utorok 20. januára 2015

Like a princess s Prinzessin Sternenzauber balzamami na pery z DMky :)




Ahojte ... :)

Opäť som sa rozhodla, že Vám ukážem niečo, čo mi neskutočne učarovalo a zamilovala som sa do toho. Tie ktoré sledujú moju FB stránku blogu, tak už vedia o čom bude reč :) a tie ostatné by rozhodne mali spozornieť.
Ako ste si už možno všimli, celkom som si v poslednej dobe obľúbila balzamy na pery a mám celkom peknú zbierku, ktorú neustále rozširujem. Popravde mi to ani moc nevadí, že začínam byť závislá, pretože balzamy si striedam, niektoré používam aj na noc a vždy aspoň jeden mám pri sebe.



Keď som sa opäť raz prechádzala po DM-ke a práve v detskom oddelení mi padli oči na tieto dva detské balzamy, najskôr som nad nimi váhala. Nakoniec ma samozrejme presvedčil kokosovo jahodový :) Milujem kokos! :D A hneď ako som zbadala, že čerešňový je posledný, tak aj ten som rovno zobrala. Však čo už :) Nakoniec som neskutočne rada, že som cez toto detské oddelenie prechádzala a že som si vzala oba. :D
Rozmýšľam, že po výplate si urobím ešte zásobu kokosových, keď že sa jedná o limitovanú edíciu a zrejme teda potom už nebudú. Takže asi kúpim ešte dva :D 


Nie len že výborne voňajú, ale rovnako aj chutia. Avšak výdrž sa mi zdá troška slabšia ako som zvyknutá, nevadí... za tú cenu? No nekúp to :)
Oba obsahujú mandľový olej a včelí vosk pre zamatovo jemné a hladké pery. A kokosový je priamo určený na používanie v zime.


 Viac som si obľúbila práve ten kokosovo jahodový. Krajšie mi proste vonia. :)


Najskôr som si myslela, že čerešňový bude farbiť jemne do ružova. Práve že vôbec nevidím ani minimálne zafarbenie. Taktiež nevadí ... aspoň, že ich veľkosť je podľa mňa dostačujúca a mám znova čo míňať a gebriť :D


Zloženie čerešňového:


Zloženie kokosovo-jahodového:



Cena: 1,19 € / kus 
Obsah: 4,8 g
Kde?: DM drogéria

Máte s týmito detskými balzámami skúsenosť? :)

5 komentárov: