sobota 2. marca 2013

Laky

Ahojte :)
Chcem Vám ukázať moju zbierku 53. lakov :) Som Oriflame lady, takže väčšina z nich je odtiaľ, keďže vždy keď je nejaká novinka tak mi to vykála očiská :D Proste neviem si pomôcť a musím kúpiť :) Aj Vy máte taký fanatizmus do niečoho, či len ja ? :D



Je to fotené panoramaticky, tak kvalita nič moc :) ale čo už.

Btw. v blízkej budúcnosti si plánujem kúpiť nejaký modrý lak, pretože taký ešte nemám, iba tyrkysový a ešte nové magnetické laky :) Som veľmi zvedavá ako to funguje. Ak to je na takej báze ako praskajúci, tak si ich určite zamilujem.

4 komentáre:

  1. No to je sila, ty ich teda máš :) Len aby ti nevyschli, alebo máš na to nejakú ochranu vymyslenú? Alebo ešte lepšie, stíhaš vymíňať?
    Určite viem byť tiež fanatická, ale nemám žiadnu konkrétnu zbierku ako ty. Vlastne mám, knižky, filmy, hry a samolepkové albumy Harry Potter :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prilievam do nich postupne odlakovač a prehrkávam :D inak nič špeciálne s nimi nerobím:) a nie bohužiaľ nestíham ich všetky míňať :) Ahaaaa, tak to nenadarmo sme vtedy boli v Harry Potterovskom tábore čo? :) Vždy keď pozerám ten film, knižku, alebo hocičo odtiaľ, tak si spomeniem na ten tábor :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teda a já si myslela, kolik mám laků :D :-O Tak teda ne, nemám jich tolik :D :)
    Taky jich mám dost od oriflame, skvěle drží, jsem s nimi spokojená :)

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odvtedy mi pribudlo už mnoho ďalších :D hlavne od Essence ... :)

      Odstrániť