štvrtok 2. mája 2013

Jasterička

Dnes som sa rozhodla, že si urobím jednoduché nechty s jašteričkou a zároveň otestujem dva nové laky.
Jeden je od Essence a druhý od Lidl-u :D
Lak od Essence je zaujímavý hlavne tým, že sú to vlastne dva laky v jednom balení ... a keď si nalakujete nechty obomi, tak vznikne tretí. Kúpila som ho cez internet v 50% akcií za 1,49€ ... A lak Cien z Lidl-u som kúpila hlavne preto, pretože mi došiel podkladový lak :) Cena bola 2€.




 Lak od Lidl-u má slaboružovú farbu a veľmi dobre sa nanáša. Po zaschnutí nie je takmer vidieť. Zvykla som si v poslednej dobe používať podkladový lak, než si nanesiem červený, pretože červené laky mi vždy zažltnú necht a nepáči sa mi :/
 Červený lak od Essence má krásne krvavo červený odtieň, úplne taký, ako vo flaštičke. Musím uznať, že vydarená farba :)


 Keďže ten lak mám nový, tak som chcela vyskúšať aj druhú stranu a či sa naozaj vyčaruje tretia farba. Na fotke to zrejme nie je vidno, ale po nanesení oranžového trblietavého laku sa farba naozaj zmenila. Neviem ju charakterizovať ale je niečo medzi červeným a oranžovým + trblietky :) Musím uznať, že na nechtoch táto kombinácia vyzerá zaujímavo, avšak nebude asi mojím obľúbencom. Zrejme tieto dva laky budem používať v budúcnosti každý zvlášť, hlavne ten červený :)


Na dodekorovanie nechtov som použila stampy set od Essence a zvolila si vzor jašteričky.


























Jašteričku som umiestnila len na prstenníky :)

Tadáááá nechty sú hotové, aj keď podľa mňa sa mi to celé moc nepodarilo a nie je to nič okúzlujúce :D
Nevadí .... polepším sa :) Sľubujem...


Btw. používate nejakú kozmetiku od Lidl-u aj vy?

3 komentáre:

  1. Jééj zlaté jašteričky:)
    ja som si dneska konečne kúpila tie pečiatkovače a teda mala som dilemu, ktorú z dvoch variant, ktoré tam mali si zobrať!:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeeeem :)
      Tak to sa teším na tvoj článok na blogu :) Som zvedavá aké si si nakoniec kúpila :D Lebo keď som kupovala ja, tak som našťastie nemala na výber :D Lebo to by som tam vyberala ešte do dnes :D

      Odstrániť