utorok 4. júna 2013

Som bc. s vyznamenaním !!!!(3xA=červený diplom)

Ahojte :)
Musím sa Vám s niečim pochváliť :)
Dňa 04.06.2013 som mala obrovský deň D :)
Štátnice!!! Dva týždne stresu a pilného učenia sa (=nevenovania sa Vám:( ) To boli nervy, to bol stres :)

O 7:10 som prišla do školy, keďže som šoférovala, tak som sa prezula do lodičiek a cupitala som spolu so spolužiačkou dnu do školy. Všade boli moji nervózny spolužiaci so stresujúcimi pohľadmi a nikto nechápal čo ako a kedy bude sa diať. Niečo pred 7:50 sme sa všetci zhŕkli v jednej veľkej miestnosti a slávnostne sa zahájili štátnice. Boli sme rozdelení po 15 ľudí v každej skupine a bolo 10 komisií, po začiatočných obavách som zistila, že moja komisia s číslom 2 je úplne v pohode, ale nevedela som sa dočkať kedy bude po tom. Navyše bola som 6. v poradí a stres rástol ako som tak pozerala na všetkých tých ľudí, ktorý vychádzali od komisií, niektorí boli šťastní ... a iní zase nie. Keď som konečne prišla na rad o 9:50, bola som strašne nervózna, sadla som si pred komisiu a začala som rozprávať obhajobu svojej bakalárskej práce.
Nešlo mi to... ale vôbec... Rozprávať vôbec a nie to ešte rozmýšľať :D Tak som to proste čítala s pripraveného papiera s obhajobou ... úplne som koktala :) No nevadí ... Čo ma mrzelo bolo, že mi síce prácu pochválili z obsahovej stránky, ale po štruktúrnej stránke sa im nepáčila, mala som tam viac viacero prešľapov, čo sa týka odrážok a nadpisov. :( Po zodpovedaní niekoľkých otázok som pristúpila ku ťahaniu otázok ... Hovorila som si, že stačí si potiahnuť len dobre... a som za vodou ... tak som zhypnotizovala kôpky otázok a išla som na to... Vždy som si vytiahla tú, čo mi ako prvá padla do oka ... Vybrala som si: otázku číslo 3. Kríza podniku (výborne pomyslela som si :) ), 7. Projektový manažment (skvele, už iba poslednú super a je to fenomenálne) a 18. Spotreba, úspory, investície a vzťahy medzi nimi (troška horšie, ale môže byť :) ) ...
Hneď ako som videla svoje otázky, vedela som, že už je dobre ... a nervy zo mňa opadli ... sadla som si na druhú stranu miestnosti za stôl a začala vypracovávať... medzitým za mnou dvaja odpovedali ... Po cca 20 minútach som mala tieto 3 otázky vypracované na papier obojstranne. Ešte mi zostalo pár minút k dobru, ktoré som strávila pozeraním z okna :)
O pár minút ma zavolali naspäť ku komisií.... kde som spustila ... Prvé dve otázky mi odobrili ... a tú tretiu ... no nevedela som odpovedať na jednu otázku čo mi položila práve vyučujúca predmetu, kde sme sa učili spotrebu, úspory ....Že čo je to multiplikátor ... no nemala som ani šajnu ... pamätala som si ten výraz z prvého ročníka, ale nechcela som proste trepnúť, tak som sa radšej priznala, že si nepamätám ...
Po zodpovedaní otázok mi povedali, že už mám len počkať na výsledky a môžem ísť. Bolo cca 10:40 .... Na výsledky sme čakali strašne dlho, pretože sme čakali kým zodpovedajú aj ostatní... o 14:30 som sa konečne dozvedela ako to celé je a či som spravila.
Pri vyhlasovaní výsledkov mi ale lepilo... Pretože predseda komisie spustil: Ktorá z vás je Hajtmánková ... ??? .... S malou dušičkou a vysokým hlasom som dvihla ruku a povedala JA. Zahľadel sa na mňa a pokračoval: Pri vás sme veľmi dlho premýšľali, pretože vaša práca je výborná po obsahovej stránke... ale štruktúrnej nie ... Ale nakoniec sme sa rozhodli, že máte 3x A .... s vyznamenaním .... SKORO SOM ODPADLA!!! Všetci mi začali tlieskať ... ja som len stála s otvorenými ústami ... a bolo mi do plaču ...
Hneď ako sa vyhlasovanie výsledkov skončilo, utekala som zavolať domov ... Mama dvihla: No čo? Už máte výsledky? Ja: Mami, sedíš?   A ona, že áno áno, sedím, prečo? ... Mami? Mám 3xA.... a podrž sa! S vyznamenaním ... Mamina sa tak strašne potešila :) Utekala som domov ... A hneď sme buchli šampus ... veľmi sa teším ... Ani v najlepšom sne by ma toto nebolo napadlo :)




    

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára