pondelok 5. januára 2015

Sledovať DM-ku sa oplatí ! :) ( 2.) Prvý slovenský DM box a vianočné dózy


Ahojte

Uvedomujem si, že s týmto článkom (ako aj so všetkými ostatnými) opäť raz meškám. Ale čo už so mnou, keď je toho teraz tak veľa :) Viem, že tento článok je už na x iných blogoch, ale predsa len ho chcem mať aj ja. 
Pred cca mesiacom a niečo sa na Dm stránke dalo zapojiť do súťaže o úplne 1. slovenský DM box, z čoho som bola samozrejme ihneď nadšená a jásala som, že to musím mať. Týchto DM boxov bolo len 2000 kusov pre celé Slovensko a po výhre bolo potrebné zaplatiť 5 € pričom hodnota celého boxu je 18 €. Veľmi lákavá ponuka, však že? Navyše keď to je taká tá klasická mačka vo vreci, keď absolútne neviem čo tam je a či mi to vôbec sadne. Priznám sa, že vždy zapájam do súťaže seba a aj maminu, pretože väčšinou vyhrám buď ja alebo ona a o výhru sa podelíme. Tento krát to samozrejme nebolo inak... ja som nevyhrala, mamina áno :)


Na malú chvíľku však od DM boxu ešte odbočím a prejdem ešte k jednej parádnej akcií, ktorú si pre nás taktiež pripravila DMka :)
Za 80 bodov sa od 15.12. dala zobrať krásna vianočná dóza napríklad na vianočné koláčiky. Ja som si zobrala rovno dve, pretože sú krásne. Sú z hliníku, zvnútra sú zlaté  a ich rozmery sú 17,5 cm x 17,5 cm x 11 cm, čiže celkom veľké :) Ja si do nich zrejme uložím opäť nejakú tú kozmetiku. 
Nie sú úplne rozkošné ?



K týmto krásnym dózam by to bolo asi všetko, tak sa presuňme už k spomínanému DM boxu.


V rovnaký deň ako som si bola pre dózy, na pobočku priniesli aj výherné DM boxy, takže s mamininým občianskym a splnomocnením som rovno prevzala aj ten a natešene som sa ponáhľala domov, pretože som čo najrýchlejšie chcela vedieť, že čo je dnu. :) 
Hneď po otvorení na mňa vykukol takýto pekný balíček previazaný červenou mašľou.

Už keď som otvárala box, tak som ucítila úplne krásnu vôňu a keď som sa dostala k produktom, tak som sa strašne potešila. Lepšie produkty asi ani nemohli vybrať :) Nadmieru som spokojná. 
A že čo tento box obsahoval? 

 DMka vybrala produkty na každú časť tela :) Tlieskam im za to!
Ešte by som rada poznamenala, že neviem ktorý produkt koľko v DM stojí, ale ak by bolo treba, tak pôjdem pokukať a dopíšem tento údaj :)

Poďme teda pekne po porade a začneme od vrchu :) 
Starostlivosť o vlasy:

Som rada, že vybrali práve Schaumu, preto že s ňou popravde nemám vôbec žiadne skúsenosti, aj keď pár krát som nad ňou vážne rozmýšľala, nevydalo... Takže mám opäť čo testovať :) A z toho som vždy rada... viac bohužiaľ zatiaľ neviem povedať, ale už teraz Vám môžem tak nenápadne povedať, že recenzia bude na všetky tieto produkty z DMky čo som vyhrala aj z minula (z tej kabelky plnej výrobkov).


Starostlivosť o zúbky:


V boxe bola aj takáto krásna rybičkovská soft kefka na zuby od značky TePe. Nič mi táto značka síce nehovorí, ale dizajn naozaj zaujal a chválim :) Prenechávam ju však mamine, pretože ja som si zobrala tú z minula od Colgate a som veľmi spokojná :)



Ďalej na zúbky bola v boxe aj táto Colgate pasta (jednu už mám z minula) takže znova mám čo testovať :)


Starostlivosť o pery:

Baby lips asi, teda určite, predstavovať nemusím... je celosvetovo známy. Veľa babám sadol, iné ho hejtujú. Ja proti nemu nič nemám, práve že naopak. Tiež som si ho veľmi obľúbila a mám všetky druhy. Najviac mám rada zelený mätový a ružový pink punch. Tento nie je zlý, ale nemám pocit, že by hydratoval o niečo viac ako tie ostatné. Ale samozrejme potešila som sa mu. :)



Starostlivosť o telo:

Pri tomto sprcháči od Dermacolu som konečne zistila, že čo to tak krásne rozvoniavalo v krabici. Jahôdka s rebarborou. :3 Nenormálne som sa mu potešila, pretože pár dní predtým, než som si bola po box som ho videla v Lidli za 1,99 €. Hľadala som kokosový, ale ten už bol vypredaný a tak som zo srandy ovoňala tento. Taká krásna vôňa... mňam. Chcela som ho aj vziať ale nakoniec som si to rozmyslela, preto že mám veľa ešte nespotrebovaných sprcháčov. Takže DM dávam za toto veľký like. Veľmi ma potešila a som rada, že som ho vtedy nekúpila. HH


Ďalším produktom na telo je tento telový krém s bambuckým maslom, ktorý som zatiaľ neotvorila, ale cítiť ho aj cez to strieborné viečko čo je vnútri a vonia krásne. Na etikete sa píše, že je vhodný aj na pleť pre hydratáciu v každom počasí, takže super :) Zíde sa. O tento krémik sa zrejme s maminou podelíme, pretože aj ona má veľa telových a aj ja, tak nech nám nie je ľúto obom. :)


Predposlednou vecou je tento antiperspirant, ktorý taktiež prenechám mamine, keď že ja moc dezodoranty nepoužívam, skôr klasické voňavky, avšak mamina áno. Tak sa potešila, že má zase nový. :) A určite ju potom zase vyspovedám, že čo mi o jeho kvalitách prezradí.

Starostlivosť o žalúdok:


A úplne poslednou vecou je produkt, ktorý som naozaj nečakala. Áno, je to na papanie, preto že DM-ka evidentne myslí aj na naše zdravé stravovanie sa a krásu nie len z vonka ale aj z vnútra.
Sú to jadierka rôznych semien a musím povedať, že na to aká som bola na začiatku skeptická k tomu, tak to bolo fakt chutné, síce na môj vkus troška slanšie... ale dobré :) Aj keď sama by som si to asi len tak predtým nekúpila, teraz sa na to v DM-ke najbližšie pozriem.

Samozrejme aby ste vedeli, že čo to všetko v sebe má. :)

A polovičku som si nasypala do misky aby ste videli, že ako to vôbec vyzerá. :)

Dúfam, že sa Vám tento omeškaný článok predsa len páčil a že sa mi prípadne dole do komentov pochválite, že či ste vyhrali tento box aj Vy... či by ste ho vôbec chceli-nechceli, ako sa Vám páčia produkty, ktoré DM vybrala ... a taktiež či ste si zobrali tie dózičky a čo na ne vravíte, dostali využitie? :)


A ešte na záver, ak by ste chceli vidieť prvý diel ,,Sledovať DM-ku sa oplatí ! :)" Tak link TU, nech nemusíte hľadať :)

10 komentárov:

  1. Tie plechovkove boxy su krasne.skoda ze som nemala tolko bodov aby som si ich kupila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je naozaj veľká škoda. Ja som bola veľmi rada, že akurát práve teraz som nazbierala dosť :) Mesiac predtým som si zase brala takú námornícku kozmetickú taštičku za 50 bodov a rýchlo som dozbieravala keď som zistila, že budú boxy

      Odstrániť
  2. Vau tak to je úžasné. Vobec som netušila, že DMka :D má niečo také ako BOX a tie dózy sú tiež veľmi pekné. Inak takisto zaujímavý a pekný článok. Zároveň by som ťa chcela pozvať na moju giveaway tu http://sashenageletova.blogspot.sk/2015/01/new-year-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto je úplne prvý Slovenský DM box :) Naši susedia češi už takýto box majú dlhšie a veľmi som im závidela, už nemusím :D Od teraz sleduj viac DM-ku pretože tieto boxy budú pokračovať a vždy ich môže získať len obmedzené množstvo ľudí. Teraz nás bolo len 2000 na celom Slovensku. A ďakujem ti za pozvanie, určite sa zapojím, pretože som súťaživka :)

      Odstrániť
  3. Box vypadá suprově! :) Na českých DM stránkách facebooku psali, že bude i u nás zimní box, tak snad se mi podaří jeden získat (vlastně si potom koupit no).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Držím palce nech sa ti ho podarí získať... A koľko kusov je dostupných? U nás to bolo 2000.

      Odstrániť
  4. To je krása :) A nic si z toho nedělej, nepíšeš to pozdě, ale v pravý čas. Nějak jsem neměla moc času ty blogy o svátky sledovat, všichni psali tolik článků, to se nedalo. Takže sice jsem pár těch boxů viděla, jeden i otevřela (článek), ale u tebe jsem si to teprv v klidu pročetla. Jako fakt bych využila všechno, moc se mi líbil ten kartáček a i ten sprej - není to deodorant, ale antiperspirant (zabraňuje zápachu z pocení), takže bych ho klidně vyzkoušela, i když je to moje neoblíbená značka. :) Dneska jsem se přihlásila o náš DM box v ČR, už třetí pokus, snad mi to konečně vyjde. DM je moje závislost :D

    No a ty dozy jsou fajn a je dobře, že sis vzala dvě :) Bych si do toho dávala šperky apod. Já mám zas ty dva hrnky se sovičkama a piju z nich kafe každý den. :)

    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ooo tak to mi je cťou a som rada, že práve môj článok si si prečítala celý :) A jasné... som trúba! Ďakujem za opravenie... antiperspirant :D Aj to tam je napísané na ňom... to už bolo asi tým, že som to písala do 2 v noci tento článok a už som kapánek spala... ale chcela som to za každú cenu dokončiť :D Som zvedavá, že či aj u nás budú tieto boxy od teraz pravidelne a či teda vôbec budú :) Držím teda palce nech ho získaš :)
      Aaaaaa tie sovičkové šálky!!!! Tak strašne som ich chcela ... písala som DM-ke, že či budú ... a zarazili mi kudlu do srdca, keď mi odpísali, že na Slovensku nebudú :(

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Tomu ver :3 Už v nich mám nabúchanú kozmetiku :D Ako ináč ... :D

      Odstrániť