utorok 14. augusta 2018

Spolupráca s pelechy.tqs.sk alebo aj ako si môj pes prišiel na svoje :)

Ahojte :)

Ako veľmi milujete svojho psíka? A čo všetko by ste boli ochotní pre neho spraviť?
Ja toho svojho milujem úplne najviac ako sa len dá. Spravila by som pre jej krásne očká hocičo len aby som ju videla šťastnú s vrtiacim chvostíkom. Hovorí sa, že lásku si za peniaze nekúpiš.... ale keď sa nad tým zamyslím, je to vlastne hlúposť. Pretože tým, že si zaobstaráte psíka si predsa lásku kúpite a takú lásku nevyvážite ani zlatom a dokonca ani diamantami. Peniaze, teda aspoň tie moje, idú pri mojej psej láske úplne bokom. Ona totižto tiež na mne nešetrí a denne mi dáva milióny pusiniek a všetok svoj čas a lásku venuje mne. Je to ten najúprimnejší a najvernejší tvor akého poznám a keď je šťastná ona, som šťastná aj ja.
Aj z toho dôvodu som bola nadšená, keď ma oslovila firma  pelechy.tqs.sk s ponukou spolupráce a že si pre svojho psíka môžem vybrať pelech podľa mojich predstáv. Moja dvojročná jorkšírka Kiara samozrejme peliešok má po jej predchodkyni ale moc v ňom ležávať nechce, pretože najlepšie sa jej spí na nás, vedľa nás alebo na našich poduškách. :D Áno, náš pes je postelný pes aj keď sme ju nikdy nechceli naučiť do postele, stačilo keď sme ju tam raz vyložili a odvtedy furt vrieskala keď bola malá a nie a nie prestať. Musím sa priznať, že nakoniec mi aj vyhovuje, že spáva s nami, pretože ju mám stále pri sebe a viem, že nič vo vedľajšej miestnosti nevymýšľa a je v poriadku. Keď je jej zima tak sa k nám nepozorovane pritúli a spí ďalej, bez toho aby nás rušila. Avšak občas by bolo super keby spávala aj vo svojom, pretože aj ona potrebuje mať predsa svoj priestor a kľud.
S výberom nového lehárka od pelechy.tqs.sk som aj tak trocha dúfala, že leňošenie na mojich nohách aspoň z časti skončí. A či sa to podarilo alebo nie sa dozviete nižšie.

A kto sú vlastne pelechy.tqs.sk ?

Oslovili ma s nádhernou myšlienkou ako pomáhať zvieratám bez domova, vďaka pelechom vyrábaným priamo z ich dielne tu na Slovensku, pretože rovnako ako ja aj oni milujú zvieratá a trhá im srdce keď nemôžu pomôcť týraným a opusteným psíkom. Rozhodli sa to preto zmeniť a pomáhať.
Spolu s lehárkom mi poslali aj list, ktorý sa taktiež nachádza aj na ich stránke a kvôli lepšej čitateľnosti som jeho prepis dala aj pod fotku. V liste je obsiahnute ako začali a prečo sa rozhodli vyrábať pelechy pre psíkov a taktiež ako s nimi pomáhajú opusteným psíkom. Ak ste aj Vy milovníkmi zvierat, tak aj Vás chytí tento príbeh rovnako za srdce ako mňa a som vďačná, že podobní ľudia sa ešte z povrchu zemského nevytratili a pomáhajú naozaj... nie len tak na oko.

Prepis listu z ich stránky pre lepšiu čitateľnosť:

,,Príbeh našich pelechov
Rada by som Vám rozpovedala príbeh vzniku myšlienky, pomáhať pomocou produktov zameraných na zvieratá z dielne TQS, s.r.o.


Dovoľte, aby som sa Vám predstavila. Volám sa Eva Múčková a som veľkým milovníkom zvierat. Ako mnohí z Vás, aj ja si prezerám rôzne internetové stránky, ktoré pomáhajú zvieratám bez domova a srdce mi ide vytrhnúť pri prezeraní fotiek týraných zvierat. Neskutočne ma mrzí, že im neviem pomôcť. Sama mám troch psíkov a ak by sa dalo, bolo by ich určite viac. Samozrejme viem, že každým novým prírastkom, by sa znížil komfort tých, ktorí s nami už žijú a nevedela by som sa všetkým venovať ako by si zaslúžili.


Pred časom som nastúpila do firmy TQS, s.r.o., ktorá sa zaoberá výrobou pracovných odevov a iných komponentov do priemyslu. Majiteľkou menovanej dielne je Miška Illíková, ktorá je v mojich očiach úžasný človek a dnes už môžem hrdo povedať, že aj mojou veľmi dobrou priateľkou. Rovnako ako ja, aj ona je veľkou milovníčkou zvierat a taktiež je majiteľkou troch psíkov.


Po čase sme spolu začali uvažovať, ako pomôcť zvieratkám v útulkoch. Samozrejme nápad na seba nenechal dlho čakať a myšlienku vlastnej kolekcie produktov pre zvieratá sme začali realizovať. Veď ako najlepšie pomôcť zvieratkám v núdzi, než predajom výrobkov pre ne určené. Začali sme pripravovať návrhy výrobkov a testovali sme ich ako inak, než na našich miláčikoch a viete čo? Páčili sa. Po mesiacoch vymýšľania a zdokonaľovania prinášame na trh úplne nové produkty ako aj klasické len trocha upravené podľa nás.

Predajom našich produktov sme sa rozhodli pomôcť útulkom aspoň trochu spríjemniť zvieratkám čakanie na nový domov. Za každý desiaty predaný produkt pre zvieratá vyrobený v našej dielni obdarujeme útulok jedným pelieškom alebo vankúšom.


Dúfam, že časom budeme vedieť pomáhať ďaleko viac a spolu s Vami zabezpečíme útulky nie len našimi produktmi.
Ďakujeme, že ste si zakúpili náš produkt a tak pomohli zvieratkám bez domova.

Eva & Michaela

PRI PREDAJI KAŽDÉHO 10KS PELECHU ALEBO VANKÚŠA BUDE JEDEN KUS DAROVANÝ DO NAMI, PRÍPADNE VAMI VYBRANÉHO ÚTULKU.

Takýmto spôsobom sa aj Vy môžete stať podporovateľom a darcom pre útulky v slovenských regiónoch. Pri odovzdávaní sa môžete zúčastniť a súčasne budete ako darca uvedený na našich webových stránkach a stránkach konkrétnyh útulkov a nadácií pre podporu a pomoc zvieratám."

Aké produkty si u nich viete zaobstarať?

Maskáčové pelechy a vankúše


 obrázok a popis zo stránky pelechy.tqs.sk

Pelech – maskáč


Tvar: obdĺžnik
Zloženie vrchnej tkaniny: ZMES 65% Polyester/35% Bavlna, 245g
Zloženie výplne: duté vlákno, netkaná textília
Ošetrovanie: pranie v práčke
Rozmer: 40x30cm, 60x40cm, 80x50cm, 100x60cm, 120x70cm
Vankúš: obojstranný do veľkosti 80x50cm, od veľkosti 100x60cm pevný
Farba: zelená alebo šedá kamufláž
Možnosť vyhotovenia aj z iných textílií: flanel, keper, kodura


 obrázok a popis zo stránky pelechy.tqs.sk

Maskáčový vankúš

Vodeodolný vankúš
Tvar: ovál
Zloženie vrchnej tkaniny: ZMES 65% Polyester/35% Bavlna, 245g
Zloženie výplne: duté vlákno, netkaná textília, molitanová drť
Ošetrovanie: pranie v práčke
Rozmer: 60x40cm, 80x60cm, 100x70cm, 120x80cm
Farba: zelený alebo šedý maskáč
Vodeodolné pelechy a vankúše


 obrázok a popis zo stránky pelechy.tqs.sk

Vodeodolý pelech – ovál

Pevný pelech
Tvar: ovál
Zloženie vrchnej tkaniny: 100% Polyester
Zloženie výplne: duté vlákno, netkaná textília
Ošetrovanie: kefou, vlhčenou utierkou
Rozmer: 40x30cm, 60x40cm, 80x50cm, 100x60cm, 120x70cm
Vankúš: 1.obojstranný, 2.pevný - možnosť výberu tkaniny a farby
Farba: podľa ponúkanej palety
Možnosť vyhotovenia aj z premokavých textílií
 obrázok a popis zo stránky pelechy.tqs.sk

Vodeodolný vankúš

Vodeodolný vankúš
Tvar: ovál
Zloženie vrchnej tkaniny: 100% Polyester
Zloženie výplne: duté vlákno, netkaná textília, molitanová drť
Ošetrovanie: kefou, vlhčenou utierkou
Rozmer: 60x40cm, 80x60cm, 100x70cm, 120x80cm
Farba: podľa ponúkanej palety
Možnosť vyhotovenia aj z premokavých textílií

Vodeodolný vankúš s vymeniteľnou vrchnou tkaninou
Tvar: ovál
Zloženie vrchnej tkaniny: 100% Polyester
Zloženie výplne: duté vlákno, netkaná textília, molitanová drť
Ošetrovanie: kefou, vlhčenou utierkou
Rozmer: 60x40cm, 80x60cm, 100x70cm, 120x80cm
Farba: podľa ponúkanej palety
Možnosť vyhotovenia aj z premokavých textílií
Vrchná tkanina je navliekateľná na výplň.
Zapínanie na cvoky.
Možnosť zakúpenia aj návliečok
 obrázok a popis zo stránky pelechy.tqs.sk

Vodeodolný pelech – obdĺžnik

Vymeniteľná vrchná tkanina, odnímateľná
Tvar: obdĺžnik
Zloženie vrchnej tkaniny: 100% Polyester
Zloženie výplne: duté vlákno, netkaná textília
Ošetrovanie: kefou, vlhčenou utierkou
Rozmer: 40x30cm, 60x40cm, 80x50cm,
Vankúš: je iba obojstranný
Farba: podľa ponúkanej palety
Vrchná tkanina je navliekateľná na výplň.
Zapínanie na cvoky.
Možnosť zakúpenia návliečok


Dvojpelechy pre dvoch psíkov
 obrázok a popis zo stránky pelechy.tqs.sk
A samozrejme si môžete vybrať aj požadovanú farbu zo vzorkovníka.
 obrázok a zo stránky pelechy.tqs.sk



 Teraz sa však poďme pozrieť bližšie na peliešok, ktorý som pre Kiarušku vybrala a ako prišiel zabalený. Doviezol mi ho kuriér v štýlovom gymsacku, teda vo vrecku, ktorý bol vyrobený z rovnakého materiálu ako celý peliešok.


Z Gymsacku som nadšená ja, pretože ho využijem, keďže teraz tieto vrecká na chrbát fičia miesto ruksakov.


A z peliešku sa vytešujem taktiež aj ja a aj samozrejme jeho nová obyvateľka Kiara. :)
Keďže som si nemohla nechať ujsť jej radosť, tak som samozrejme celé toto rozbaľovanie aj natáčala a formou dvoch videí sa s Vami o to podelíme. :) Prvé video je komentovanie rozbaľovania a krátka ukážka ako peliešok vyzerá a druhé video ukazuje Kiaruškine jašenie a tešenie sa z novej postielky. Určite si toto video pozrite a presne pochopíte o čom som písala vyššie. Najúprimnejšie a najvernejší tvor, ktorý keď je šťastný on... tak aj ja. <3


Peliešok vyzerá takto:

Vybrali sme si veľkosť 60x40cm, ktorý bude pre malú postačujúci a farbu zelený maskáč, ktorý vynikne v každom priestore... a aj v našej posteli. :D Je vyrobený z vonkajšej strany zo zmesi  65% polyester a 35% bavlna a zloženie výplne je duté vlákno a netkaná textília .

V našom prípade sa skladá z 3 častí a to samostatný pelech, vnútorný vankúš a malinký vankúš, ktorý vyrobili presne pre moju drobnú 2 kilovú Kiaru na opretie jej hlavičky makovičky.




Minivankúšik :) Je to fakt cute a malá ho plne využíva.

Spodná strana lehára je vyrobená z čiernej látky zo zmesi 65% polyester a 35% bavlna.


A takto to vyzerá presne u nás v posteli. :) Keďže priestor medzi poduškami bol samozrejme zbytočne nevyužitý, tak sme si tam nasťahovali Kiaru, ktorá odvtedy čo má nový peliešok spáva v ňom a my sa úprimne vytešujeme, pretože spánok na našich nohách úspešne vzdala.
Peliešok je pre ňu najmä v tomto horúcom počasí príjemný, pretože má jemne chladivý povrch, na ktorom sa jej samozrejme veľmi páči.
Taktiež materiál sa veľmi ľahko udržiava, stačí ho utrieť vlhkou handrou prípade celý je prateľný v práčke.







A aby ste mi verili, že nepreháňam... tak nasledujúce fotky budú venované leňoške Kiare, ktorá si peliešok užíva a vytešuje sa z neho aj napríklad tak, že ho po celom obvode líže a ďakuje mu za to že existuje a že sa jej v ňom tak dobre spinká. :)

























Taktiež sa rada vytešuje aj s malým vankúšikom, nie len že na ňom spí ale aj si ho presúva zo strany na stranu a ožužláva rohy. :)


Prípadne sa podhrabe pod veľkú podušku aby ju nikto nevidel a tam spí ako malé poleno.























Viac informácií o možnostiach výroby pelechov sa dozviete priamo na stránke pelechy.tqs.sk. Taktiež Vám dané pelechy nacenia a samozrejme ručne vyrobia presne podľa Vašich predstáv. :)


Pelech od pelechy.tqs.sk : áno či nie?
Po dvoch týždňoch testovania prinášame zhrnutie našich dojmov v krátkom prehľade prečo si zaobstarať peliešok pre psíka práve od pelechy.tqs.sk.


Plusy
+slovenský výrobca
+výber z viacerých tvarov, veľkostí a farieb
+aj vodeodolný povrch
+ výber z viacerých dostupných látok
+kúpou pelechu prispievate na dobrú vec ( za každých 10 predaných  kusov 1 pelech do útulku)
+ručne vyrábané
+individuálny prístup
+ľudský prístup
+krásna myšlienka, ktorá stála za zrodom tejto výroby pelechov
a jedno obrovské
+ spokojnosť mojej jorkšírky = na nezaplatenie


Mínusy
Našli sme iba jeden mínus... a to, že aj naďalej je veľa psíkov bez domovov v útulkoch a týchto pelieškov pre nich je nedostatok. :(


Preto ak sa rozhodnete pre pelech od pelechy.tqs.sk myslite na to, že prispievate na dobrú vec ... a viete ako sa hovorí.... všetko dobré čo spravíš sa ti raz vráti. :)

A záverom tejto recenzie by sme sa chceli pani Evke a Miške veľmi pekne poďakovať za možnosť spolupracovať s firmou pelechy.tqs.sk a dostať tak peliešok pre moje malé zlatíčko. Spokojnosť je z našich fotiek do očí bijúca a chceli by sme zaželať veľa úspechov pri tejto šlachetnej myšlienke pomáhať zvieratkám bez domova aj takýmto prístupom. Kiež by takýchto firiem a ľudí bolo viac.


Ďakujeme ešte raz. <3

3 komentáre: