streda 5. marca 2014

Essence výpredaj a limitka :)

Ahojte :)

Ako som už niekoľko krát písala, prebiehajú v týchto dňoch rovno dve akcie Essence a to: 50% zľava na všetky ex-Essenčatá a taktiež parádna limitka Bloom me up! Dnes mi pípla sms, že prišla výplata :D A asi nemusím písať, čo po tom nasledovalo hh :D No dobre napíšem to :) Utekala som do DM a kupovala ! Veľkú radosť som si urobila a z výrobkov sa hrozne teším, aj keď z jednej veci som smutná :( Chcela som ešte štetec na lícenku, bohužiaľ ten už nebol (ešte zbehnem zajtra do jednej DM, uvidíme).

Aktualizované: Mám hooooo !!! Neverím, skočila som do tej DM, čo som hore písala a aj keď sa mi nechcelo ale niečo mi vravelo, že choď choď, uvidíš, že tam bude ... a mali tam ešte 4 kusy dokonca! Už od vchodu do DM som ho videla, ako si tam krásne hovie na tom regáli, najradšej by som vtedy zapišťala od šťastia :D Neverila som, že ešte niekde bude... pretože ten baby kupovali najčastejšie a všetky písali, že už nie je. Už nie je dokonca ani na mel.sk, kde som myslela, že to bude ako posledná možnosť ak ho nezoženiem.

Takže poďme sa rovno pozrieť na to, čo mi padlo do očka na toľko, že ma to doprevadilo až domov :)

+

+



Tieto geniálne laky majú teraz 50% zľavu. A potom, že nekúp to! Prvé dva špeciálne toppery boli každý za 0,99 € a laky colour & go 0,79 €. Sú krásne ... najviac sa mi páči zrejme ten fialový :) Ďalší nail art s ním asi spravím.

-nail art special effect topper - 17 only purple matters

-nail art special effect topper - 15 glitter on me

- colour & go - 112 time for romance

 - colour & go - 121 gold fever

 Takto vyzerajú na papieri :)

- colour & go - 148 prom-berry

 - colour & go - 160 deep sea, baby

- colour & go - 155 red ahead

 Na papieri :)

Po tomto BB kréme som pozerala už dlhšie, lenže najsvetlejší odtieň mi prišiel oranžový, ale po rozotretí na ruke to vyzeralo celkom fajn. Ale predtým som si ho nakoniec nekúpila :) No keď som dnes videla, že je za polovičnú cenu, tak som si to predsa len rozmyslela :) Neľutujem...
Cena: 2,19 €


Veľký bronzér
Neovládla som sa a musela som si ho ešte dokúpiť ... lebo už nebude ... Vyzerá skvele, si myslím :)
Cena: 1,89 €



Takže to je všetko z výpredaju a teraz sa presunieme na tú úplne parádnu limitku :) 
Volá sa Bloom me up! a témou limitky sú kozmetické pomôcky :) Skoro som odpadla, keď som uvidela tieto krásne a na dotyk príjemné štetce a proste musela som si ich kúpiť. Avšak nemám ich všetky,  dva som nekúpila preto, lebo štetec na make-up by mi nevyhovoval a babuki štetec nepotrebujem.O tejto limitke som písala už aj TU.

Ak tieto štetce máte aj Vy, tak odporúčam si ponechať plastové obaly, ktoré na nich boli a vždy po použití ich do nich opäť dávať :) Vydržia Vám dlhšie, nebude sa na nich prášiť a navyše ich tvar zostane zachovaný.
+

 Obojstranný štetec na obočie, ktorý je úplne parádny a krásne sa s ním dá upraviť. 
Cena: 2,69 €

Krásne "očeše" chĺpky a zarovná ich.
 A touto stranou si môžte obočie nafarbiť tieňom na obočie :)
 Geniálny! Nič viac k tomuto štetcu na púder asi netreba napísať, ale predsa. Je príjemný, chĺpky má kvalitné a vyzerá proste úžasne.
Cena: 3,29 €

 Tá fialová je proste krásna :)

Malý štetec na tiene
Ešte som ho neotestovala ale vyzerá, že bude môj verný spoločník :)
Cena: 1,39 €


 Veľký štetec na tiene
Tá zelená ma proste dostala :) A výborne sa s ním bude tieňovať.
Cena: 1,59 €


Štetec na lícenku

Neverila som, že ho niekedy budem mať doma!!! Odpadla som, keď som ho predsa len našla v DMke. Je krásny, príjemný na dotyk, kvalitné štetinky má a je s ním ľahká manipulácia :)
Cena: 2,99 €



This is end :) Páčia sa Vám výrobky, ktoré som si zaobstarala? Máte z toho niečo aj Vy a keď áno, tak čo na nich hovoríte ? :)




11 komentárov:

  1. Skvělé věci:)! ty štětce vypadají opravdu lákavě,hlavně ten na pudr!:) Mě se nejvíce líbí ten lak v odstínu 112 time for romance. ta barvička vypadá opravdu krásně!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten lak je naozaj zaujímavý, nemohla som ho nekúpiť ... navyše videla som ho už u jednej blogerky :) Takže bolo jasné, že ho musím mať :D

      Odstrániť
  2. Pekné a šikovné kúsky :) Ja na vyplatu ešte čakám a potom sa bude opakovať scenár ako u teba :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ovládla som sa a povedala som si že si ie štetce nekúpim!.. nemala som tento článok čítať :D Zajtra idem po ne, vlastne aspoň po ten na lícenku :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D hh, prepáááááááč :D Ale musela som ... :) Ale utekaj rýchlo, ten som mala najväčší problém zohnať :)

      Odstrániť
  4. OOOOOO tak si ma týmto článkom navnadila, že zajtra bežím do DM a hneď si niečo kúpim ak sa môžem opýtať do kedy bude trvať tá akcia ? XOXO -N
    http://believeforever-n.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada :) A do vypredania zásob ... utekaj tam čo najskôr a odporúčam do takých dm, ktorú sú buď zašité, alebo tam chodí málo ľudí ... pretože väčšina už bude zrejme fuč :)

      Odstrániť
  5. Tak ja som bola o deň neskôr v 3 drogérkach a všade bola táto limitka vypredaná, takže parádne úlovky, tiež som chcela štetce, predsa len vyzerali na pohľad dobre :) + ten fialový lak je krásny tak som zvedavá na nailart :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aj ja som si uchmatla nejaké vecičky :))

    OdpovedaťOdstrániť