pondelok 30. decembra 2013

Silvestrovský nail art ;)



Ahojte :)

 Máme tu deň pred Silvestrom a ja som sa rozhodla, že Vám prinesiem sľúbený nail art na túto tému. Dúfam, že sa Vám bude páčiť aspoň tak ako mne. :) Bude tak troška crazy, keď že treba poriadne osláviť nový rok, ktorý k nám zavíta.
Chcela som vytvoriť look, ktorý bude pripomínať také malé ohňostroje na nechtoch. Myslím si, že táto moja vízia sa mi z časti splnila :)

Takže ako na to?
Poďme na to. Už klasicky som si pripravila essence stampy doštička, salon express stampy set, zopár lakov, odlakovač s vatovými tampónmi a dávku trpezlivosti.

Veci, ktoré som potrebovala:





Použité laky:
- sú zoradené z ľava do prava podľa poradia, akým som ich lakovala :)


Essence - studio nails 24/7 nail base (použitý ako základný podkladový lak)
Oriflame - silver 23097
Oriflame - true red 23459
Essence - 03 light up the tree! (vianočná limitovaná edícia)
Z čínskeho obchodu bez názvu - true lover 21
Essence - 02 circus confetti
Cairuo - 04 (z čínskeho obchodu)
Essence - 18 fly firefly fly, Glow in the night (fluoreskujúci lak, ktorý v noci svieti)



Doštičky zo stampy setov, ktoré som použila:



A tu je konečný výsledok :) Nakoniec som ešte odstránila prebytky laku v okolí nechtov :)






Takže na dnes je to všetko :) Toto bol posledný tohto ročný nail art a ja dúfam, že sa pri ďalších vidíme budúci rok :)



Takže poriadne to oslávte, zabavte sa .... a


                                                                           ŽELÁM VÁM ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2014 !!!


1 komentár: