streda 7. októbra 2015

AMWAY / spolupráca časť 1 / Spevňujúci a vyhladzujúci podkladový make-up Artistry Youth Xtend


Ahojte ... :)





Ešte niekedy v polke leta mi napísala spoločnosť Amway.sk e-mail ohľadne toho, že by boli radi ak by som prijala pozvanie na stretnutie s nimi a mohli by mne a samozrejme pár ďalším blogerkám predstaviť ich výrobky.

Popravde bola som celkom prekvapená keď som obdržala tento mail, lebo to meno ... Amway... som nikdy v živote nepočula a tým pádom som o tejto spoločnosti nevedela vôbec nič. :) Musím sa priznať, že presne takéto spolupráce ma aj lákajú. Začať spolupracovať s niekym o kom nič nevieš je možno zvláštne ale o to dobrodružnejšie, pretože nie som ovplyvnená okolím, respektívne ich názormi ... dostať možnosť prebádať niečo čo som zatiaľ neprebádala... no Why not?
Lenže bohužiaľ presne tejto stretávky som sa nemohla zúčastniť čo ma aj dosť mrzelo... akurát na ten deň mi vyšla 12tka v práci. Takže so sklopenými ušami som napísala e-mail s tým, že bohužiaľ....
O cca mesiac na to (možno ani toľko nie) sa mi ozvali ešte raz s tým, že na koľko som sa nemohla zúčastniť, tak budú aj tak radi ak spolu nadviažeme spoluprácu a môžem si vybrať 2 produkty.
Fúúúúúúú.... tak to už áno :)

Obrovská dilema začala hneď po otvorení stránky na koľko tam majú strašne veľa sekcií a produktov...
Snažila som sa udržať sa v zóne kozmetiky... čo sa mi našťastie aj podarilo... aj keď som chvíľku váhala či neskúsiť aj trošku z iného súdka.

Na výber tam máte totižto veľa produktov nie je zo sveta dekoratívnej kozmetiky ale aj  zo sveta výživy, krásy a domácnosti. :)

 Ale samozrejme toto všetko si najlepšie pozriete na ich oficiálnej stránke tu: Amway.sk.Tam sa toho dozviete oveľa viac ako keď ja Vám to tu len takto stroho odprezentujem... pretože ak by som chcela zachádzať do hĺbky a vymenovať všetky produkty, ktoré ponúkajú tak mi mal tento článok 2 a pol kilometra a pochybujem, že by niektorá z Vás tento článok aj dočítala do konca :D



Avšak už dosť kecou a prejdime k prvému testovaniu produktu, ktorý som si vybrala. :) Druhý produkt uvidíte v ďalšom článku kvôli dĺžke.

Avšak vo forme fotky Vám chcem ukázať oba produkty už teraz. Takže nech sa páči, toto sú tie dva produkty, ktoré som si vybrala ja. :)


Najskôr si o tomto produkte povieme niečo viac z pohľadu firmy Amway, ktorá tento produkt predáva :)

Charakteristika produktu od Amway:

ARTISTRY™ YOUTH XTEND™
Spevňujúci a vyhladzujúci podkladový make-up

Vhodný pre všetky typy pleti, vrátane citlivej. Youth Xtend Spevňujúci a vyhladzujúci podkladový make-up je najmodernejší ARTISTRY podkladový prípravok proti starnutiu pleti vôbec. Tento podkladový prípravok využíva technológie starostlivosti o pleť Youth Xtend, preto dokáže po čase napnúť, zjemniť a spevniť pleť. Optické čiastočky odrážajúce svetlo High-Resolution Light-Reflecting Optics okamžite zjemnia vzhľad jemných liniek a vrások, vrátia pleti mladistvý žiarivý vzhľad a zároveň pokrokové technológie Youth Xtend a OF 20 majú trváce účinky proti starnutiu, čo znamená, že vaša pleť si zachová mladistvý výzor aj do budúcnosti.
ARTISTRY YOUTH XTEND Spevňujúci a vyhladzujúci podkladový make-up je vytvorený tak, aby dokonale a účinne spolupracoval s prípravkami YOUTH XTEND Starostlivosti o pleť.
Ako si vybrať ten správny odtieň podkladového make-upu podľa nového systému značenia
Stanovte charakteristiku svojej pleti: jej úroveň a podtón v kódovacom systéme odtieňov (uvedené vedľa názvu odtieňa). Tam, kde sa pretnú, je umiestený práve ten váš odtieň.
Napríklad, ak úroveň tónu vašej pleti je na úrovni 1 (Level 1), a podtón pleti je teplý (Warm), hodil by sa vám L1*W1 Buff (svetlejší) alebo L1*W2 Cream (mierne tmavší, o niečo intenzívnejší než Buff).
1. STANOVTE ÚROVEŇ ODTIEŇA VAŠEJ PLETI
ÚROVEŇ (L E V E L): Hĺbka prirodzeného tónu vašej pleti.
L1 - light (svetlý)
L2 - medium (stredný)
L3 - medium-to-dark (stredný až tmavý)
2. STANOVTE PODTÓN
PODTÓN: Podtóny sa určujú ako teplý (Warm) - W, neutrálny (Neutral) - N, alebo studený (Cool) - C.
Číslo vedľa symbolu vášho podtónu ukazuje intenzitu/sýtosť tónu.
Teplý (W): Má vaša pleť zlatisté alebo olivové zafarbenie? Pristane vám viac hnedá, tmavozelená, oranžová alebo žltá? Ak na väčšinu týchto otázok odpovedáte áno, podtón vašej pleti je teplý (Warm).
Neutrálny (N): Má vaša pleť jednotné, vyrovnané sfarbenie, ktoré nie je ani ružové ani zlatisté? Akákoľvek farbe oblečenia vám sadne? Ak na väčšinu týchto otázok odpovedáte áno, podtón vašej pleti je neutrálny (Neutral).
Studený (C): Má vaša pleť ružovkasté sfarbenie? Pristane vám viac oblečenie v odtieňoch ružovej, fialovej, modrej a bielej? Ak na väčšinu týchto otázok odpovedáte áno, podtón vašej pleti je studený (Cool).


(foto: príbalový letáčik)


Komplexný sortiment odtieňov, aby ladili s akýmkoľvek tónom pokožky. Dostupný v 8 odtieňoch a bol vyvinutý s využitím exkluzívnej FACES technológie.


  • Znížená viditeľnosť jemných liniek a vrások. Optické čiastočky odrážajúce svetlo High-Resolution Light-Reflecting Optics dramaticky obmedzujú viditeľnosť bežných prejavov starnutia pleti.




  • Hydratácia počas dňa. Prísada s dvojitým účinkom hyaluronát sodný pomáha zadržiavať vlhkosť a udržiava pleť hydratovanú počas celého dňa.





  • Dokáže pleť ochrániť pred agresívnzmi účinkami vonkajšieho prostredia, lebo obsahuje OF 20 chrániaci pred škodlivými UVA / UVB lúčmi a chráni krásu mladosti.



  • Zloženie:

    Spevňujúci a vyhladzujúci podkladový make-up je inšpirovaný princípmi boja proti starnutiu a technológiami starostlivosti o pleť celého radu ARTISTRY YOUTH XTEND.
    YOUTH XTEND Technológia

    • Kľúčová prísada obsahuje silný peptid, ktorý pomáha viditeľne spevňovať a napínať pleť.

    Optické čiastočky odrážajúce svetlo High-Resolution Light-Reflecting Optics

    • Čiastočky v tvare guľôčok a špeciálne zladené farebné pigmenty sú dokonale vyvážené, aby dokázali opticky rozptýliť svetlo na pleti.

    • Zmäkčuje vzhľad jemných liniek a vrások.

    Prísada s dvojitým účinkom hyaluronát sodný

    • Okamžite hydratuje pleť. Vyhládza povrch pleti, aby sa podkladový make-up hladko nanášal.

    Odporúčané použitie :

    Nanesenie podkladového prípravku je posledným krokom vášho každodenného režimu starostlivosti o pleť; nanášajte si ho na denný hydratačný prípravok (alebo na prípravok chrániaci pred slnkom) a pred dekoratívnou kozmetikou ARTISTRY. Aby ste dosiahli maximálny účinok, nanášajte po dokončení režimu starostlivosti o pleť YOUTH XTEND.
    Na nanesenie podkladového prípravku na tvár používajte končeky prstov alebo štetec na make-up. Po nanesení rozotierajte smerom von z tváre.


    Veľkosť balenia: 30 ml
    Link na make-up:  TU

    Cena: 51,26 EUR



    Bola som nadšená keď mi na poštu prišiel balíček a nemohla som sa dočkať kedy ho otvorím. Preto som ho rozšklbala ešte na pošte a krabica zostala nefotiteľná a nezverejniteľná na blog. :D Hanbím sa... trhala som ako taký Dunčo.
    Hneď po rozbalení veľkej krabice som sa začala dobíjať priamo do produktových balení ... ale to už som sa samozrejme snažila s citom, aby som Vám nakoniec aj mala čo vôbec ukázať. :)

    Keď som rozbalila make-up tak na mňa vykukol ten najkrajší make-upový obal aký som kedy videla a mala češť držať v rukách. A to ako vážne... bez srandy. :) Vyzerá naozaj luxusne a každú jednu z Vás by určite oslovil rovnako ako mňa. Nevedela som sa sama so sebou dohodnúť (skoro ako pravá schyzofrenička) či je obal z plastu alebo zo skla. Doteraz to netuším a hádam sa sama so sebou... ale veď dobre. :D Asi to bude sklo. :)
    Ale krásne priesvitné sklo :) Strašne sa mi páči keď má make-up priesvitné balenie a vidím presne koľko som už toho minula a kedy si mám teda zaobstarať nový. :) Taktiež to vyzerá veľmi efektne... takže za cenu 51,26 € som si predstavovala presne niečo takéto. Tento make-up je zatiaľ ten úplne najdrahší aký som kedy testovala a je teda jasné, že som mala veľké očakávania čo sa týka už len balenia či krycích vlastností a nanášania.


    A ešte jeden pohľad na celé balenie, ktorého vrchnák je riešený šikmým skosením a vyzerá to naozaj efektne. :)


    Ďalšia vec, ktorá ma na tomto make-upe a balení potešilo je pumpička s ON-OFF uzáverom. Zbožňujem takéto dávkovanie či už krémov, podkladových báz, make-upov... je to tá najhygienickejšia aplikácia aká môže byť a taktiež sa nemusím báť, že sa mi toho vykydne na ruku pol kila. A navyše ak chcem aby "ochutnala" daný výrobok aj moja známa neznáma... tak sa nemusím báť, že by mi tam do toho špárala prstami a zaniesla mi tam nejakého bacila. Fujky.


    Samozrejme takýto štýl balenia s pumpičkou je skvelý aj do kozmetickej taštičky so sebou, pretože ON-OFF uzáver vydrží každú cestu a taktiež sa nemusím bát, že by som otvorila taštičku a make-up by bol všade možne.


    Bohužiaľ prezradiť Vám čo sa skrýva na zadnej strane balenia sa mi asi nepodarí, pretože čítať obrázkové písmo fakt neviem. Jediné čo som vyčítala je, že Made in USA :) A že prečo práve USA? No lebo Amway vznikla v roku 1959 prekvapivo v USA. Dobré čo? :D To ste nečakali. Ani ja nie...


    A ešte jeden pohľad na USA :)


    Takže predstavenie make-upu vďaka charakteristike od Amway a taktiež predstavenie obalu máme úspešne za sebou.

    Poďme sa teda konečne pozrieť na to, čo Vás všetky zaujíma asi úplne najviac... a to sú samozrejme reálne odskúšané vlastnosti.
    Moje výsledky testovania:

    Make-up som testovala počas leta skoro 2 týždne denno denne. Niekedy sa to samozrejme nedalo na koľko boli riadne vysoké teploty a vtedy som najradšej bez všetkých malovátok.
     Musím sa priznať, že na leto som troška neodhadla odtieň vybraného make-upu, ale na zimu bude pre mňa ako stvorený, keďže som úplná bledula :)
    Odtieň make-upu sa vyberá troška netradične a keďže som s tým ešte nemala skúsenosť, tak som samozrejme aj predpokladala, že sa zase raz netrafím.
    Mnou vybraný odtieň nesie názov : L1N1 Bisque

    Vyššie v charakteristike od Amway som už síce uviedla výber vhodného odtieňu... ale zopakujme si to. :)

    Odtieň pleti:

    L1 - light (svetlý)
    L2 - medium (stredný)
    L3 - medium-to-dark (stredný až tmavý)

    Podtón pleti:
    W - warm (teplý)
    N - neutral (neutrálny)
    C - cool (studený)ˇ

    Číslo vedľa písmenka podtónu označuje sýtosť/intenzitu daného podtónu.
    Napríklad L1W2, L2C1 ... atď
    Takže ja som neutrálna a studená :D L1N1 :)


    Make-up má ideálnu strednú konzistenciu (ani nie príliš hustý ani moc tekutý, ktorý by stekal), príjemne a jemná kvetinová vôňa poteší nejeden nos a taktiež sa veľmi dobre rovnomerne rozotriera a nezanecháva po tvári žiadne mapy stratenej Atlantídy. :) Po rozotretí na pleti zostáva taký jemný matný finish, ktorý ešte môžte dokončiť púdrom. Ďalšou výhodou je aj ochranný faktor číslo 20, ktorý výrazne pomôže pleti aj počas zimy keď je slnko rovnako zákerné ako aj v lete. A samozrejme nesmiem zabudnúť spomenúť aj to, že make-up je naozaj vhodný pre vsetky typy pleti a všetky vekové kategórie. Možno pre troška staršie je ešte vhodnejší na koľko má pôsobiť omladzujúco, spevňujúco a pleť zjemniť.
    Pri testovaní som naozaj pozorovala, že moja pleť bola o niečo jemnejšia ako som zvyknutá a celkovo oddýchnutá aj napriek tomu, že som mala na sebe make-up. Môžem teda povedať, že tento make-up pleť nezaťažuje a pleť môže voľne dýchať, preto som mala aj príjemný pocit po jeho nanesení. 

    A poďme už konečne na fotky z testovania.



    Skvelý výsledok krytia tohto make-upu je vidieť už hneď na začiatku aj na mojej ruke. :) Tým že som malinko opálená ešte od leta, tak celkom nesediaci odtieň neriešte, ale skúste sa zamerať na ostatné vlastnosti.


    Foto: Po rozotretí make-upu

    Make-up sa po chvíli doslova prispôsobil mojej pleti. :) 
    Fotky tváre sú nepodarené, pretože je veľmi ťažké nafotiť mojim foťákom make-up ako sedí... odfotila som asi 50 fotiek a z nich som vybrala práve tieto dve aj keď je slabé svetlo na nich. S bleskom to vyzeralo už úplne celé zle a taktiež aj s umelým svetlom :D Takže nevyberem si.

    Vybrala som si pravú polku tváre, pretože ju mám momentálne posiatu pupákmi ako taká tínedžerka.
    Chcela som Vám hlavne ukázať kryciu schopnosť tohto make-upu. :)


    A polka tváre po nanesení make-upu.



    Tieto fotky sú fakt hrozné, za čo sa ospravedlňujem a skúsim ich nafotiť ešte raz ... asi pri okne keď bude slnko svietiť... alebo fakt už neviem. :)



    S bleskom vyzerám ako porcelánová bábiky.
    Btw všimnite si na čele taký preliv make-upu do bez make-upovej zóny :D



    Výhody:
    + krásne luxusné balenie
    + aplikácia pomocou pumpičky s ON-OFF uzáverom
    + ochranný faktor 20
    + matný finish
    + make-up vhodný pre všetky typy pleti a vekové kategórie
    + omladzujúci, vyhladzujúci a zjemňujúci efekt 
    + nezvyčajné vyberanie odtieňov make-upu (L1, L2, L3, W, N, C) 
    + vďaka priesvitnému obalu je vidieť koľko je už minutého
    + konzistencia a vôňa make-upu
    + pekné krytie

    Nevýhody:
    - vysoká cena
    - šanca netrafiť sa do svojho odtieňu
    - nemožnosť otestovať odtieň pred kúpou

    

    Takto na záver chcem poďakovať samozrejme spoločnosti Amway.sk za tento skvelý make-up, pretože je pýchou celej mojej zbierky.

    A taktiež sa chcem spýtať na Váš názor a či ste sa s firmou Amway, respektívne s ich produktami už niekedy stretli a čo na ne hovoríte. :)

    Ako ste si mohli všimnúť už v nadpise, tak ešte jeden produkt a teda aj článok bude a to konkrétne na špirálu. :)











    4 komentáre:

    1. Make up se mi na tvé pleti líbí. Velmi hezky kryje, ale je opravdu drahý. U mě by taky patřil k nejdražšímu make upu. :-)
      welcometomyworld

      OdpovedaťOdstrániť
    2. Pro mě neznámá značka, ale finish dělá hezký :)

      Ili Libertad

      OdpovedaťOdstrániť
    3. :) je skvely , si ho šanujem aby sa mi neminul hned :D

      OdpovedaťOdstrániť