streda 15. mája 2013

BioBeauty

Ahojte dámy :)


Po dlhšej odmlke sa znova vraciam na scénu :) 
Možno Vás to zaujíma a možno nie, že prečo som dlhšie neprispievala ... hlavným dôvodom bola škola ... konečne mám ohodnotenú bakalársku prácu a to nasledovne :) Zo seminára k bak. práci ( úroveň konzultácie a komunikácie so školiteľkou) mám hodnotené za B (1-) a celkové hodnotenie bak. práce mám za A (1), chápete to? Že za A ... tak to som ani nedúfala, keďže mi to dávala viac krát prerobiť a stále nebola nejako extra spokojná :D Ale veeeeeeľmi ani neviete ako sa teším ... explodujem šťastím :)




Ďalej sa chcem poďakovať blogerke Missi Blog3r The Radke, že mi prezradila ako pridám GIF-ko, keďže som z toho bola úplná lama :) Tu je moje prvé, ktoré som vlastne len tak testovala :D


                                               


A teraz prejdem k hlavnej veci tohto článku :)


Cca pred mesiacom som pozerala stránku www.biobeauty.sk a zbadala som možnosť zaslania bezplatných vzoriek. Samozrejme ja som tvor zvedavý a chcejúci všetko skúsiť :) Tak som neváhala a tieto vzorky si objednala, avšak už som ani nedúfala, že by mi prišli, mesiac je dlhá doba ... ale dnes ma čakalo prekvapenie v schránke ...






V obálke na mňa čakalo 5 vzoriek krémov, sú to konkrétne: Aloe vera gél, krém na nohy, krém na ruky a nechty, denný krém a nočný krém.





Tieto vzorky pochádzajú z radu Mineral Beauty System. Výrobca uvádza na svojej stránke takúto charakteristiku:
Výrobky Mineral Beauty System majú jedinečné zloženie, ktoré blahodárne pôsobí na Vašu pokožku. Obsahuje predovšetkým soľ a bahno z Mŕtveho mora , ktorých výnimočné regeneračné a antistresové účinky na ľudský organizmus sú preverené už tisíce rokov.



Rozhodla som sa, že tieto vzorky krémov (okrem gélu z aloe vera) prenechám mamine, keďže ona má problémovú pleť a nevie si nájsť vhodný krém. Takže moja mamina bude hlavný tester :) A jej recenziu Vám napíšem pozajtra, pretože povedala, že potrebuje aspoň 2-3 dni aby zistila, že čo to urobí.
Avšak momentálne si vyčistila pleť a naniesla nočný krém a bola prekvapená, že tento krém krásne vonia, nedá sa to charakterizovať, ale je to taká mierna nevtieravá a príjemná vôňa. Taktiež po pár minútach pocítila jemné sťahovanie pleti.


Ostatné Vám napíšem pozajtra, nech má mamina čas testovať :) Ja zajtra vyskúšam gél z aloe vera.







5 komentárov:

  1. Sluší ti to! :) A gratuluju k bakalářce :) Já momentálně bojuju se zkouškama a chytaj mě teda slušný nervy :D :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti :)

      Fúúúú skúšky... viem si predstaviť, čo teraz prežívaš, ja už som rada, že to mám konečne za sebou... už len 4.6. alebo 5.6. budem mať štátnice a potom oddych :)

      Držím ti palce, nech úspešne zvládneš všetky skúšky bezstarostne so skvelým hodnotením :)

      Odstrániť
  2. Veronika moja, aj ja ti chcem tmto spôsobom a trochu oneskorene zagratulovať k veľkému úspechu s bakalárkou! som na teba hrdá, že si to takto pekne a úspešne zvládla až do konca!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti moc mojka :-* Ešte ale záleží na tom, že ako si ju obhájim na štátniciach ... snáď aj celé štátnice dopadnú dobre ... lebo vôbec ale vôbec sa mi nechce učiť :)

      Odstrániť
  3. jéé ja som si ma až teraz všimlaa.. nemááš zááč :)) maličkosť

    OdpovedaťOdstrániť