pondelok 3. novembra 2014

Sledovať DM-ku sa oplatí ! :) ( 1.)

Ahojte :)

Pred pár dňami som vyhrala súťaž na Fb stránke Dm drogérie, ktorá ešte stále prebieha.Link na súťaž : TU. Ide vlastne o štvorlístok šťastia, na ktorom si vytáčate body a vsádzate od 1-20. :) Je to veľmi chytľavé a mňa to celkom baví aj keď mnohokrát som si zanadávala. Pretože ak Vám padne smutný smajl, tak sa Vám body odpočítavajú. Ak padne 2x, tak Vaša stávka sa Vám pripočítava. 

Takže som sa úprimne tešila, že ma vylosovali. Losuje sa aj o iné výhry, avšak iba z prvých 100 ľudí z rebríčku. :) Mojou výhrou mala byť taška výrobkov od Colgate a Palmolive. Výhra mi mala prísť až budúci týždeň na predajňu, ktorú som si sama vybrala pre prebratie výhry. Avšak bola som tam nakupovať v štvrtok a pôvodne som im tam chcela nechať číslo, že či by mi nemohli cinknúť, keď výhra príde. Slečna pokladníčka ma potešila, že moja výhra dorazila už dnes, dokonca pred chvíľou a že mám počkať, že hneď mi ju prinesie. Keď mi podala do rúk DM igelitku, neverila som vlastným rukám, že čo to tam môže byť také ťažké. Samozrejme, že hneď som jedným očkom nazrela ... ale rozbaľovanie som si chcela nechať až na doma. Skoro som omdlela, keď som zbadala obsah tejto igelitky. :)


Nakukla som do igelitky a nemohla som veriť vlastným očiam... Kabelka????!!!??? Waw!!!



 Podľa mňa vyzerá veľmi dobre a páči sa mi :) Čiže ma Dm-ka veľmi príjemne prekvapila a určite ju využijem! Predtým, než Vám ukážem čo sa v nej skrývalo, tak Vám ukážem všetky jej vrecká a celkový dizajn :)




Hneď dole na prednej strane tašky je vrecko na zips.

Taktiež je na vrchu vpredu ďalšie vrecko ale tentokrát na suchý zips. :) Trošička menšie od toho predchádzajúceho.

Pohľad do kabelky s výrobkami :) Ale ešte pokračujeme vo vreckách dievčatá.

Na jednej strane je takéto praktické vrecko na zips a k nemu je prišitý obal na mobil.

Na opačnej strane je ďalšie vrecko na zips + takéto praktické "pútko" proti strateniu kľúčov napr. :D

 A teraz už konečne poďme na obsah tejto úžasnej kabelky. :) Ani jeden z týchto výrobkov, ktoré som dostala som zatiaľ nemala tú česť vyskúšať, takže sa veeeeeľmi teším. :)

Takže jej obsahom sú tieto tri výrobky od Colgate a to: ústna voda, pasta a zubná kefka. 
  A taktiež tieto tri od Palmolive: Sprchový gél, tekuté mydlo a vzorka sprchového gélu. 
Najkrajšie vonia to tekuté mydlo :3 Jahôdky fakt môžem!!! 

Výhra ma celkovo veľmi potešila a všetko miniem do poslednej kvapky či štetinky :D Takže ďakujem DM-ke že organizuje takéto skvelé súťaže, ktoré neustále dokážu prekvapiť :)


Zapojili ste sa do súťaže už aj Vy? Či po tomto článku sa ešte len friško zapojíte? :) Mali by ste... odporúčam!!!

7 komentárov:

  1. Skutočne krásna výhra, ešte raz srdečne blahoželám :-)
    Dúfam, že na všetky produkty budú recenzie ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak to je hodně pěkné :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ako tak pozerám ty stále niečo vyhrávaš:D gratulujem opäť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to ti gratuluji a moc ti to přeju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som niečo podobné vyhrala pred rokom (vyhrala som rovnakú kabelku) ale jej obsah bol trošku iný....ale musím pochváliť DM, majú skvelé sútaže a ešte lepšie výrobky :)

    OdpovedaťOdstrániť