    3. béžový, kvôli tej levanduľovej vôni krému, levanduľa je proste pre mňa toptoptop :D
    4. na blog som teraz narazila a ako som si ho kukla máš ho naozaj fajn ;) páči sa mi to ako informuješ o novinkách alebo ako to nazvať, obsahovo je blog úplne super, ja by som však zmenila to pozadie, na mňa je to až moc farieb :) ale ináč nemusíš vôbec nič meniť! :) likeujeem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gratulujem ti :)
      Vyhrávaš béžový balíček :)

      Odstrániť
  64. pridávam teda druhý komentár(:
    zdieľam na tt - https://twitter.com/MikaGubiGubovsk/status/437664016123437057 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  65. Ahoj, sledujem cez GFC ako Lucia Štupáková a cez FB ako Lucia Štupka.
    môj mail: lu.stupakova@gmail.com
    jednoznačne červený balíček :-)
    a na tvojom blogu sa mi páči všetko a hlavne ma oslovilo to, že si taká aktívna a prispievaš aj na fb a aj tu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  66. a tvoju super GA zdieľam tu: https://www.facebook.com/lucia.stupka

    OdpovedaťOdstrániť
  67. ahoj , mala by som zaujem o červený balíček , sledujem cez tento ucet ,n.princess@azet.sk , a páči sa mi veľmi dizajn :) to ma dokaze najprv vzdy orientovat na stranku

    OdpovedaťOdstrániť
  68. zdieľam na tt @queeniky tam si najdi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  69. ahoj, sledujem cez GFC ako anilvap, FB Pavlína Jankovičová
    2. adamko2006@gmail.com
    3. béžový
    4. som tu nová, poobzerám sa, počítam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  70. gfc Lizzy
    fb Lucia Banárová
    béžový balíček :)
    som tu nová,ale zatiaľ sa mi tu páši,možno by som trošku upravila design,ale to je vec vkusu,inak by som si rada prečítala článok o tvojich obľúbených blogerkách napríklad :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Ahoj, cez GFC ťa sledujem ako Mima Lauková a cez FB tak isto :)
    e-mail: mimalau@centrum.sk
    páčia sa mi obidva,ale predsa len by som o niečo viac uvítala červený balíček :)
    jediné čo sa mi na blogu nepáči je dizajn,ale každému sa páči niečo iné.

    OdpovedaťOdstrániť
  72. https://www.facebook.com/pages/BeautyFashion-Tips-by-Mima/669297686462567 a zdieľam na mojej stránke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  73. GFC: Lenka Kováčová, FB: Lenka Tokolyová Kováčová, e-mail: kovac.lenka@azet.sk

    páči sa mi béžový balíček :)

    Na blogu sa mi páči všetko, len pozadie by som zmenila na nejaké neutrálnešie, to je všetko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  74. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  75. GFC: Suzzie
    e-mail: cechvalovazuzana@gmail.com
    2. béžový
    páči sa mi dizajn.-..a štýl akým píšeš :'

    OdpovedaťOdstrániť
  76. gfc-jananulka.9@gmail.com
    fb-Jana Svobodová
    Vybrala bych si 2.béžový balíček,kvůli levandulovému krému,musí být skvělý! :)
    Blog se mi líbí,nic bych neměnila,jen tak dál :)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  77. zdieľala som na stránke https://www.facebook.com/miroslava.paradova

    OdpovedaťOdstrániť
  78. Líbí se mi béžový balíček, sleduju pod svým jménem na FB i tady. :)
    Moc se mi nelíbí vzhled, hlavně záhlaví mi přijde docela přeplácané, mám radši jednoduché linie. Jinak se mi líbí, že píšeš o všem možném a články doplňují hezké fotky :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  79. Pridávam ten druhý komentár :) Zdieľala som na blogu, info je už vyššie, však my vieme, o čo sa jedná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  80. GFC a FB Miroslava Zelinková, vybrala by som si béžový balíček.... páči sa mi vzhľad a rozmanitosť príspevkov :) email: mya1113@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  81. sleduji na FB. Terka Hlaváčková
    GFC: Tereza Hlaváčková
    Oba balíčky jsou nádherné možná je mi sympatičtější druhý.
    Líbí se mi jak vše hezky popíšeš, nafotíš. Mám moc ráda články o nové kosmetice. A co vytknou no ani nevím vše se mi líbí možná malinko líp fotit na některých fotkách to hází stíny, ale to je jen poznámka ne kritika :)
    trezinka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  82. GFC: Michaela B.
    FB: Michaela Postcrossing
    Oba balíčky jsou super, ale vyhrál to první :)
    misula.3@seznam.cz
    Neměla bych nic :) Píšeš si blog tak jak chceš ty a to je nejdůležitější :)

    OdpovedaťOdstrániť
  83. Ahoj!
    Máš super blog :))
    Sledujem ťa ako Jana Hrašková
    Môj email je jana.hraskova19@gmail.com
    Priala by som si strašne balíček č. 2 ale mne je to podstate jedno hlavne nech tam je make up :33 :)
    Na tvojom blogu sa mi páči všetko :) ale jedine čo by som zmenila je úvodná titulná fotka na fb :) ale inak všetko je super ;)
    A super je že giveaway robíš aj pre slovákov aj pre čechov to je milé :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) ďakujem ti za názor a taktiež za to, že sa ti môj blog páči :)

      Len teraz som troška zmetená ... myslíš tú fotku, ktorú mám vlastne aj na blogu ako header ? :) Chcela som to mať len zladené, že čo tu, tak aj tam :)
      Alebo myslíš tú moju čiernobielu fotku ? :)

      Odstrániť
    2. :) myslím tu fotku, ktorú máš aj na blogu ako header :)
      Ale uvedomila som si že keď sa na to dívam že to nemeň myslím si že je to dobré :)
      Ďakujem že si odpovedala :))
      Pekný deň

      Odstrániť
    3. To ja ďakujem tebe :)

      Aj tebe pekný deň

      Odstrániť
    4. Si strašne zlatá :) ja viem že sa to tu nehodí ale nevedela by si mi doporučiť nejaký make up od dermacol alebo miss sporty? (Nech nie je moc drahý) :)
      Je to trápne ale si profesionál :)
      Moc ďakujem :))

      Odstrániť
    5. Ďakujem :) hh za chvíľku sa budem hanbiť ....
      Ja osobne som make-up od Miss sporty alebo Dermacolu nemala ... ale kamarátka používa od Dermacolu tento: http://www.dermacol.sk/dekorativna-kozmetika/tvar/make-upy/24h-control-make-up a vravela, že je spokojná :)

      A ja som pri poslednom nákupe dostala vzorku tohto make-upu: http://www.dermacol.sk/dekorativna-kozmetika/tvar/make-upy/imperial-make-up-11484 ešte som ho neskúšala :) Ale môžem zajtra otestovať a napíšem ;)
      Ak máš ďalšie otázky kľudne sa pýtaj buď tu, alebo cez stránku blogu na FB (správa, plocha) alebo ešte som na Ask.fm ako Nikkienka :)

      Odstrániť
  84. https://m.facebook.com/sharer.php?m=message&sid=559894337364951

    Zdieľam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  85. GFC,FB: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com
    béžový balíček
    Blog sa mi páči, páčia sa mi príspevky a zmenila by som trochu dizajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  86. gfc:lola181
    lola181@centrum.sk
    balíček č.1
    ja neviem, mne často krát stačí keď sa dajú články dobre čítať, že nie je napr na čiernom pozadí biele písmo, inak nejak neriešim vzhľad, ak ma zaujme text, no niekedy je taký špecifický design takým poznávacím znamením pre mňa, že si viem tak vybaviť, že kto to je aký to je blog

    OdpovedaťOdstrániť
  87. Mám zájem o první balíček,sleduju tě pod jménem Tereza a email+jméno fb když tak v případě výhry :).Vytkla bych možná vhled blogu,který se mi moc nelíbí.Ale máš pěkné články a to je hlavní :).

    OdpovedaťOdstrániť