sobota 17. septembra 2016

HAUL za máj 2016 aneb ako zmizlo - 288,37 € z mojej peňaženky :(




Ahojte ... :)


Vítam Vás pri pokračovaní mesačných Haulov... teda toho, čo som si za posledný mesiac ukoristila. Bohužiaľ v poslednej dobe bolo toho na mňa troška viac, tak sa mi to celé poposúvalo. Áno, vidíte dobre. Haul za máj píšem v auguste. Veď Why not? :D Ale nebudem príliš zdržovať, pretože aj tak je tento článok klasicky príliš zdĺhavý a ak prídete až na jeho koniec tak super. :) Takže poďme na to.
DELIKATESO
Voss sparkling
Sklenené fľaše Voss som spomínala aj v minulých článkoch, pretože ich používam každodenne. Oveľa viac mi z nich chutí ako z platových, čo je síce pochopiteľné, ale aj tak to mám potrebu spomenúť. :D V mojej zbierke je už jedna malá 345 ml (so strieborným vrchnánok), v ktorej sa nachádzala nesýtená minerálka a aj jedna veľká 800 ml (s čiernym vrchnákom), v ktorej bola pre zmenu perlivá minerálka. A keďže tieto fľašky vkuse vlečiem z domu do roboty, z roboty domov atď... tak som sa rozhodla, že si predsa len kúpim ešte jednu malú 345 ml a tú si aj nechám v práci. :) Navyše tieto sýtené minerálky sú úplne geniálne a to hovorím preto, pretože ja skoro vôbec minerálky nepijem lebo mi nechutia.
Cena: 2,70€

LIDL
V predchádzajúcich hauloch ste si asi všimli, že veľmi často nakupujem oblečenie v Lidli. Možno Vás teraz napadnú otázky že prečo si nekupujem radšej značkové alebo viac drahšie a kvalitnejšie oblečenie a taktiež, že či mi nevadí, že polka Slovenska chodí oblečená rovnako ako ja. Nikdy mi nevadilo, že nemám značkové oblečenie a popravde to značkové ma aj málokedy osloví. Mama vraví, že som taká mamonárka :D A má pravdu. Radšej si kúpim obrovské množstvo handier za pár eur, ktoré postupne vyhadzujem ... ako si kúpiť jednu jedinú a drahú vec. A to, že chodí polka Slovenska oblečená rovnako ako ja vôbec neriešim. Pretože nikdy neuvidím úplne rovnako oblečeného človeka ako cez kopírak. Je to podla mňa dosť nemožné, keďže kombinujem veci aj z iných obchodov. Takže toho sa nebojím a že má niekto rovnaké gate, tričko alebo bundu ako ja? A čo? :) A keby sa také aj niekedy stalo, tak toho človeka pochválim, že má dobrý vkus. :D Poďme však už k veciam a končím s obkecávačkami.


Palma legíny
Doteraz som vzor paliem nemala na žiadnom oblečení pokiaľ mi pamäť dobre slúži. Preto som si na oblečení z Lidla troška uletela, keďže tieto palma legíny nie sú jedinou vecou s palmou, ktorú som si kúpila. Veľmi sa mi zapáčili, keďže v konečnom dôsledku pôsobia jednoducho a dajú sa zladiť s menej výraznými tričkami, prípadne jednofarebným tielkom... alebo športovou podprsenkou. Sú vhodné či už na bežné nosenie alebo na šport, na ktorý sú prioritne určené. V predu na ľavej strane je schované mini vrecko, ktoré môže slúžiť napríklad na odloženie si kľúčika od skrinky.
Cena: 6,99 €




Palma šortky
Taktiež somnou museli odísť aj tieto rozkošné palmové šortky, ktoré majú palmový len predok a zadnú časť majú čiernu. V zadnej časti sa nachádza aj praktické vrecko na zips, ktoré je síce malé, ale podobne ako u legín aj tu sa dá odložiť napríklad kľúčik od skrinky.
Cena: 4,99 €

Športové podprsenky
Ďalej sa mi veľmi zapáčili prakticné športové podprsenky, ktoré vyzerajú super najmä v lete pod nejakým polopriesvitným tričkom a samozrejme pri športe, na ktoré sú určené. Asi Vám neuknikne, že aj tu som siahla po palmovom vzore, ktoré je rovnaký ako u predchádzajúcich dvoch veciach a je to zároveň aj posledná palmová vec v tomto haule, takže si kľudne vydýchnite. :D
Cena za kus: 6,99 €
Palmová podprsenka, ktorá sa oblieka ako tričko a vzadu sa ramienka prekrižujú.

A dve športové podprsenky na zips, ktoré sa naozaj veľmi jednoducho obliekajú a aj vyzliekajú. Vďaka zipsu, prednému otváraniu podprsenky a nastaviteľným ramienkamn pôsobia veľmi komforktne. Najskôr som mala dilemu, že či si nevezmem len ružovú, ale nakoniec ma presvedčila aj tá modrá, aj keď modrú farbu moc neobľubujem. :) Som za ňu v konečnom dôsledku rada, keďže o tieto podprsenky bola v Lidli celkom bitka. :D
A teda ešte názorná ukážka toho ako vyzerajú úplne rozopnutné.



Tielko Work
A poslednou vecou kupovanou v ten istý deň (Lidlom ešte ani zďaleka nekončíme) je toto funkčné tielko s nápisom Work for it, ktoré je opäť určené primárne na cvičenie, ale nevidím problém ho nosiť aj na bežné nosenie. Tielko odvádza teplo a pot a taktiež by sa malo rýchlejšie schnúť ako bežné veci. Takže po športovom výkone ideálne... aj keď... asi by som mala konečne začať cvičiť, aby som ho naplno využila. Zatiaľ teda bude slúžiť na bežné nosenie v horúcich dňoch.
Cena: 4,99 €



Nohavičky
Pôvodne som sem tieto kúsky oblečenia dávať nechcela :D Ale tak som si uvedomila, že čo je na tom vlastne zlé a prečo nie? Ono v konečnom dôsledku aj tak dúfam, že môj blog sledujú len dievčatá a ženy a nie nejaký ehm... chlapi. Takže na nohavičkách na blogu hádam nie je nič strašné a navyše s detskými motívmi. :D Áno... už veľakrát som spomínala, že som ešte vlastne decko... ale čo. Radšej budem duchom večné šibnutá tínedžerka ako zatrpknutá bosorka. No nie? Takže práve preto som si ani tentokrát neodpustila Snoopyho, Garfielda a Hello Kitty (ktorú moc nemusím, ale budiš) . Nohavičky tohto typu s Garfieldom a Snoopym už dva páry mám. Boli asi tak rok dozadu ale s inými obrázkami a farbami. Vtedy som ľutovala, že som si nekúpila ešte viac druhov, pretože naozaj rok neboli. Teraz som sa potešila keď som ich zbadala a rovno som kúpila z každého možného motívu. Tieto nohavičky sú totižto fakt príjemné... žiadna umelina. :)
Cena za balenie 2 kusov: 5,99€
Snoopy
Garfiel sz prednej strany


Garfield spodné zozadu

Hello Kitty vrchné zo zadnej strany, spodné z prednej strany

Hello Kitty z prednej strany


A všetky spolu :)







Tričká
A aby reč nestála, tak v tej detinskosti ešte na chvíľku pokračujem :D Samozrejme, že okrem tématických nohavičiek mali aj tématické tričká. Len akurát vtedy nemali Snoopyho, tak som miesto toho kúpila Supermana. :D Lebo ani Supermanov a Batmanov nemám nikdy dosť. Ale musíte uznať, že tie tričká sú naozaj veľmi rozkošné. :)
Cena za kus: 5,99€ 
Garfield s macíkom :)
Hello Kitty


a Superman













Maxi sukne
Vždy som túžila po maxi sukňách, ktoré som videla veľa babám nosiť s bielym tielkom a žabkami. Keď som tieto sukne videla v Lidli, tak som jásala a mala som dilemu medzi viacerými farbami. Nakoniec vyhrala čierna klasika a modrá. :) Priznám sa, že ešte som ich na sebe nemala, lebo keď som si ich konečne obliekla, tak drahý zahlásil, že v tom vyzerám čudne a že si to mám dať radšej dole. :( :D Možno keď raz konečne schudnem, tak to bude na mne vyzerať lepšie. Uvidíme. :)
Cena za kus: 6,99€

Bandeu podprsenky
Keďže podprseniek nemá žena nikdy dosť, tak tu mám ďalšie 3 podprsenky rovnakého typu. :D Sú to tieto tri (biela, modrá, čierna), ktoré sa mi zapáčili hneď, keďže podobné zatiaľ nemám. Veľká výhoda je práve to, že nemajú ramienka (akože áno, keďže sú bandeu tak to dáva zmysel, že nemajú) a tým pádom, ich môžte nosiť pod oblečenie kde by Vám bežne ramienka prekážali alebo špatili celkový efekt. Jediná nevýhoda je, že majú na sebe také malé kamienky, ktoré sú viditeľné pod oblečením. Bez nich by síce neboli také pekné, ale boli by zase viac praktickejšie. Nevadí. :) Možno budú vyzerať super pod nejakou košeľou, ktorá zostane nenápadne rozopnutá, prípadne pod niečím priesvitným a volnejším a tým pádom nebude kamienky pod oblečením zvýrazňovať. 
Cena za kus: 5,99€




Zozadu nemajú žiadne zapínanie, ale sú na gumičky









Elegantný top
Ďalšou položkou na mojom nákupnom zozname bol tento elegantný jednoduchý top bielej farby, ktorý je taký troška padavý a nemá byť obtiahnutý. Hodí sa či už k legínam, k rifliam alebo k šortkám. :) Je naozaj pekný a okamžite ma zaujala, takže proste musel byť môj.
Cena: 4,99€




Hodinky

Na tieto hodinky som čakala viac ako rok :D Akože možno sa teraz chytíte za hlavu a poviete si, že asi nie som kompletná... ale áno, čakala som na nich tak dlho. Strašne som chcela tie ružové. :) A oni ich totižto mali v Lidli keď som zarábala len 200 eur za mesiac a platila si z tých 200 eur auto, mobil, oblečenie a hlavne každého pol roka 850 eur polročné školné na výške. Takže presne vtedy keď ich mali som bohužiaľ bola na mizine a nemala som na ne a bolo mi trápne si vypýtať od rodičov na niečo čo som v podstate ani nepotrebovala. Vždy keď som na niečo potrebovala, tak mi samozrejme požičali alebo kúpili a jedlo a veci ohľadne bývania som im vôbec neplatila. No ale konečne sa opäť dostali do letáka a oči sa mi skoro vyočili keď som ich tam videla. :D Takže jasné, že teraz keď zarábam viac, tak ako pravá mamonárka som si zobrala dvoje... vysnívané ružové a aj s modrým ciferníkom. SUper je, že v balení sa nachádzal aj strojček na skrátenie remienok, čiže som to zvládla aj sama bez toho aby som navštívila hodinára a zaplatila za to ďalšie 4 eurá.
Cena za kus: 9,99€ 






Sukňa
Sukne síce nosím veľmi málo, keďže mám postavu kyprejších rozmerov... ale aj napriek tomu som sa rozhodla, že dám predsa len tejto šancu. :) A výsledok? No vyzerám v nej úplne ostrasne :D Ešte viac ma rozširuje a odstávajú mi po stranách vačky. Čiže úplne vyhodených 6,99 € ale necám si ju ako inšpiráciu do budúcna. Už je asi fakt čas hodiť sa na diétu. :( Kto mi helpne a poradí?
Cena: 6,99€

Tyrkysové džegínsy
Z jednou z mojich obľúbených farieb je aj tyrkysová, takže keď som zbadala tieto džegínsy...tak bolo jasné, že somnou odídu domov. A tak sa aj stalo. :D Čo k nim viac dodať? Áno... tiež v nich vyzerám ako hurka. Ach jaj :/
Cena: 7,99€






Tričká Miami
Mojím veľkým snom je ísť na Floridu aspoň na mesiac a vyskúšať všetky dostupné atrakcie... ako napríklad DisneyLand, Rokfortský zámok z Harryho Pottera, aquparky, botanickú záhradu, zoo ... a samozrejme nakúpiť si tam veeeľa veeeeeľa vecí, ktoré tu nikdy nekúpim. Keď som počítala rozpočet, tak by ma to vyšlo cca 4000-5000 €... a tie zatiaľ bohužiaľ nemám. Možno raz :(
Takže presne preto som sa aspoň ulakomila na tieto krásne tričká, ktoré na sebe nesú názov Miami. 
Cena za kus: 3,99€




A toto tričko bolo určené pre pánov... ale aj to som kúpila ... a áno... kvôli potlači a názvu FL Miami :D Že som blázon? Možno... :D A týmto posledným kúskom aj ukončujem nákupy v Lidli a presúvame sa na ďalší obchod :D
TERRANOVA


Tielka
Som obrovský maniak na tielka rôznych strihov, farieb a látok. Tielok nemám nikdy dosť a priebežne dokupujem nové a nové. :D Nosím ich celoročne... či je zima či je leto. A čím majú zadnú stranu /to xko) užšiu... tým sú lepšie a pre mňa pohodlnejšie. Kombinujem ich myslím si, že s úplne všetkým a farbu si vyberám podľa nálady. :D V Terranove som objavila farby, ktoré ešte nemám, tak preto som si kúpila hneď 6 kusov... a navyše boli v akcii! No nekúp to!
Cena za kus: 3,99€
































Florida tielka
A ešte na chvíľu pri tielkach aj ostaneme. Ako som spomínala vyššie... tielka... a Florida ... to je moje. :D A kombinácia? Musím mať všetky farby ! :D Tieto síce nemajú obrovské vykrojené xká vzadu... ale sú zase super voľné a taktiež mi vyhovovali farby a samozrejme potlač. :) Čo viac dodať...
Cena za kus: 4,99€



Tepláky
Taktiež som si kúpila aj dvoje tepláky, na ktoré vtedy prebiehala akcia. Z nejakých 15 eur suma klesla na 6,99, čo je už podľa mňa za tepláky celkom fajn cena. Vybrala som si také klasické farby a to šedé a čierne. :)
Cena za kus: 6,99€











SINSAY


Ružové tričko s výstrihom vzadu
Aj v Sinsay prebiehali výpredaje, avšak tentokrát som sa mi tam zapáčilo len toto jedno tričko, ktoré je také voľnejšie a má veľmi peknú farbu. Vlastne ono ma ako prvé zaujala práve tá farba, až potom som ho obzerala troška detailnejšie. Taktiež sa mi páči malý výstrih na chrbte, ktorý je riešený na zaväzovanie. :) Vyzerá to pekne a tak sviežo letne. Takže must have.
Cena: 3,99€

GATE
Tyrkysové tenisky s kvetinkami
Teraz vidím Váš výraz tváre keď ste zrolovali na fotky nižšie. :D To vážne si kúpila ďalšie tenisky? Áno... kúpila ! :D Áno... mohla som ! :D A áno.. chcem mať všetky farby, ktoré mám rada ! :D A s kvetinkami na jazykoch tomu dodali ešte aj šmrnc... keďže tyrkysovú fakt že môžem a vyhľadávam tú farbu. :D Ale vidíte, že som zmenila lokalitu... zo Sinsay tenisiek som presedlala na Gate tenisky... veď prečo nie...
 Cena: 12,98 €

Ponožky ťapky 2 x čierne v balení
Taktiež som si kúpila svoje prvé ťapkové ponožky. :D Nikdy predtým som ich nemala ani nekupovala... ani vlastne neviem prečo. Ale rozhodla som sa, že ich kúpim a aspoň nebudem mať v práci holé nohy, keďže nosím balerínky. A musím povedať, že som nimi fakt spokojná a asi si kúpim ďalšie. Jediná nevýhoda je, že po celom dni mam od nich fakt "dorezané" nohy... dosť ťahajú.
Cena: 2,48€ 








PEPCO
A teraz Vás vítam pri Ére nákupov v Pepco. :D Viete ako som Vám písala, že mám rada radšej lacné ale kvantum? :D No tak tomuto sa hovorí lacné a veľa. Ale keď mňa to tak baví. :(
Tričko California
Objavila som tam toto priesvitné California tričko, ktoré ma zaujalo hneď ako som ho už z diaľky videla. Je priesvitné, čiže na leto bolo ideálne :) Vyzerá pod ním pekne hocijaké tielko, prípadne crop top či podprsenka. :) No a keď som ešte zbadala tú cenu... no nekúp to :)

Cena: 2,49€
Ružové tričko 
Za takú istú cenu ako predchádzajúce tričko som objavila aj dve ďalšie...  pekné ružové so srdcom a druhé s nápisom Wild at heart, ktoré mi taktiež padlo do oka a vyzerajú fakt super... asi sa budem opakovať... ale no nekúp to.
Cena za kus: 2,49€


Ponožky ťapky
A keďže sa mi ťapkové ponožky z Gate zapáčili a objavila som ďalšie a lacnejšie aj Pepco, tak som si samozrejme doplnila svoju zbierku o ďalších pár kúskov.
Cena: 1,29€
Cena za kus: 0,99€

Tričko s čipkou
Aby som ich náhodou nemala málo, tak som kúpila aj ďalšie tričko. :D Zapáčilo sa mi kvôli čipkovanému vrchu trička, kde veľmi decentne presvitá výstrih a vyzerá to fakt elegantne. :) A suma tiež nebola vysoká.
Cena: 4,99€

Tričká
A keďže som blázon do tielok ako som spomínala, tak som kúpila hneď ďalšie 3, keďže mali tiež super cenu. :) Na fotke sú trocha požuté kravou :D Nevšímajte si to, cvakla som ich ešte pred opraním. Na fotke to síce moc nie je vidno, ale vo výstrihu majú takú zipsovú aplikáciu a vyzerá to fakt geniálne. :) No nekúp ich...
Cena: 3,99€  

Legíny
Okrem tielok, tričiek, tenisiek, okuliarov, šperkov a vlastne všetkého... :D ... som veľký fanúšik aj legín. Čím viac... tým samozrejme lepšie. Takže som do zbierky dokúpila ďalšie dvoje. Farebne úplná klasika... šedé a čierne proste nesmú v šatníku chýbať, ani keď ich máš už milión.
Cena: 3,99€




Balerínky
A za tú istú cenu mali aj balerínky, ktoré som už vážne potrebovala, keďže tie čo mám v práci sa mi pomaly ale isto začali rozpadávať.
Cena: 3,99€


DM drogerie markt
A na úplný záver tu máme opäť raz produkty z mojej najobľúbenejšej drogérie, kde chodím skoro každý deň. :D Je to super aj ako relax, keď ste v práci a chcete sa poprechádzať niekde medzi regálmi a poočumovať novinky. :)


Body sprej melón 
Melón je u mňa niečo podobné ako kokos... aj keď troška menej. Melónová vôňa a aj chuť je najmä v lete u mňa absolútna topka a doslova ju vyhľadávam. :) Jednak melon na mňa pôsobí veľmi sviežo a zároveň ukľudňujúco a taktiež mi pomáha myslieť pozitívne vďaka sladkej vôni. :) A tieto spreje sú plne super. Najskôr som si kúpila len jeden... že vyskúšam... ale hneď o 2 dni na to som sa zastavila ešte aj po druhý, keďže limitovaná edícia a ja som si to nechcela nechať prepásť.
Cena: 2,79€


Melónovo-mätové body želé
A melónom som ešte neskončila. :) Taktiež som si zaobstarala toto neskutočne voňavé telové želé, ktoré používam na suché miesta na tele. Je to ďalšou absolútnou topkou leta od značky Balea, ktorú proste musíte mať. A cena je tiež super.
Cena: 2,09€







Essence fixér obočia
Essence a jeho limitované edície ma asi nikdy neprestanú baviť. Aj tento krát predstavili novú limitku, ktorá bola tento krát zameraná na úpravu obočia. Túto limitku som spomínala už v minulomesačnom haule, keďže už vtedy som si zobrala 2 produkty z tejto limitky. Avšak limitka pokračovala aj v mesiaci máj a rozhodla som sa, že predsa len si ešte ďalšie dva produkty na úpravu obočia zaobstarám.
Prvým produktom je tento gélový fixér obočia, ktorý používam po rozčesaní obočia na zafixovanie upraveného vzhľadu aby sa mi obočie opäť nepostrapatilo a nevyzerala som ako Brežnev. :D
Cena: 2,49€

Šablóny na obočie
A druhým produktom sú šablóny na obočie, ktoré majú pomáhať pri vytrhávaní a maľovaní obočia. Stačí keď si tmavou ceruzkou cez vybranú šablónu namaľujete obočie a zbytok vytrháte. Mali by ste docieliť presne takého tvaru ako má Vami vybraná šablóna. Ešte som neskúšala.... vyskúšam :D



Cena: 1,99€




Catrice tuhý korektor
A keďže som sa minulý mesiac namotala na tekúté korektory od Catrice, tak som sa rozhodla vyskúšať aj tuhý. Musím uznať, že tento tuhý síce nie je zlý... ale má slabšie krytie a samozrejem sa s ním oveľa horšie pracuje keďže je tuhý. Takže ak chcete korektor od Catrice aj Vy. Určite odporúčam zostať pri tých tekutých, ktoré nájdete v mojom aprílovom haule. :)
Cena: 3,29€

Balzam na pery Prinzessin Sternenzauber 
Dve príchute (kokos a jahoda... a mango .. alebo tak nejak) z týchto princezničkovských balzamov už mám a musím povedať, že sú naozaj super. Jednak ich vôňa je naozaj fajnovučká a jednak aj naozaj hydratujú. Ak by ste ich hľadali medzi balzamami,nenájdete ich... musíte hľadať... v ...ehm... detskom oddelení kde ich kupujem ja. :D
Cena: 0,99€






Vodeodolné náplaste
Ten pocit ked ste si spravili bobíka ale chcete sa ísť aj tak kúpať isto poznáte. Ja som si napríklad zodrala päty v nových topánkach. Zháňala som nejaké lacnejšie vodeodolné náplaste, ktoré by ma zachránili. Našla som... opäť detské s macíkmi a balónikmi ale prečo nie :D Náplaste tiež odporúčam... lepšie som tuším zatiaľ nemala.
Cena: 0,99€
Pena na holenie s vôňou kokosu
Peny na holenie od Balei používam už nejaký 3 rok. Vždy sa mi páči, že nachádzam v regáloch stále nové a nové druhy a vône, ktoré u mňa vždy zabodujú. Tento krát to bol môj milovaný kokos, ktorý je bohužiaľ limitovaná edícia a po jeho minutí sa asi rozplačem, taký je super. :D
Cena: 1,99€
A táto pena bola zároveň aj posledným produktom z tohto dlhočízneho haulu za mesiac máj. Takže ak ste sa dostali až k tomuto, tak ďakujem za pozornosť a vidíme sa zase pri budúcom článku. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára