nedeľa 15. mája 2016

5 v 1 čistiaci masážny prístroj na tvár / spolupráca s postovnezdarma.cz


Ahojte ... :)
Vítam Vás pri ďalšej recenzií zo spolupráce, ktorá bude zameraná na krajšiu, hladšiu a čistejšiu pleť. Dostala som totižto na recenzovanie čiastiaci masážny prístroj na tvár 5v1 , ktorý toto všetko sľubuje so svojim piatimi nadstavcami, ktoré sú súčasťou balenia. Veľmi ma potešilo, že môžem testovať práve tento produkt, pretože o týchto masážno čistiacich prístrojoch som toho už veľa počula a aj čítala. Je to dá sa povedať hit roku 2016 v starostlivosti o pleť a drtivá väčšina báb je s týmto prístrojom naozaj veľmi spokojná a vymenili ho za svoje kozmetičky. Ja som preto veľmi zvedavá, čo takýto malý stroj na dve baterky dokáže.




Tento produkt mi prišiel bleskovou rýchlosťou na poštu do štyroch dní, presne ako postovnezdarma.cz sľubuje. Samozrejme neobišlo sa to bez ďalších kecov môjho drahého o tom, že zase mi našiel v našej schránke žltý papierik a čo som zase objednala alebo dostala, že či to už nepreháňam a nemám toho náhodou priveľa.
Mám... ale tak čo už... zabijem sa? :D
Tento svoj postoj však veľmi rýchlo zmenil keď som prehodila baterky z diaľkového ovládania z TV do tohto malého zázraku a mal tú česť otestovať to ako prvý. Jasné že sa mu to páčilo a skoro zaspal... veď komu by sa to nepáčilo?
Podľa krabice produktu usudzujem, že sú dva farebné varianty produktu a to ružový a tyrkysový, avšak postovnezdarma.cz ponúka na predaj len ružovú variantu, ktorú som na testovanie obržala aj ja. Popravde ten ružový vyzerá aj omnoho lepšie a určite poteší nejednu z nás. :)













Aj keď v nadpise je uvádzané, že je to čistiaci prístroj na tvár, tak sa nedajte odradiť a určite ho využívajte aj na ostatné časti Vášho tela a to napríklad na ruky, lakte, nohy atď. Dokazujú to aj obrázky na krabici. :)
A taktiež na krabici sú ukázané všetky nadstavce, ktoré nájdete v balení, ale k ich popisu sa dostaneme troška nižšie.
Jediné čo ma hnevalo bolo asi len to, že som sa nič moc o tomto produkte z manuálu nedozvedela... pretože bohužiaľ návod je písaný v reči, pri ktorej mi nepomôže ani translator...a to už je čo povedať. Áno... je to po čínsky. :D
Ale snaha bola... :D

Charakteristika produktu zo stránky postovnezdarma.cz
Tento produkt čistí obličej a připravuje ho na hydrataci. Funguje jako peeling - odstraňuje odumřelou kůži a dodává mladistvý vzhled tváři. Vyhlazuje a zjemňuje ruce a nohy, lze ho použít i na lokty. Zlepšuje krevní oběh.
Vlastnosti:
  • Relulace 2 rychlostí
  • Barva: růžová
  • Rozměry: 13 cm x 4,7 cm
  • Hmostnost: 200 g
  • Funguje na 2 AA baterie (není součástí balení)
  • Obsah balení: 1 x čistič obličeje s 5 masážními hlavami 

 Link: TU
Cena: 9,64 € v akcií, ktorá práve prebieha
Bežná cena: 16,07 €
Vybalený prístroj z krabičky má praktické uloženie v plastovom obale, ktorý môžte využívať aj ďalej ako odkladací priestor čo je podľa mňa úplne super a nemusíme my ženy riešiť, že na ktorej poličke to zase bude ležať a kde sme dali nadstavce. Takto je to všetko pekne pokope aj naďalej.
Navyše každý jeden nadstavec má aj svoje miesto, do ktorého zapadne...
 
Prístroj má taký aerodynamický vzhľad, ktorý sa však veľmi dobre drží v ruke a taktiež sa teda aj veľmi dobre ovláda.
Na vrchnej strane prístroja nájdeme takýto posuvný gombík s 3 polohami a to off, low rýchlosť a high rýchlosť. Áno, teda prístroj je dvojrýchlostný čo je úplne super, keďže som si vždy mohla pekne určiť rýchlosť podľa príjemnosti na pleti. Napríklad pri nadstavci s kefou som použila high rýchlosť a pri nadstavci na peeling som použila slabšiu rýchlosť aby som mojej pokožke neublížila.

Výmena nadstavcov funguje takzvanou vycvakávacou a nacvakávacou metódou. Takto vyzerá prístroj s "vycvaknutým" nadstavcom čakajúci na ďalší nadstavec + "úložný" priestror na batérie.
Už ako ste si mohli vyššie prečítať v charakteristike produktu, tak do tohto prístroja idú dve baterky a to konkrétne ľudovo nazývané tužkové.... čiže typu AA. Taktiež aj batériový priestor je sfarbený do tej istej ružovej ako je na vrchu prístroja. :)



Ale poďme sa už teraz pozrieť na tú najzaujímavejšiu časť celého prístroja a to konkrétne na jeho nadstavce, ktorých je 5 kusov rôznych druhov.
Vrchy nadstavcov sú prispôsobené na zacvakávanie do hlavy prístroja.

1. očista pleti
Prvý nadstavec je biela kefa , ktorá má príjemné jemné štetiny a pokožku nie len čistí od nečistôt a make-upu ale aj tvár krásne pomasíruje a verte, že masáž touto kefou je naozaj príjemná. Odporúčam na ňu naniesť troška odličovacieho mlieka alebo krému, ktorý bežne používate a následne začať s čistením/s masážou. Táto kefička na sucho by totižto nemala až taký dobrý efekt ako s nejakým krémom. Nečistoty a make-up budú z Vašej pokožky veľmi rýchlo preč a Vaša pleť bude jásať zo skvelého uvoľnenia.




Ďalej tu máme dva nadstavce v tvare hubiek, ktoré vyzerajú síce rovnako ale rovnaké nie sú. Pri bližšom preskúmavaní zisťujem, že je jedna je hrubšia ako tá druhá a taktiež mäkšia. Tieto hubky sa odporúčajú na dočistenie pleti a to nasledovne:
2. Peeling a zbavenie mastnoty
Tvrdšia a tenšia hubka je vhodná na zbavenie mastnoty pleti a taktiež na aplikáciu peelingu.





3. Rozkoš pre oči
Tá mäkšia a hrubšia by mala byť používaná na masáž očí a prípadné dočisťovanie tváre napríklad s použitím pleťového mlieka.





4. Preč s odumretou kožou
Predposledný nadstavec je určený na revitalizáciu a zjemnenie pleti, keďže jeho povrch je určený na peeling. Odstraňuje odumretú kožu a využiť ho môžte okrem tváre aj na lakte či nohy. Podľa mňa však nie je príliš vhodný na veľmi citlivú pokožku.






5. Relax...
Posledný nadstavec je hotový dar z nebies. :) Ide o masážnu hlavicu, ktorá pleť dokonale pomasíruje, zrelaxuje a uvoľní. V nadstavci sú zabudované 4 guličky, ktoré sa pri kontakter s pleťou rozhýbu a sú priam balzamom na dušu aj pleť. Tento pocit si ešte viac znásobíte keď si pleť potriete pleťovým olejom. A navyše taktiež tento nadstavec môžte využiť okrem tváre aj na ruky a chodidlá.
 









Moje hodnotenie:
Prístroj je pre mňa naozaj jednou veľkou TOPkou, ktorú sa oplatí doma jednoznačne mať. Táto vecička sa Vám votrie do denno dennej rutiny tak, že ani nebudete chápať, pretože je jednoduchá na používanie ale zároveň veľmi účinná. Už po prvom vyčistení, opeelingovaní a nakrémovaní pleti som sa cítila lepšie a moja pleť išla spať zrelaxovaná. Jednoznačne tento prístroj odporúčam a keby som ho nedostala na recenziu, alebo ho mala vrátiť, tak by som si ho určite sama kúpila. :)
Plusy:
+cena
+praktické balenie
+5 skvelých nadstavcov
+2 rýchlosti
+hladšia, čistejšia a jemnejšia pleť bez podráždenia
+jednoduchá výmena nadstavcov v priebehu pár sekúnd
+konečne môžme zrušiť svoje termíny u našich kozmetičiek
+skvele sa drží a padne do ruky ako uliaty
+kedykoľkvek a kdekoľvek ho môžme mať so sebou
+farba

Mínusy:
-manuál v čínskom jazyku
-na takzvané "tužkové" baterky typu AA

To je z tejto recenzie už úplne všetko. :) Ak máte nejaké otázky, alebo chcete sa podeliť so svojimi skúsenosťami s takýmito prístrojmi, tak mi napíšte dole do komentáru a rada Vám odpoviem.

2 komentáre:

  1. Vypadá dobře akorát trochu lacině, ale ono to prakticky nevadí :D hlavně, že slouží.
    Beauty by K. - aktuálně probíhá narozeninová soutěž!

    OdpovedaťOdstrániť