pondelok 24. februára 2014

Spolupráca s www.orif24.cz

 Ahojte :)

Konečne som sa dostala k recenzií na už spomínaný make-up od Oriflame - Perfect fusion foundation, ktorý som získala vďaka spolupráci s hore zmienenou firmou z Čiech, konkrétne s internetovou stránkou www.orif24.cz, ktorá predáva produkty Oriflame. :)

Na výber mi dali z viacerých produktov, nakoniec som si vybrala tento make-up, pretože to bola zrejme jediná vec z výberu, s ktorou som ešte nemala tú česť, aby som ju poznala. Vybrala som si najbledší odtieň Porcelain, keď že ho bežne používam aj pri iných make-upoch.
Na doručenie som musela chvíľu čakať, pretože vtedy momentálne nebol make-up skladom. Preto o tejto spolupráci vlastne viete už dlhšie :)

Veľmi som sa tešila keď po cca 2 týždňoch som si našla žlťáska (tak volám ten žltý papierik, ktorý dostanete do schránky) v schránke. Prekvapujúcejšie potešenie však prišlo ešte len keď som si obálku rozbalila. :)




Vždy rozšklbem zadnú stranu obálky ešte na pošte, lebo domov by som nevydržala :D Inak to nebolo ani tento krát. A čo že bolo v balíčku? Bol tam samozrejme make-up v odtieni Porcelain :)

 A ešte prekvapenie :) Špongie na nanášanie make-upu + vizitka ;) Tieto špongie ma naozaj potešili. A že prečo? Preto že som si ich sama plánovala kúpiť :D Už asi dva roky si aplikujem make-up štetcom a strašne ma lákalo vyskúšať si aj špongie. :)

Takto vyzerá jeho balenie :) Jednoduché, sklenené s praktickou pumpičkou. Presne takéto balenie mám najradšej, pretože vidím koľko som už minula a nemusím rozmýšľať či už treba kupovať nový alebo to ešte pár dní vydrží.

Make-up som už skúšala druhý raz. Ten prvý krát som si odfotila tvár pred nanášaním make-upu ... a druhá fotka bola po nanesení make-upu. Chcela som to vlastne takto celkovo porovnať, len že nakoniec som zistila, že to bolo strašne zle vidieť. Tak som fotky zmazala a povedala si, že to skúsim ešte raz a to troška inakšie :)

Myslela som si, že ak nanesiem podkladovú bázu, tak to bude vidieť lepšie. Takže som si ju pekne naniesla a nechala chvíľku pôsobiť a vstrebať. Ale ešte jeden detail. Bázu som si naniesla len na pravú stranu tváre, neskôr sa dozviete prečo.
Myslím si, že som sa zmýlila v tom, že to viditeľnosti na fotkách pomôže :D To upozorňujem takto vopred ;)

Podkladová báza pod make up + štetec na krycí krém

Make-up som si teda vymačkla na ruku a začala skúmať. Ako môžete vidieť aj na obrázku, make-up je hustejší ako ste možno niektoré zvyknuté, avšak vyzerá prirodzene a veľmi dobre kryje nedokonalosti. Navyše krásne vonia, neviem to opísať, ale je to proste ako už dovoniavajúci parfém, ktorý je jemný a nevtieravý.


Špongia pred použitím

Špongie sú na dotyk veľmi príjemné, také plyšákovské. Užívala som si každý ich dotyk.

Predtým som si nevedela predstaviť, že by som miesto štetca používala nejaké iné "nástroje". Teraz mi to už také absurdné nepríde a myslím, že tieto špongie budem používať popri používaní štetcov. Predsa len v okolí očí sa mi lepšie nanáša make-up alebo tekutý korektor štetcom na korektor. Ale sú úžasné a ružové a plyšákovské :) Proste odporúčam a som z nich nadšená. Avšak musím ešte zistiť, či sa môžu čistiť vodou, alebo sa musia po úplnom zašpinení vyhodiť. To dúfam nie.

Špongia po použití.

Dlho som rozmýšľala, že ako Vám ukázať rozdiel medzi tvárou s make-upom a bez makeupu... a keď že mi prvý spomínaný nápad celkom nevyšiel, tak som vsadila na trošku inšiu metódu.

Cez tvár som si namalovala nepoužívanou konturkou na pery čiaru, ktorá rozdeľuje namakepovanú a nenamakepovanú tvár :D Na pravú stranu tváre(na fotke je to naľavo) som si naniesla (na podkladovú bázu) make-up špongiou, pričom som začala od brady a postupne prechádzala na zbytok.

Po nanesení som samozrejme začala fotiť a tu sú "výsledky". Nie som si istá, či to je celkom vidieť. V skutočnosti je to veľmi pekne vidieť ale na fotke nie a nie. Urobila som asi 20-30 fotiek a vybrala som len týchto pár, na ktorých je to nepatrne vidno. Teda aspoň ja to vidím. Dúfam, že aspoň malinký rozdiel vidíte aj Vy.



Na tejto fotke je to celkom pekne vidieť si myslím. Preto som vyskúšala ešte jeden krok.

Z fotky som vyrezala časť pravej a ľavej časti tváre a skúsila urobiť rozdiel takto :D

Bez make-upu
S make-upom

Takže poďme si to teraz všetko celé pekne zrhnúť :)

Charakteristika Oriflame: 

Dokonale zakryje nedostatky pleti a vyzdvihne jej krásu. Hydratačný krycí krém perfektne splynie s pleťou, takže vaša pleť môže dýchať. Komplex HydraFix poskytuje pleti hydratáciu po celý deň. Výsledkom je nádherný a prirodzený vzhľad pleti. Stredne krycí.

Objem: 30 ml
S SPF 25 a HydraFix Komplex pre hydratáciu.
V 5 dostupných odtieňoch.

Cena v Čechách: 299 KČ ( v zľave okolo 200 KČ). Objednávať môžte tu: www.orif24.cz .

Cena na Slovensku: 10 € ( v zľave okolo 6 €)

Moje hodnotenie:

+
Od Oriflamu som už mala viacero make-upov a každý ma niečim uchvátil, pretože mal niečo do seba. Tento make-up je v podstate novinka a ihneď na prvý pohľad zaujme jednoduchým skleneným balením s pumpičkou, ktoré sa skvele drží a dávkuje potrebné množstvo. Navyše ako veľké plus je, že obsahuje HydraFix komplex pre hydratáciu pleti a spolu s SPF 25 je skvelým spoločníkom či už na zimné alebo letné počasie.
Make-up je konzistenciou trošku hustejší ako som zvyknutá, avšak možno aj vďaka tomu má skvele krytie nedokonalostí pleti. Hustoty sa báť nemusíte, pretože sa naozaj dobre rozotiera a nezostávajú po ňom škrvny, mapy a nerozotreté miesta. Taktiež sa s týmto make-upom vyvarujete výzoru masky, keď že sa dokonale prispôsobí Vašej pleti a zjednotí ju. Make-up je nemastný a skvele hydratuje. Po nanesení som mala pocit uvoľnenia ako keby som ani žiadny make-up nemala. Moja pleť mohla ďalej v pohode dýchať a nebola dusená :D Taktiež mi pleť zostala hydratovaná a príjemne hladká na dotyk, jednoducho hladká pleť vyzerajúca zdravo. Tento pocit trval dokonca aj po odlíčení. Make-up je vhodný na všetky typy pleti, dokonca aj pre tie problematickejšie.
Má skvelú výdrž, bez problémov vydrží celý deň. 

-
Možno to znie neuveriteľne, ale zatiaľ som žiadne nenašla. Make-up mi dokonale sadol a som s ním spokojná.
Jediným mínusom u niektorých by mohla byť možno cena. Neviem koľko bežne dávate za make-up Vy a koľko ste ochotné investovať. U mňa je toto bežná cena. :)

Upozorňujem však, že 100 ľudí=100 chutí. Mne sadnúť mohol, Vám už napríklad nemusí. Všetko je o skúšaní a hľadaní toho, čo bude pre Vás to najvhodnejšie.


Nakoniec by som ešte rada poďakovala firme  www.orif24.cz , ktorá mi dala možnosť a šancu tento make-up otestovať a priniesť Vám recenziu. :) 

Ďakujem.


Dúfam, že sa Vám táto recenzia na make-up páčila a dáte mi vedieť, či vidíte aspoň troška rozdiel na tých nepodarených fotkách :)




10 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Používaš ho aj ty ? :) Pre mňa to bola teraz úplná novinka a naozaj mi sadol ... Čítala som aj hodnotenia na stránke Oriflame, ale niektoré tam boli dosť negatívne... takže som sa obávala spočiatku :)

      Odstrániť
  2. Tento makeup vypadá opravdu zajímavě!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj zaujímavý veru je! :) Má skvelé vlastnosti a tá vôňa ... ;)

      Odstrániť
  3. Gratuluji ke spolupráci, výrobky vypadají opravdu lákavě :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti :) a aj sú lákavé, pretože sú super

      Odstrániť
  4. Makeup vypadá zajímavě :) Líbí se mi jeho světlá barva, která by se hodila suprově na zimu :) Houbičky používám občas na zapracovávání makeupu, ale zdá se mi, že houbička hodně produktu vsákne do sebe...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, to s tou špongiou máš úplnú pravdu ... držia a vstrebávajú do seba určité množstvo make-upu ... preto väčšinou radšej používam štetec... alebo sa proste s tým treba zmieriť, pretože aj špongie sú super na aplikáciu ;)

      Odstrániť