streda 6. februára 2019

Peliešok pre Ellie od slovenského výrobcu TQS / spolupráca

Ahojte :)
Vítam Vás pri ďalšom článku kde by som Vám rada ukázala aká nádherná vec mi prišla ešte tesne pred Vianocami. Určite si spomínate na článok z leta, kde som recenzovala peliešok pre moju zlatinku Kiaru, ktorý som dostala formou spolupráce od slovenského výrobcu pelechy.tqs.sk. Ak ste tento článok náhodou nezachytili, tak ho nájdete na tomto linku: Spolupráca s pelechy.tqs.sk alebo aj ako si môj pes prišiel na svoje :)

Bolo 13. decembra keď sa mi ozvala majiteľka firmy pelechy.tqs.sk pani Miška s tým, že na facebooku majú novú stránku : Peliešky pre Vašich miláčikov  a spýtala sa ma, či by som nemala nejaký návrh na ďalší možný blogový článok, keďže ten predchádzajúci sa jej páčil. Súhlasila som a navrhla som, že môžem napísať tentokrát článok ako sa páčia ich produkty fenke mojich rodičov, Ellie. Dohodli sme sa teda na veľkosti peliešku, mamina si vybrala farbu, ktorá sa jej z ich stránky páčila a pani Miška mi taktiež dala na výber či chcem pre Ellie takú malú podušku ako dostala Kiara alebo pešek (čo je pešek vysvetlím neskôr). Vybrala som pre ňu pešek, keďže hračiek nemá nikdy dosť. :) Bola som veľmi prekvapená, keď mi pani Miška volala doobeda presne o týždeň, teda 20.decembra, že peliešok pre Ellie je hotový a či je možné aby mi ho doniesol ešte dnes jej kolega, ktorý má cestu okolo. Súhlasila som a potešila som sa, že Ellie dostane svoj nový peliešok ako vianočný darček.
Bolo cca pol 7 večer, keď som dopekala už asi desiaty plech lineckého pečiva, tvarohových pagáčikov a medovníkov keď sa mi rozvonil telefón a ozval sa v ňom pán, ktorý sa nachádzal pod mojou bránou a čakal ma s pelieškom. Strapatá v rozťahaných teplákoch a celá od múky som utekala dole po schodoch ešte kričiaca na snúbenca - dávaj pozor na koláčiky nech nezhoria... sú v trúbe! Vyšla som von z brány, pán ma privítal milým úsmevom, podal mi ruku predstavil sa a z auta vytiahol obrovský vak. Nádherný Santa Klausovský vak. Zostala som v nemom úžase, jéjkala som ako malé decko... (to robím vždy... som proste infantilnosť sama o sebe ... ale okolie si už zvyklo). Poďakovala som, zaželali sme si krásne Vianoce, rozlúčili sme sa a utekala som po schodoch naspäť domov pozrieť čo sa ukrýva vnútri.

To, že nie som dobrá vlogerka, na videách sa zakoktávam, mám hnusný hlas atď atď ... som si toho vedomá :) Avšak unboxing video aj napriek tomu nesmie chýbať a kto chce pozrie si ho aj bez zvuku. :D


Ten vak je naozaj nádherný a je vidno, že si na tom dali veľmi záležať. Občas až nechápem ako niekto dokáže vyrábať na počkanie tak krásne veci a keď sa pozriem na to čo viem vyrábať ja a v čom som šikovná.... hmmm.... tak nič. :D


 Dokonca na vrchu na zaväzovacej šnúrke sú brmbolce. Nie je to rozkošné? Na mňa to pôsobí celým takým veľmi milým a príjemným dojmom. Rovnako ako ja si dávam na článkoch o spoluprácach záležať, tak aj firma s ktorou spolupracujem si dáva záležať na tom ako mi príde zabalený produkt, na ktorý mám písať recenziu. Dávajú si záležať teda nie len na tom samotnom produkte, ale vytvárajú celkový veľmi pozitívny dojem aj balením či komunikáciou. O to viac ma to celé baví a nadchýna. A ak mi vianočnú atmosféru nenaladili práve horiace koláčiky v trúbe, tak tento vak jednoznačne áno.



Avšak hlavným produktom recenzie nie je vak, ale to čo sa v ňom nachádza. Obsah vaku ma veľmi milo prekvapil, pretože pani Miška mi okrem dohodnutého peliešku a hračky s názvom pešek pribalila aj mini vankúšik v rovnakej farbe a dokonca aj hnedú látkovú nákupnú tašku.




Ja, moja mamina a tatino sme fanúšikovia zelenej farby, preto ma vôbec neprekvapil maminin výber farby. Vybrala si nádhernú smaragdovo zelenú, ktorá bude v ich byte vynikať. Peliešok je tentokrát trocha inak ušitý ako bol peliešok Kiary. Táto hlavná poduška, je všitá priamo do celej "konštrukcie" a nie je tým pádom vyberateľná. Čo však vôbec nevadí a myslím si, že tým pádom je peliešok pevnejší, keďže Ellie je dvojnásobne väčšia ako naša malá a živšia,preto pevnejšiu konštrukciu využije a bude podľa mňa nadšená:) 


Všetky peliešky od firmy pelechy.tqs.sk sú vyrobené z vodeodolnej tkaniny s výplňou z dutého vlákna. Sú kvalitné, pevné a ľahko sa udržiavajú čisté. Peliešok môžte buď dať vyprať alebo poutierať navlhčenou handričkou.

Peliešok je pevný a drží svoj tvar aj napriek tomu, že čertica Ellie sa do neho hádže ako kosatka :D


Narozdiel od Kiariného pelieška je tento aj zospodu z rovnakej látky ako celý peliešok a tým pádom sa jeho spodná časť bude tak isto jednoducho udržiavať v čistote a stačí ho občas len oprášiť prípadne pretrieť vlhkou handričkou:) 



Každý jeden šev je dokonale opracovaný a zašitý tak, aby peliešok vydržal naozaj čo najdlhšie a z ľahkosťou odolával šanteniu našich miláčikov. Kvalitný peliešok sa pozná a je vidieť, že firma si zakladá na každom jednom detaile a hlavne na pevnom a kvalitnom spracovaní. Čiže ak ešte stále rozmýšľate či takýto peliešok svojmu miláčikovi zaobstaráte alebo nie, tak podľa mňa nemáte prečo váhať. :)


 Navyše, ak si pamätáte v prvom článku, tak každý nákup takéhoto pelieška od firmy pelechy.tqs.sk prispieva na dobrú vec, pretože pri predaji každého 10teho pelieška je jeden kus venovaný do ich alebo Vami zvoleného útulku.


Okrem peliešku som vo vaku dostala aj takúto nákupnú tašku v tmavohnedej farbe, ktorú som si rovno strčila aj do kabelky, keďže ja som presne ten typ človeka, čo nakupuje veľa avšak nikdy pri sebe okrem veľkej kabelky nič iné nemá. :D Potom teda klasicky chodím s rozopnutou kabelkou, z ktorej mi trčí nákup a vypadáva mi kade tade.
Taška taktiež vyrobená z pevného materiálu a nosnosť bude na moje nákupné maniactvo postačujúca :)


K peliešku sme dostali aj vankúšik, ktorý veľmi prekvapil. Keďže ako som spomínala, pani sa pýtala či chcem pribaliť vankúšik alebo pešek a ja som vybrala pešek a nakoniec prišiel aj vankúšik. :) Je vhodný buď na opretie hlavičky makovičky alebo na hranie. Takýto vankúšik dostala aj Kiara a ona si práve vybrala prvú možnosť a to, že na ňom spinká a opiera sa o neho. Ellie si vybrala však druhú možnosť a to, že sa s ním rada hrá a nosí si ho so sebou po byte. Vankúšik je z rovnakého materiálu ako peliešok, čiže má veľmi dobrú odolnosť a aj napriek tomu, že ho už má vyše mesiaca, tak svoj tvar neustále drží a nie je nikde z jej zubov prepichnutý ani inak poškodený.


A dostávame sa k spomínanej hračke :) Ako som spomínala v rozbaľovacom videu, tak rodičia majú problém kúpiť hračku, ktorá vydrží dlhšie ako pár dní, keďže Ellie má prezývku piraňa krížená so žralokom. Preto mamina bola nadšená keď túto hračku zvanú pešek zbadala. Pešek majú doma už vyše mesiaca a hádajte čo? Stále je ako nový :) Neuveriteľné a rodičia sa tiež neskutočne tešia, pretože pešek sa stal jednou z jej najobľúbenejších trhacích hračiek a vyzerá, že jej vydrží naozaj dlho


Pešek má na svojej jednej strane takúto naťahovaciu gumičku, za ktorú hračku môžete držať a súperiť so svojim psíkom o jej vlastníctvo :D

Takto vyzerá v nenatiahnutom stave.


A takto v natiahnutom stave.


A samozrejme nemôžem Vás ukrátiť ani o video, kde sa Ellie hrá s pešekom :) Posúďte sami mieru výdrže materiálu, keď vezmete do úvahy, že sa ním takto hrá už vyše mesiaca niekoľkokrát denne a ešte stále je v celku. :D 



Taktiež by som Vám ešte chcela ukázať spokojnú Ellie v novom peliešku na pár fotkách.:) Keď je spokojná ona, tak sú spokojní aj rodičia.
















Celkové hodnotenie :


Za mňa, za Ellie a za rodičov chválime kvalitu a prevedenie peliešku a všetkých pribalených doplnkov všetkými 10timi. Smaragdovo zelená farba peliešku naozaj pristane a je vhodná do každého interiéru. Kvalita je nepopierateľne úžasná, čomu nasvedčuje výdrž pešeka aj po viac ako mesiaci. Peliešok, vankúšik a aj pešek sa jednoducho udržiavajú a vyzerajú stále ako čerstvo rozbalené. Ellie sa z peliešku veľmi teší a aj napriek tomu, že najskôr na videu vyzeralo, že sa jej moc nepáči, tak po pár dňoch v inom peliešku už ani nespinká a rovnako ako aj moja Kiara aj Ellie si peliešok veľmi obľúbila a spinká v ňom ako bábo.


A ešte raz pripomínam, že každou kúpou takéhoto peliešku prispievate na dobrú vec. :)

info zo stránky pelechy.tqs.sk:


PRI PREDAJI KAŽDÉHO 10KS PELECHU ALEBO VANKÚŠA BUDE JEDEN KUS DAROVANÝ DO NAMI, PRÍPADNE VAMI VYBRANÉHO ÚTULKU.



Takýmto spôsobom sa aj Vy môžete stať podporovateľom a darcom pre útulky v slovenských regiónoch. Pri odovzdávaní sa môžete zúčastniť a súčasne budete ako darca uvedený na našich webových stránkach a stránkach konkrétnych útulkov a nadácií pre podporu a pomoc zvieratám."


Okrem klasického peliešku ako dostala moja Kiara a psík rodičov Ellie si môžte zakúpiť aj netradičné kúsky ako búdky pre psíkov alebo mačky. Prípadne počuli ste už niekedy o rohom peliešku? Že nie? Firma pelechy.tqs.sk Vám ho vyrobí presne na mieru :) 
Dovolila som si zapožičať si zopár fotiek z FB stránky pelechy.tqs.sk, aby som Vám ukázala, že aj takéto kúsky môže vlastniť Váš havino, či prípadne mačička.







Ak sa Vám tento článok páčil, budem rada ak zanecháte komentár a taktiež budem rada ak sa pozriete aj na článok kde som testovala peliešok pre Kiaru. Ak ste sa k nemu ešte náhodou nedostali, link je tu: Spolupráca s pelechy.tqs.sk alebo aj ako si môj pes prišiel na svoje  , stačí len rozkliknúť.
Taktiež by som veľmi krásne chcela poďakovať firme pelechy.tqs.sk za možnosť otestovať ďalšie ich krásne výrobky a potešiť nimi aj Ellie aj rodičov. :) Verím, že tento peliešok jej vydrží nekonečne dlho a ak sa náhodou pešek podarí roztrhnúť, ihneď objednám ďalší, keďže už teraz jeho výdrž pri jej zuboch je obdivuhodná. :D

Takže jedno veľké

ĎAKUJEME


To be continued ...


1 komentár: