piatok 13. novembra 2015

Nová limitovaná edícia od Essence - All that greys

 



Ahojte ... :)





Takže vítam Vás opäť raz pri ďalšej limitovanej edícií, ktorú si pre nás Essence pripravilo. Pár ľudí spolu somnou zostalo malinko šokovaných, že práve takáto edícia má byť tou vianočnou, avšak Essence to na svojej facebookovskej stránke poprelo... a nám nezostáva nič iné, len dúfať že predsa len nejaká iná vianočná limitka bude. V Čechách má byť neskutočne krásna... dúfam, že ani nám sa nejaká podobná nevyhne... Bolo by to myslím dosť veľkým sklamaním pre mnohé z nás, ktoré Essence a jej limitky zbožňujeme. :)

Celá limitka je ladená do dosť tmavých farieb... najmä do šedej, ružovej a čiernej... čo je faaaaaakt nečakané, keďže limitka nesie názov All that greys. :D A preto by nebola vhodnou vianočnou limitkou.
Popravde mňa väčšinou zaujmú pestrofarebné veci... keďže milujem krikľavé farby. A presne aj pri tejto limitke mi chýba "troška života do toho umierania" alebo ako to nazvať. A zaujali ma na tejto limitke len dva produkty... ktoré to sú sa dozviete pri ich opise o kúsok nižšie. :)

Avšak teraz sa poďme pozrieť ako vyzerá (dúfajme) táto predvianočná limitka a čo všetko v nej môžme nájsť. :)



1. Eyeshadow palette

Úplne prvým produktom, ktorý Vám predstavím je paletka očných tieňov,ktorá sa skladá z krásnych 7 otieňov od ružovej, cez šedú až po čiernu. :) Táto paletka je zároveň aj prvým produktom z tejto limitky, ktorý ma zaujal. :) Okrem toho v sebe ukrýva aj malé praktické zrkadielko a obojstranný štetec na očné tiene. Vyzerá fakt dobre a nie je vôbec vylúčené, že si ju zaobstarám aj keď mám paletiek veľa a používam minimum. :D


01 7 shades of rose and grey
Cena: 5,34 €





2. Smokey eye pencil
Ďalšími položkami v tejto limitke sú tieto dve krásne ceruzky na dymové líčenie v šedej a čiernej verzií, ktoré oživia každé jedno líčenie. Ceruzky vyzerajú naozaj dobre a určite si ich v drogérií obzriem a rozhodnem sa či pribudnú do môjho arzenálu. :)

01 Back to black
02 Greyt times
Cena: 3,29 €




3. Corner lashes


Ďalej tu máme takéto interesantné (zaujímavé) umelé mihalnice, ktoré tvrdia, že malá párty nikdy nikoho nezabila. :D Majú extravagantný dizajn, ktoré určite mnohé využijete na divoké párty, na ktorých sa stanete kráľovnou parketu... prípadne na Silvester, ktorý sa neskutočne rýchlo blíži. Ich tvar je naozaj nezvyčajný, mierne extravagantný a chcela by som popravde vidieť ako vyzerajú na očiach. :)

01 A little party never killed nobody
Cena: 2,69 €









4. Lipgloss
Lesky na pery taktiež nemôžu chýbať ako skoro v každej limitke. :) Nájdeme ich v dvoch odtieňoch a to v takej tmavšej červenej a bledo ružovej nude farbe. Ja sa priznám, že tieto lesky ma moc nezaujali na koľko tmavé alebo príliš výrazne rúže nenosím, pretože sa mi absolútne nehodia... a nude rúžov a leskov mám zase až príliš veľa.... takže stačilo! :D
01 Roaring red
02 That´s what rose would do
Cena: 2,19 €




5. Porcelain loose face & body powder
Ďalšia položka na mojich must have-och možno bude aj tento rozkošný sypký púder na tvár a telo v v jedinom dostupnom odtieni porcelain. Veľmi sa mi páči jeho praktické balenie aj spolu s labutienkou, ktorá je súčasťou balenia. Vyzerá naozaj milo... čo poviete ? :)

01 Be classy & fabulous
Cena: 3,59 €






6. Nail polish
Tradičnou súčasťou všetkých Essence limitiek sú samozrejme aj  laky na nechty, ktorých mám už plnú 3 metrovú poličku a nemám ich už ani kam dávať. :D Jedine šťastie je, že práve tieto ma až tak nezaujali... no .... možno iba tie šedé, lebo také ešte nemám .:D Budem im siiiiiiiilno odolávať asi (už len kvôli tomu, že šedý nemám ani jeden) ... a uvidíme či nesklamem.  

01 Back to black
02 Step into the grey zone
03 Greyt times
04 Girl with a peral
05 Roaring red
Cena: 1,39 €
 




7. Nail sticker
A predposlednou vecou sú nálepky na nechty, ktoré mňa absolútne nezaujali, keďže si nezvyknem nič podobné na nechty lepiť a skôr uprednostňujem razítkovaciu techniku. Ale verím, že mnohé ich určite využijete, pretože nevyzerajú vôbec zle. :)

01 Dressed in lace & pearls
Cena: 1,59 €





8. Hair bandeau
A už úplne poslednou vecou z tejto limitky je čelenka do vlasov, ktorá je strieborno-čiernej farby a je zložena z flitríkov. Vo vlasoch môže vyzerať naozaj super a taktiež by som ju rada videla na živo. Takéto čelenky nezvyknem  popravde vôbec nosiť, lebo sa mi nehodia, ale ak si ju niektorá z Vás zoberie, tak ma fotka vo vlasoch naozaj poteší... (taktiež aj tých mihalníc). :)

01 Ladies´ choice
Cena: 2,19 €




Takže to by bolo z tejto limitky všetko a budem rada ak vyjadríte svoj názor dole v komentároch. Zaujala Vás alebo naopak? Vybrali ste si niečo čo proste musíte mať?

All collection
All that greys 








5 komentárov:

  1. Celkem me zaujali ty tuzky a hlavne laky na nehty. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě nejvíce zaujaly ty oční stíny v tužce a laky na nehty :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podľa mňa pekná limitka, ale nič ma nezaujalo natoľko, že by som to musela mať. Ale celkovo sa im to podľa mňa vydarilo.

    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Určite sa pozriem po tých ceruzkách a lakoch. Paletka je tiež pekná, ale farby ma nezaujali natoľko, aby som si ju kúpila.

    Sár z worldstyleandme.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Určite sa pozriem po tých ceruzkách a lakoch. Paletka je tiež pekná, ale farby ma nezaujali natoľko, aby som si ju kúpila.

    Sár z worldstyleandme.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť