nedeľa 11. novembra 2018

Recenzia / Nalepovacia tabuľa na stenu - spolupráca s postovnezdarma.cz



Ahojte :)



Vítam Vás zas a znova pri ďalšej zo série recenzií v spolupráci s postovnezdarma.cz. Tento krát som si vybrala praktickú vec, ktorú využijem nie len ja ako blogerka na zapisovanie svojich aktivít, plánov, Wishlistov, nákupných zoznamov, jedálneho menu pre môjho drahého , ale najmä ju využijú školáci a ich rodičia.

Touto praktickou vecou je nalepovacia tabuľa na stenu, na ktorú sa píše kriedami. :) Povedzte, kto ako malý rád nepísal na tabuľu cez prestávku, nekreslil si na ňu hlúposti a nehneval tak pani učiteľku, pretože bola nadmerná spotreba kriedy? Ja som taká rozhodne bola a dokonca som bola aj jedna z mála, ktorú bavilo zotieranie tabule. Vždy som sa snažila aby tam nebola ani jedna čmuha :D Trocha som sa teda vďaka postovnezdarma.cz vrátila do svojho detstva a že to stálo za to.
ilustračný obrázok https://postovnezdarma.cz/nalepovaci-tabule-na-zed-200-x-45-cm

Charakteristika produktu zo stránky predajcu:
Nalepovací tabule na zeď - 200 x 45 cm

Tato nalepovací tabule je skvělým doplňkem do každého příbytku. Můžete si jí nalepit dle libosti a zapisovat si na ní vzkazy, seznamy nebo u ní učit své ratolesti. Tabule má 200 x 45 cm a aplikace je velice jednoduchá.
Vlastnosti:
  • Materiál: PVC
  • Barva: černá
  • Rozměry: 200 x 45 cm
  • Obsah balení: 1 x nalepovací tabule
Cena: aktuálne v akcií za 6,24 € - bežná cena je uvádzaná 18,11 €
ilustračný obrázok https://postovnezdarma.cz/nalepovaci-tabule-na-zed-200-x-45-cm
Tabuľa mi prišla zabalená v rolke a v takom tom klasickom čínskom bielom igelite, ktorý určite dobre poznáte, ak ste už niekedy niečo z Číny objednávali. 

Po rozbalení rolky si ju môžte ľubovoľne rozstrihať aj vďaka kockovým vodiacim čiaram, ktoré sú na druhej strane a následne ju viete samozrejme nalepiť kam potrebujete. 

Z tej lepivej strany je tak isto čierna a celkom dobre drží. Aj keď na stene si celkom istá nie som ako by držala. Ja ju na stenu lepiť nechcem, keďže snúbenec veľmi pekne vymaľoval náš byt a asi by ma vybil po zadku, kebyže mu strhnem omietku. :D

A aby som na tabuli mohla dosýta vyšantiť, tak som si kúpila farebné kriedy a zábava sa mohla začať.
A poďme sa teda pozrieť na menšiu ukážku ako sa dá prakticky tabuľa využiť a prečo by ste ju mali mať doma ja Vy.

Mať ju v kuchyni a informovať rodinu o tom čo budete podávať na obed ? Veď prečo nie? :)

Učiť svoje školopovinné deti matematiku? Tiež super.
Vedieť aký má Vaše dieťa rozvrh v škole by tiež nebolo na škodu. :)



Alebo... neviete kde zanechať Ježiškovi, prípadne Santa Clausovi Váš zoznam želaní? No nech sa páči :) Rovnako som tabuľu využila aj ja.

Tabuľa sa veľmi jednoducho zotiera vlhkou handričkou a po úplnom vyschnutí sa dá na ňu znova písať bez akýchkoľvek čmúh.










Tabuľa je teda praktická a dá sa využiť na veľmi veľa účelov. Ja ten svoj ešte stále zháňam a zatiaľ ju mám zrolovanú v rolke. Rozmýšľam, že ju nalepím na bok chladničky, ale toto mi zatiaľ u snúbenca neprešlo. :) Prípadne ju nastrihám na menšie kúsky a spravím si z nej takzvaný To Do wishlist, kde si budem splnené úlohy odškrtávať. :) Uvidíme. Zatiaľ si to nechávam voľne uležať v hlave aby som sa neunáhlila a potom bude nespokojná, že som ju zbytočne rozstrihala a v mojej hlave ten nápad vyzeral lepšie. :D
Každopádne... :)
Tabuľku odporúčam, píše sa na ňu dobre a aj sa dobre udržiava. Avšak stačí už len nájsť ten Váš účel, na ktorý ju budete používať. :)







To be continued ...

2 komentáre:

  1. Já bych pro ni využití asi nenašla, ale důležité je, že jsi s ní spokojená. Určitě přijdeš na způsob, jak ji nejlépe využít.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tyhle nalepovací tabule jsem viděla několikrát. Líbí se mi tenhle nápad :-) a myslím si, že do dětského pokoje, kanceláře, škol nebo do nějakých podniků je to super!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť