streda 4. septembra 2019

Môj posledný deň letnej dovolenky / moja prvá spolupráca s Bonprix



Ahojte :)


Ani som sa nestihla nazdať a skončila mi 3 týždňová letná dovolenka, za ktorou naozaj smútim a pociťujem obrovský zármutok :D Taktiež leto je tento rok také všelijaké ale aj napriek tomu ušlo neskutočne rýchlo.
Za tieto 3 týždne som stihla absolvovať niekoľko výletov a kopu srandy, o ktorých aktuálne chystám články. Určite ste na mojom instagrame alebo facebooku zachytili video ako sme sa vybrali na Veľkú Homolu za krásneho počasia a skončili uprostred obrovitánskej búrky a nebolo nám všetko jedno :D Ale zážitok to jednoznačne bol a nikdy som sa po výlete tak hrozne netešila sedieť už v aute ako vtedy.
Poďme sa však presunúť na podstatu tohto článku. 




V predposledný týždeň mojej dovolenky na mňa vyskočila na facebooku reklama s Bonprixom. Keďže som spolu s maminou roky dozadu z Bonprixu objednávala a dvoje šaty, ktoré od nich mám patria k mojim najobľúbenejším, tak som sa rozhodla, že si stiahnem aplikáciu a znova sa zaregistrujem. Po registrácií som si všimla políčko Bonprix bloggers a zo zaujímavosti som na to klikla. Vyskočila tam na mňa tabuľka s možnosťou zaregistrovať svoj blog.  Povedala som si, že prečo nie... veď za vyskúšanie predsa nič nedám a pustila som sa do toho. Videla som totižto, že pár blogeriek s nimi trvalejšie spolupracuje a keďže ja som na oblečenie doslova nákupný maniak tak by ma samozrejme prípadná spolupráca veeeeeeeeľmi potešila. Bonprix je proste na trhu už roky a kto nepozná Bonprix, tak ten hádam ani neexistuje.

O dva či tri dni na to mi prišiel mail, v ktorom mi písala pani Monika, že akurát sa pozerá na moju registráciu blogu, že mám moc pekný blog, vidí že sa venujem aj móde a som aj na instagrame kde mám dostatočný počet sledujúcich a tým pádom našej spolupráci nič nebráni. V krátkosti mi vysvetlila podmienky a napísala, že do 3 dní sa mi načerpá bonus na výber produktov + zľavový kupón na doručenie zadarmo. Neskutočne som sa potešila a pustila som sa do výberu produktov. Musí povedať, že s nákupom oblečenia nikdy nemám problém pretože nakupujem veľa a stále :D Mám plné skrine a stále si aj tak nemám čo obliecť. Skriniach mám aj jedno oddelenie kde má veci, ktoré sú mi buď malé alebo príliš veľké. Väčšinou to boli tým pádom objednávkové veci, ktoré stáli pár eur a nechcelo sa mi ich vrátiť a riešiť preposielanie naspať. Väčšinou sa totižto nie vždy trafím do tabuľkových rozmerov aj keď sa poriadne odmeriam a nákup bez skúšania býva občas celkom výzva. Preto mi výber produktov z Bonprix stránky trval až nezvyčajne dlho :D Tie veci, ktoré sa mi páčili úplne mega najviac som si hádzala priamo do košíka a tie, ktoré som zvažovala som osrdiečkovávala a pridávali sa mi do takzvaných obľúbených produktov. Cítila som zrazu obrovskú zodpovednosť za to, že produkty, ktoré si vyberiem predsa budem prezentovať na svojom blogu, instagrame a doslova som sa bála, že si vyberiem niečo nevhodné v čom proste nebudem vyzerať dobre a chytala ma panika. :D Tak si ku mne k počítaču prisadol aj snúbenec a spolu sme postupne vyraďovali a presúvali do košíka z osrdiečkovaných vecí a nakoniec sme preriedili aj košík. Nakoniec mi v ňom zostali 4 produkty a tie mi o pár dní po objednávke prišli. Možno ste zachytili, že som taktiež natočila aj unboxing video, ktoré si môžete pozrieť tu:



Vo videu tiež spomínam, že pani na pošte za prepážkou sa čudovala, že mám zaplatiť len 1,55 €. Že taký lacný 
Bonprix za celú svoju kariéru na pošte ešte nevidela a zaujímalo ju, že ako je to možné keďže balík je aj napriek takej nízkej sume veľmi veľký a ťažký. Vysvetlila som jej, že som blogerka a dostala som určitý budget na spoluprácu a výber produktov a maličko som to prepískla.  Bola veľmi prekvapená, že sa dá spolupracovať s Bonprix, že také niečo ešte nepočula a s úsmevom mi podala balík. Tak dúfam, že pani poštárka sa k môjmu článku hádam dostane. :)

Ako ste teda mohli vidieť vo videu, tak mi prišlo hneď niekoľko produkt, ktoré sme spolu so snúbencom vybrali a rozdelím ich na 3 články a samozrejme nebudú chýbať ani fotky na instagrame, či mojom alebo blogovom facebooku.

Práve ste v článku kde by som Vám rada ukázala aké krásne, praktické, kvalitné a ľahko kombinovateľné sukne na rôzne príležitosti mi prišli.

V druhom článku preberieme bytové doplnky a ten konkrétny, ktorý mi prišiel.

A v poslednom treťom článku Vám ukážem ženskú silu a nádhernú čipku.


Ako ste už mohli vidieť na videu, tak som si vybrala set 2 krásnych úpletových sukní, ktoré sú jednoducho skombinovateľné hádam so všetkým a podľa mňa sa hodia aj na každý typ postavy.



Moja postava je niečo medzi krv a mlieko a tlsťoškou :D Nemám teda ideálne miery a na váhe mi ukazuje o 30 kíl viac ako by som chcela. Preto som teda pociťovala aj obrovskú zodpovednosť za to, aby mi vec ktorú si od 
Bonprix vyberiem aj sedela. Nebola by to potom vina daného oblečenia ale mojej postavy :D Čo teda býva dosť bežné a občas sama nad sebou krútim hlavou a pýtam sa či som normálna. Nuž ... aj to sa v živote stáva :D

Avšak musím povedať, že mi našťastie sadli všetky veci, ktoré mi od nich prišli.

Sukne, ktoré som si objednala nájdete na tomto linku:  Strečová úpletová sukňa (2ks v balení)
A aby to nebolo len také strohé, tak Vám napíšem aj čo o nich uvádza Bonprix.

Značka

bpc 
Bonprix collection

Dĺžka
42 cm (vo veľkosti 40/42)
krátka/ mini

Pás na gumu

Cena : 3,79 € za kus

Rovno Vám aj prezradím, že 4 dni po doručení tohto spoluprácového balíčka som si objednala ešte verziu sukní sivá melírovaná + čierna. Škoda, že tá sivá nebola v kombinácií s modrou, lebo ešte aj tú by som chcela a to bude znamenať, že budem mať 3 rovnaké čierne sukne, pretože každý iný farebný variant je vždy len s čiernou. :D Zatiaľ to ale nechám tak a doobjednám si modrú verziu nabudúce. Teraz sa teším na tú šedú melírovanú, ktorá má výzor klasickej teplákoviny.



Vybrala som si teda veľkosť 40/42, ktoré by som mala mať na tele obtiahnuté a nemali by mi nikde odstávať aj keď teda obvod bokov po odmeraní mám o 5 cm väčší ako uvádza tabuľka. Málokedy objednávam o číslo väčšie keďže väčšinou mám skúsenosť že sa po pár opratiach veci aj tak troška povolia a prispôsobia sa. Som teda zvedavá ako mi sadnú a či po pár opratiach z nich nebudú len také handričky. Cena je totižto naprosto fenomenálna. 3,79 € za kus a to len tak ľahko nezoženiete.

Nedalo mi  však nevšimnúť si, že každý farebný variant má iné zloženie, pričom najviac poznateľné je to práve na čiernej sukni, ktorá mi príde najkvalitnejšia. Na stránke majú tieto rozdiely pekne rozpísané a vždy podľa farebnej kombinácie, ktorú si zakliknete nájdete aj k tomu prislúchajúce zloženie.

ČIERNA
ANTRACITOVÁ
SIVÁ

Fotky sú robené priamo po rozbalení, bez opratia v pokrčenom stave ako prišli.:D Ak by niekto chcel namietať, že som ich aspoň vyžehliť mohla :)
Do porovnávania a teda aj do článku rovno zakomponujem aj sivú verziu, ktorú som si doobjenala. Ako som spomínala vyššie, tak je v balení spolu s čiernou.Čiže už som majiteľka dvoch čiernych sukní. Ale nejako mi to nevadí. Veď vždy sa predsa zídu do rezervy.



Len teda aby ste videli aj pre porovnanie sivú, antracitovú a čiernu na jednej fotke. :) Všetky 3 sú veľmi pekné a na mojej postave sedia.


A aby som Vám ich teda do sýta ukázala aj na sebe, tak sme si spolu so snúbencom zašli do stupavského parku a spravil mi zopár fotiek. Nie som žiadna fotomodelka a preto ich spravil asi 100 a vybrala som tie, ktoré sú aspoň trocha použiteľné :D Avšak fotky, ktoré pre Vás mám sú len v čiernej a antracitovej sukni, šedá mi prišla o niekoľko dní neskôr po fotení a ešte som ju nestihla plne zdokumentovať :) Ako ste sa mohli dočítať aj vyššie, tak práve tento deň fotenia bol posledným dňom mojej 3 týždňovej dovolenky, ktorá ubehla tak rýchlo, ako keby som len prelistovala kalendárom. Počasie však bolo nádherné a som rada, že aj takto príjemne som tento môj last day mohla stráviť.














A na záver jedna s antracitovou. :) Na ostatných fotkách sa tvárim čudne, čiže nie sú publikovateľné. Netvrdím, že na ostatných vynikám a som úplne top modelka, ale sú aspoň publikovateľné. :D



A na záver si dáme moje celkové zhodnotenie :)


Nie som typ ženy, ktorá si potrpí na predražené značky ale kvalitu mám rada a tá sa dá veľakrát nájsť aj v obchodoch, ktoré sú síce známe, populárne avšak nestavajú si cenovky na svojom logu. Preto som bola veľmi zvedavá akú kvalitu sa dá dostať za 3,79€. Pri čiernej verzií sukne je to takmer 100% bavlna a to teda rozhodne kvalita je. Musím povedať, že sa v sukniach cítim veľmi príjemne, ako keby som ich na sebe ani nemala, nepresvitajú a dokonale sa prispôsobia každej postave a outfitu. Viete ich zladiť nie len s tričkami ale aj tielkami, bodyčkami, košeľami, crop topmi.... proste so všetkým čo Vás len napadne. Experimentovanie je teda len na Vás. :) Je jedno či si ju oblečiete do práce, do spoločnosti, len tak von s kamoškami alebo na šport... vždy sa v nej podľa mňa budete cítiť príjemne. Sukne som už niekoľko krát mala na sebe, keďže väčšinou som známa tým, že recenzie mi niekoľko dní až týždňov trvajú lebo skúšam, periem atď. Musím uznať, že čierna sukňa je už po treťom praní a parádne drží svoj tvar. Dúfam teda, že Bonprix týmito sukňami bude bodovať ďalej a nechá si ich ako stáli sortiment. Pri výbere som totižto zohľadnila aj neskutočne dobré recenzie, ktoré tieto sukne pod sebou mali. Určite porozmýšľam ešte nad kúpou tej modrej :) A super by bolo keby sa časom predávali v ešte viac farbách napríklad v červenej, olivovej, bielej ... Moju pozornosť by si určite získali.

To už je z tejto recenzie všetko a uvidíme sa pri sľúbených ďalších dvoch vďaka Bonprix.sk, ktorému sa chcem ešte raz špeciálne poďakovať za možnosť spolupráce.

To be continued ...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára