streda 19. decembra 2018

Pomooooooooc 5 dní do Vianoc... nápady na poslednú chvíľu na vianočné darčeky takmer pre každého

Ahojte :)

Tak už sa nám to pomaly ale iste blíži. Čas pokoja, mieru a kľudu, v ktorom sú všetci nervózni, podráždení, štekajúci na všetky strany, netrpezliví a vystresovaní, keďže ešte stále nemajú nakúpené všetky darčeky pre všetkých svojich blízkych.

Rada by som pripomenula práve takýmto doslova kazičom pohodovej atmosféry, že Vianoce v prvom rade nie sú o predražených darčekoch, nervoch a stresoch ale o užívaní si spoločných chvíľ s kľudom a pohodou na duši. Miesto nakúpenia milión takých a takých polotovarov a koláčikov, ktoré ani nestihnete zjesť a zahodia sa si ich skúste spolu vyrobiť. Domáce pečené koláčiky sú predsa najlepšie a pri takom pečení čas ubehne rýchlejšie keď sa porozprávate a môže to byť aj celkom sranda, navyše nič nie je lepšie ako keď Vašu snahu pochváli aj okolie. :)
Napríklad ja doma pečiem každoročne a to viacero druhov. Vždy musíme mať bratislavské rožky makové a môj výmysel, ktorý nikde nekúpite ... kokosové. :D Áno, kokosové bratislavské rožky. Ja ten kokos narvem všade, tak ho ľúbim. :D Potom pokračujem v pečení lineckých koláčikov, pečiatkových sušienok a sezamových mini pagáčikov. Máme toho vždy strašne veľa z každého, takže okrem klasických nakúpených darčekov je aj tradíciou, že nesieme mojim aj snúbencovým rodičom krabicu plnú vlastnoručne vyrobených koláčov. Vždy ma poteší presne tá pochvala od okolia, ktorú som spomínala vyššie. :)

Žiaľ, väčšinou aj ja patrím k ľuďom, ktorí všetko riešia na poslednú chvíľu... aj darčeky. Na nákup darčekov ideme so snúbencom v stredu alebo vo štvrtok, keďže od stredy mi začína dovolenka a ja sa môžem konečne venovať Vianociam a oddychovať pri pečení. Mojim rodičom, snúbencovým rodičom a dokonca aj snúbencovi sa veľmi ťažko kupujú darčeky. Moji rodičia v podstate odmietajú drahé dary, pretože hovoria že všetko čo potrebujú majú a čo budú potrebovať si kúpia a taktiež sú zástancami nekupovania hlúpostí, na ktoré po čase sadá prah, ktorý nemá kto upratovať. Snúbencových rodičov väčšinou potešíme nejakými kozmetickými balíčkami, ktoré sa vždy zídu. Ja stále tvrdím, že kozmetikou nikdy nič nikto nepokazí. A snúbenec je z pohľadu darčekov taktiež náročný. Nechce nič neužitočné, nepotrebné, žiadne hry atď atď. Avšak on a moja mamina sú zatiaľ jediní pre ktorých mám aktuálne darčeky kúpené. :) Nad ostatnými ešte stále rozmýšľam, že čo im dať. V tomto ohľade beriem aj ja ako celkom stresujúce obdobie naháňačiek a vymýšľania čo komu. Napadlo mi viacero alternatív, ktoré sa dajú využiť na darčeky na poslednú chvíľu.Taktiež som sa snažila čerpať inšpiráciu aj zo svojich starších článkov o produktoch, ktoré som testovala. Čiže už dosť vykecávačiek a poďme sa pozrieť na podstatu tohto článku. K väčšine potenciálnych darčekov som napísala aj svoj komentár, prípadne pridala svoje fotky a recenzie :)

Kozmetika ...

Vec, ktorou nikdy nič nepokazíte. Ak dokonca poznáte obľúbenú značku osoby, ktorú chcete obdarovať tak máte na 100% vyhraté. :)

Shea butter - Minulý rok som dostala na testovanie prírodné bambucké maslo, ktoré si ihneď získalo moje srdce. Používam ho stále a pomáha mi najmä na zimou namáhanú a vysušenú pokožku. Po viac ako mesačnom testovaní, som sa ním rozhodla obdarovať aj moju maminu, ktorá ho tiež stále používa a je s ním spokojná. Dokonca mne ho pravidelne kradne aj snúbenec. :) Recenziu na neho si môžete prečítať tu: Shea Butter.


Kufrík plný krásy - Inšpiráciu na ďalší možný darček som taktiež čerpala zo svojeho staršieho článku. Pretože kozmetiky nikdy nie je dosť a po takomto kufríku s kozmetikou som túžila vždy aj ja, Link nájdete tu:Kufrík plný krásy od parfemy-elnino.sk

Amway, Oriflame alebo Avon - Ak nechcete siahnuť po klasických "drogériových" značkách, tak odporúčam prelistovať najnovšie katalógy, prípadne pozrieť na oficiálne stránky napríklad týchto 3 firiem. V tomto bode "vypichnem" mnou najobľúbenejšie produkty od týchto spomínaných značiek. S firmou Amway už dlhodobo spolupracujem a ich produkty sú drahšie ale aj kvalitnejšie. Odporúčam špirálu a make-up, ktoré som taktiež recnezovala, stačí kliknúť na linky.
Amway mascara
Amway make-up
Som aj Oriflame lady, takže pravidelne si dopriavam kozmetiku práve od nich. Avšak mnou najobľúbenejš produkt je parfum Volare, na ktorý som písala recenziu tu:
A taktiež sypký púder, o ktorom sa viac dozviete tu:
A naopak v Avone obľubujem laky :) Viac sa dozviete kľudne aj tu:
Kozmetické balíčky - Vianočná klasika, ktorú mám sama veľmi rada. Tieto kozmetické balíčky totižto urazia naozaj málokoho a väčšinou sa v nich nachádzajú naozaj praktické veci, ktoré vyťahujem zo skrine po celý rok. :D Tu dávam malú ukážku tých, čo oslovili mňa. :)

ilustračné obrázky stiahnuté z dm-drogeriemarkt.sk




Obľúbený parfum - Má Váš objekt obdarovávania na poličke položený flakón s parfumom, ktorý patrí k jeho najobľúbenejším a už mu dochádza? Výborne... práve ste objavili ďalší možný vhodný darček. :) Ak by ste sa však chceli pustiť do výberu voňavky na slepo, mám pre Vás návod na čo si dať pozor. Avšak táto cesta nemusí byť tou správnou voľbou a vite tým viac pokaziť ako potešiť, keďže na každom človeku každá vôňa vonia inak. A prečo to tak je sa dočítate tu: Ahoj vôňa, čo si zač? Alebo 10 pravidiel používania, o ktorých ste možno netušili


Čistiaci prístroj na tvár - Sťažuje sa Vaša mama, sestra, frajerka, kamoška že má pravidelne suchú tvár a šupinkatú tvár a práve pre to musí pravidelne používať peeling na tvár? Vhodnejší darček ako Čistiaci prístroj na tvár 5 v 1 od postovnezdarma.cz nekúpite :)
Zážitok
Čo je viac ako niečo zažiť a pamätať si to do smrti? Materiálne veci sú dočasné a niektorí radšej 1 zažijú ako 100 krát o tom počujú. Takýchto zľavových portálov je naozaj veľa, len si stačí vybrať ten s najlepšou ponukou. Pár možných príkladov:
Zoskok z mosta Lafranconi
Jazda autom - offroad, Lamborghini, Ferrari, Porsche - ruku hore... kto potom vždy túžil a nikdy nezažil? :) Vyskúšať si auto, ktoré možno nikdy človek nebude vlastniť. Ja na takéto veci rozhodne som a mojou túžbou je Lamborghini Gallardo :)
Strelnica - Strieľanie z takzvanej deviny, Škorpióna, revolveru a Tompsona sme si dopriali aj my so snúbencom na naše výročie. Musím povedať, že to bol nezabudnuteľný zážitok a určite sa na strelnicu znova vrátime, pretože chceme ešte vyskúšať AKčko :)
Masáž - Ja by som občas za dobrú masáž kľudne aj vraždila. Našťastie mám šikovného snúbenca a ten ma pomasíruje hocikedy keď to práve potrebujem. Ale nebránila by som sa ani masáži od profesionála.
Wellness - Na zľavomate ich nájdete neskutočne veľa. Už len stačí vybrať ten najvhodnejší.

Šperky
Náramky, náušnice, retiazky - To sú presne tie darčeky pre ženy, ktorými nič nepokazíte. Už len stačí vybrať či zlaté alebo strieborné ... prípadne bižutéria.Taktiež sa mi páčia retiazky s menami.
Dog Tags - Viete o tom, že si ich môžte dať vyrobiť dokonca aj na počkanie ? :) Vždy som po takýchto svojich túžila, preto som si ich asi pol roka dozadu zaobstarala. Okrem toho je to vhodný darček nie len pre ženy ale aj pre mužov. 

Skrinka / šperkovnica na šperky - Pred dvomi rokmi na Vianoce som od snúbenca dostala takéto zrkadlo s odkladacím priestorom na šperky.


A minulý rok som sebe aj mamine na Vianoce kúpila v Pepco takúto "kartónovú" šperkovnicu na menši šperky. tiež super. :)

Pre hráčov
Hry - Čo viac ako hru by si mohol každý gamer priať? Ja sama chcem Far Cry 5, nového Spidermana a Shadow of the Tomb Raider na PS4 :) Akú hru dotyčný nemá a chcel by je jednoduché zistiť. Napríklad výčitkou typu: Ešte dobre, že ti teraz nevyšla žiadna ďalšia hra, ktorú by si chcel/a lebo by si celé sviatky presedel/a pred tým. - reakcia by bola : Ale áno !!! Vyšla.......(taká a taká) !!! ;)
Herné slúchadlá - Aj to patrí ku každému správnemu gamerovi, ktorý hráva multiplayerovky.
Mikrofón - Ak už slúchadlá bez mikrofónu má ... riešením je samostatný mirkofón.
Klávesnica - Nemusí byť len herná ale napríklad k tabletu alebo k mobilu. TOP klávesnica k tabletu je taká, ktorá je súčasťou obalu. Dostupné sú rôzne veľkosti a rôzne možnosti. Ja som napríklad od testovala takúto: Usb klávesnica k mobilu od postovnezdarma.cz a používam ju k môjmu Note 9.

Myš - Pre hráča je samozrejme najideálnejšia herná s čo najviac tlačítkami. Avšak mne postačuje na blogovanie a nie moc náročné hry aj táto krásne farebná od Connect It - Doodle. Dobre sa mi drží a páči sa mi ako mení farby. :) Možno gýčová, ale pre mňa hezká.

Pre fotografov
Statív - Tiež jeden poriadny zháňam. V lete som totižto svoj Vanguard pri splne Mesiaca zlomila... a nie, nechcem byť len romantická, naozaj to bolo pri splne... na rakúskom poli. :D Nie je totižto jednoduché udržať môj Nikon Coolpix P900, keďže po full vysunutí objektívu je dosť dlhý + má 1,2 kila. Čiže na bežné statívy je ťažký.
Filtre - Tie moje sú z Aliexpressu, pretože som začiatočníčka a nepotrebujem jeden filter v hodnote 50 eur, ale mám 40 v hodnote 30 eur :D Ak však Váš objekt obdarovávania je profesionál, tak určite ocení ak siahnete po tom kvalitnejšom. :) 
Obal na fotoaparát - Najlepšie sú tašky cez plete, prípadne ruksak alebo neoprénové púzdra, ktoré nepremoknú ani v nepriaznivom počasí. Prípadne čo takto obal na fotografovanie pod vodou? 
Čistička na objektív Dostupné sú rôzne handričky, čistiace perá, prachovky. Ja mám konkrétne takéto obojstranné pero, s ktorým som celkom spokojná a je pre mňa postačujúce.

Pre Smart nadšencov
Tablet, mobil alebo smart watch
Tamagotchi - Tamagotchi od postovnezdarma.cz




Reproduktor - Reproduktor od postovnezdarma.cz 

Smart ring





Transmitter do auta

Obal / kryty na mobil obľúbenej značky


Nabíjačky(bezdrôtové

Usb kľúče






Finger ring - poznáte človeka, ktorému denne padne na zem mobil aj 5 krát? Určite medzi najvhodnejšie darčeky pre neho patrí takzvaný finger ring, ktorý používam aj ja od kedy som si kúpila Samsung Galaxy Note 9. Ak by mi totižto padol, bol by to asi najdrahší pád v mojom živote. Tie moje sú z Aliexpressu, ktoré by Vám žiaľ nestihli prísť do Vianoc, ale podobné majú napr. v Pepcu alebo v hocijakom dobrom obchode s krytmi na mobily. 


Dekorácie
Sviečka so šperkom - Je tvoj objekt obdarovávania blázon do sviečok? A čo takto do šperkov? Že áno??? Výborne... Dve riešenia v jednom. To len tak niekde nenájdeš. Recenziu dodávam tu: Sviečka s prekvapením od Sloth a ver, že ten šperk nie je žiadna bižutéria, ale pravé striebro. Že fuuuuu. Mega darček.

Kvetinový macko - takéhoto kvetinového medvedíka by som veľmi chcela. :) Avšak, keďže stojí 50 a viac eur, tak som sa rozhodla, že si ho skúsim vyrobiť. Keďže Vy ho do Vianoc vyrobiť nestíhate, tak najlepším riešním je ho zakúpiť a určite ním zabodujete. Podobného má dokonca aj Zuza Plačková vo svojom Pink garden podniku.


Mydlová kytica - Taktiež druhé možné riešenie od firmy Sloth. Túto moju mám položenú v predsieni na komode a každá jedna návšteva sa ma vždy na ňu spýta a neveria, že je vyrobená z mydla. :) Link na recenziu nájdete tu:  Prekrásna mydlová kytica od Sloth

Swarovski sošky -  Chcete kúpiť niečo milé a pekné? Môžte kľudne siahnuť po Swaovski soškách. Moje srdce piští po Swarovski pande. (tá na fotke nie je) :) Ale aj tá Dory a Nemo vyzerajú super.

Svietnik - Ďalším skvelým darčekom pre sviečkofila je svietnik... ale nikdy nie obyčajný. Minulý rok priamo pred mojou prácou postavili vianočný stánok a vyše dvoch týždňov môj zrak neustále smeroval na točiace sa svietniky... no... nedalo mi to. Musela som tam ísť a jeden kúpiť. Mám takýchto točiacich sa sobíkov ale mali aj všelijaké iné, napr. vločky, anjelikov, koníkov atď.Aj po skončení Vianoc tento svietnik neodkladám, pretože na Vianoce sú to sobíky... a cez rok sú to jelenčeky :D :D :D :D :D Áno, nie som kompletná. Ale veľmi sa mi páči a to točenie sa ma naozaj hypnotizuje.











Pre Fitness maniaka
Proteíny 


Oblečenie na cvičenie 


Činky 
Expandéry 
Permanentka

Ostatné
Čajové súpravy pre čajofilov -

Oblečenie - hrubé ponožky, vtipné vianočné svetre
Pyžamo/dupačky - Po takýchto pandích sama túžim :) Buď originálny. Tieto dupačky nie sú len na spanie.
Nájdeš ich na stránke Skippy.cz
Skippy.cz

Pre šálkomaniakov šálky

Ray ban okuliare na leto

Diaľničná známka

Knihy pre knihomoľa

Permanentky a iné darčekové poukážky

Zalov vo svojej pamäti a rozpomeň si či ti niekedy osoba, ktorú chceš obdarovať niekedy nespomínala po čom túži. Ak si spomenieš a potešíš ju / ho práve tým, tak od šťastia zošalie a žiadne ďalšie vymýšľanie darčekov, po ktorých možno ani netúži nepotrebuješ.



Každopádne... držím palce a želám šťastné a veselé :)


1 komentár:

  1. Pěkné vánoce i tobě. Já už mám všechno nakoupené, ale hrozně se mi líbí ty sošky od Swarovski. Vůbec jsem nevěděla, že něco takového mají. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť