sobota 15. júla 2017

Kufrík plný krásy - 2K Fabulous Beauty Train Case / spolupráca s parfemy-elnino.sk



Ahojte :)
Pred pár mesiacmi som dostala na testovanie parádnu vecičku od parfemy-elnino.sk, ktorou bol strieborný kufrík plný krásy s názvom 2K Fabulous Beauty Train Case. Na tento kufrík som sa naozaj veľmi tešila, pretože po takomto kufríku som túžila už niekoľko rokov a nikdy som ho na Vianoce nedostala... takže teraz som dostala Vianoce po Vianociach. :D Kufrík prišiel krásne zabalený v krabici, v ochrannej fólií, v pukavej fólií a v nafúknutých balíčkoch so vzduchom. Keď som ho otvorila, tak som sa cítila ako keby som otvárala zabezpečený kufrík aspoň s milión eur, pretože v podobné kufríky s peniazmi predsa vo filmoch vídame.
Ale čo však obsahuje?



Charakteristika produktu zo stránky predajcu:

2K Fabulous Beauty Train Case Darčeková kazeta pre ženy 

Complete Makeup Palette

Popis produktu

Mladistvá, svieža a plná farieb, to je kozmetika 2K, ktorá nájde svoje miesto na toaletných stolíkoch žien aj mladých slečien. Značka kozmetických produktov 2K vo svojom sortimente ponúka napríklad balzamy na pery, paletky očných tieňov alebo krémy na ruky.
Hravé kozmetické produkty
Značka 2K, ktorá je cenovo veľmi dostupná, v sebe zahŕňa nielen farby, sviežosť a príjemné ovocné vône, ale ponúka aj mladistvý dizajn, napríklad v podobe roztomilých sovičiek, ktoré si zamilujete na prvý pohľad.

Link na produkt:  2K Fabulous Beauty Train Case
Cena : 10,12 €

Kufrík ma doslova šokoval hneď ako som ho otvorila svojou farebnosťou a produktmi a la z každého rožku trošku. V kufríku sa totižto okrem klasickej dekoračnej kozmetiky ako sú rúže, kontúrky, lícenky, očné linky a tiene nachádzajú aj laky na nechty a to hneď 4 odtieňoch, ktoré sú kompletne farebne kompatibilné so zbytkom kufríka. 

Taktiež je kufrík praktický v tom, že po vybratí produktov z plastového organizéra vzniká oveľa väčší priestor a tým pádom je kufrík možné používať aj ako prenosný kufrík na dovolenky, prípadne na skladovanie kozmetiky.
Okrem už vyššie spomínaných produktov sa v ňom taktiež nachádza aj niekoľko šikovných pomocníkov a to tri štetce - 1 na pery, 1 na očné tiene a 1 na púder a taktiež jeden obojstranný hrebeň na obočie s kefičkou.

V kompletnej kozmetickej výbave taktiež nesmie chýbať kontúrovacia ceruzka v dvoch odtieňoch a dve ceruzky na oči. Z týchto odtieňov mi najviac sadla bledšia kontúrka a čierna ceruzka na oči. :) Červený rúž totižto nepoužívam lebo sa mi absolútne nehodí a hnedá linka zase na mojich očiach vyzerá zvláštne...

Očné tiene sú balené po 6tich, s tým že sú farebne zladené tak aby bol každý s každým farebne kompatibilný. Hnedé odtiene sú spolu, červené spolu, modré a zeléne spolu a taktiež čiene s bielymi(bledými) spolu. Vďaka tomuto vždy perfektne zladíte svoje tiene a nemusíte hľadať žiadne iné od inýh značiek.

Okrem toho sa v kufríku nahádza aj praktická krabička na branie si očných tieňov so sebou. :) Vami farebnú 6 kombináciu do tejto krabičky jednoducho zacvaknete a nemusíte sa báť, že si ich poškodíte. Okrem toho sa dá dať do krabičky štetček a nachádza sa v nej už zabudované malé zrkadielko. Čiže je to naozaj praktické a také kabelkové. :)


Ďalšou nádielkou produktov sú tieto 3 lícenky, ktoré sú v tých najpoužívanejších farbách a to: ružová , béžová a oranžová. Majú veľmi peknú pigmentáciu a pre mňa najpoužívanejšou bude rozhodne béžová. :) Ostatné sa super používajú aj ako doplnkové očné tiene, pretože oranžová a ružová na mojich líčkach nevyzerajú príliš dobre a cítim sa potom ako Marfuška.

Rúže... rúže.... ach tie rúže... ktorá by ich mala dosť ? Existuje vôbec taká ? Ja sama ich moc nepoužívam a aj napriek tomu ich mám kvantá. Mojim perám totižto pristane máloktorý, kvôli rážštepu pery a podnebia ich mám také zvláštne, s jazvičkou a sú veľmi malé. Raz si ich snáď dám zväčšiť tak, aby to bolo trvalé... nie ako keď som ich zväčšovala vlastným tukom. :( Och ale to som troška odbočila. Vráťme sa späť k rúžom :)
Majú zase úžasne pigmentované farby, ktoré sú dokonale zladené ku kontúrovacím ceruzkám, očným tieňom, k lícenkám a dokonca ešte aj k lakom, ku ktorým sa ešte dostaneme. :)




Krásne však? :)



A teraz sa dostávame k záverečným produktom, ktoré som spomínala o malý kúsok vyššie. Laky na nechty, ktorých samozrejme nikdy nemám dosť... tie ktoré videli moju zbierku, ktorú mám v poličke na stene, tak musia vedieť o čom hovorím. :D


Aj tieto produkty samozrejme priam dokonalo ladia k všetkým ostatným produktom v kufríku. Dva odtiene sú jemnejšie ladené a to jemne hnedej a béžovo ružovej farbe a dva sú naopak vo výraznejšej farbe burgundy a sýta červená. Dva spomínané výrazné majú veľmi dobre krytie a stačia 2 vrstvy. Pri tých bledších je to o čosi horšie.

Kufrík je pre mňa príjemným prekvapením a určite ho doporúčam aj ako darček pre ženu, ktorej neviete čo máte kúpiť. Je vhodný pre všetky ženy, ktoré sa radi skrášľujú keďže kombinácia farebných tónov je 100% kompatibilná a aj žena, ktorá ešte nie je v líčení až tak zbehlá vďaka tomuto kufríku na svojom výzore nič nepokazí. 
To by bolo z tejto recenzie všetko. Dúfam, že aj Vás kufrík zaujal a porozmýšľate o jeho vlastníctve. A chcem sa poďakovať ešte raz parfemy-elnino.sk za možnosť otestovať ho.
Vidíme sa pri ďalšom článku.
To be continued...


1 komentár:

  1. Vždycky jsem snila o kufříku plném kosmetiky. Obsahuje pěkné výrobky, nejvíce mě zaujaly laky na nehty. Potom rtěnky, ale líbí se mi i tvářenky.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť