nedeľa 24. marca 2013

Letozimka

Ahojte :D Trocha som sa jeden deň nudila a tak som sa rozhodla, že sa trocha pobavím :D Skombinovala som neskombinovateľné ... Podľa môjho frajer je to zimno-letný outfit :D vrch je čisto letný ... a spodok čisto zimný :D

Ja viem, že sa to k sebe nehodí ... ale neviem prečo, mne sa to proste páči :) Tak som sa rozhodla, že sa s Vami podelím o tento strelený letno zimný outfit :) Veď je aj také počasie. Je koniec marca kedy už bežne býva teplejšie a predsa je stále zima a sneží. :) Zanechalo to na mne následky :D keďže sa už na leto nenormálne teším :)



2 komentáre:

  1. Ty máš teda nápady :) Aj ja občas kombinujem a vyjde z toho niečo zaujímavé. Ale keby nemáš tie topánky, čudovala by som sa, že kde máš svoju pestrofarebnosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hh :D tak ako von v tom asi nepôjdem no... frajer povedal, že to vyzera čudne ... :D ale tak keby že mám tak si ešte dám zelený náhrdelník nejaký... ale nemám, musím zohnať :D ale inak hej, toto je taká decentná pestrofarebnosť :D

      Odstrániť