piatok 23. mája 2014

Giordani Gold Invisible Touch loose Powder / spolupráca s Orif24.cz

Ahojte :)

Po pár dňovej pauze od recenzovania som tu s novým článkom :) Ako som už spomínala minule, dostala som dlhodobú spoluprácu od Orif24.cz, z ktorej sa neustále vytešujem. Vybrať si každý druhý mesiac nejaký parádny produkt od Oriflame je proste na nezaplatenie. Týmto chcem opäť za túto skvelú možnosť poďakovať. 

Tentokrát som si vybrala z katalógu absolútnu novinku, ktorá ma hneď zaujala a vedela som, že presne toto je to čo chcem.
Pred pár dňami mi dorazila zásielka a rovno som sa pustila do testovania.



Naša milovaná pošta mi už dlho nedoručila nič v 100% neporušenom stave -_- Vždy mám buď poškodenú obálku alebo balenie produktu. Našťastie tomuto produktu sa nič nestalo a odniesla si to len krabička. :)

Na testovanie som si vybrala Giordani Gold Invisible Touch loose Powder, ktorý má nádherné a praktické balenie, ktoré ma zaujalo hneď na prvý pohľad. Je to taký klasický must have, ktorý sa naozaj aj oplatí mať vo svojej kozmetickej taštičke pre každodenné líčenie.


(hh taký je ten obal krásne ligotavý až sa vidím v odraze :D)

Po odšróbovaní vrchnáčiku ma čakalo menšie prekvapenie. :) Pribalený štetček! Skvelý a praktický nápad ... aspoň konečne v kozmetickej taštičke so sebou nebudem musieť okrem púdru nosiť aj veľký štetec  :)

Po odlepení ochrannej fólie som väčšiu trošku vysypala na vrch aby som mohla preskúmať všetky jeho vlastnosti. Je to klasický sypký púder, ktorý až taký klasický nakoniec vôbec nie je :) Jeho vôňa je veľmi príjemná, jemná ale za to krásna. Veľmi veľkú výhodu vidím v tom, že vrch je otáčavý. Stačí si malinko vysypať von (najlepšie koľko hneď spotrebujete) a následne sa týmto otáčavým patentom dajú dierky púdru uzavrieť a púder sa Vám ďalej sypať von nebude. :)


Otvorený púder

Zatvorený púder

Následne som preskúmala samozrejme aj pribalený štetček, ktorý zrejme ocení každá praktická žena. Svojou veľkosťou je maličký, ale štetinky má kvalitné, jemné a veľmi príjemné ... Avšak mne až tak celkom nesadol jeho tvar, zrejme preto že som zvyknutá na guľatý :D Ale vôbec to nevadí, je to všetko len o zvyku. Dokonca tento drobec je kvalitnejší ako veľký guľatý štetec na púder, ktorý bežne používam. Takže mu dávam big like :)










Charakteristika Oriflame:

,,Ľahký, sypký púder na matné líčenie pleti, ktorý ju zároveň rozžiari. Obsahuje zosvetľujúce čiastočky, ktoré zjemňujú a maskujú nedokonalosti pleti a jemné vrásky a hydratačný komplex, ktorý pleť dostatočne hydratuje."

Obsah: 10  g
Cena: 18 € (v akcií okolo 13€)
Kód produktu: 30556
Stránka predajcu: Orif24.cz

Moje hodnotenie:

Púder som testovala skoro dva týždne vkuse na bežné používanie. Aplikovala som si ho na make-up a na korektor (okolo očí). Púder má veľmi príjemnú vôňu a konzistenciu, ktorá sa dobre aplikuje a prispôsobuje sa pleti. Dokonca moja pleť bola oveľa hladšia, hydratovaná a neleskla som sa. Avšak po cca 3-4 hodinách som sa musela prepudrovať v T zóne, ktorú mám veľmi mastnú. Možno aj preto, že už je teplejšie a táto T zóna sa mi mastní viac ako by som chcela.
Pôvodne mali byť v príspevku aj fotky tváre pred a po aplikácií, ale môj fotoaparát mal problém zachytiť všetky jeho výhody. :) Preto som sa rozhodla, že tieto fotky neuverejním lebo by boli vo veľmi zlej kvalite. Už mám doma jeden sypký púder a pred ním som mala aj iné, ale tento proste nemá konkurenciu. Svojim balením, praktickosťou pribaleného štetčeka, uzatvárania dierok, vôňou, prispôsobovaním ma proste dostal :) Aj keď jeho cena je vyššia, avšak v tomto prípade platí, že vyššia cena = vyššia kvalita. Ako púder väčšinou používam klasický "tuhý" púder s labutienkou, na ktorý som si zvykla, ale prišiel čas na zmenu. V mojej kozmetickej taštičke ho vymením za tento, pretože mi sadol všetkým aj odtieňom. :) Jediná chyba je asi tá, že sa predáva len v jednom jedinom odtieni. Mnohým ženám možno nemusí sadnúť, pretože je bledý a snedším zrejme nesadne. Takže aj ja ho môžem využívať zatiaľ kým nie som opálená. 


Púder odporúčam a keď sa mi minie, určite si kúpim nový. :)

Plusy
+ pekné a praktické balenie
+ pribalený kvalitný štetček
+ možnosť uzavrieť dierky púdru aby sa nesypal ďalej
+ krásna vôňa
+ prispôsobenie sa 
+ hydratácia
+ konzistencia

Mínusy
- jeden odtieň
- mne osobne nesadol plochý tvar štetčeka
- vysoká cena

Ďakujem pani z Orif24.cz za poskynutie ďalšieho produktu na recenziu. :)






2 komentáre:

  1. Vyzerá dobre, možno zvážim kúpu :)

    www.its-only-about-you.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No, tak ten púder vyzerá naozaj veľmi dobre... :)

    OdpovedaťOdstrániť