utorok 23. apríla 2019

SWAP číslo 2 s Darinkou z blogu mojperfektnysvet.blogspot.com

Ahojte :)


Vítam Vás pri ďalšom SWAPe, ktorý som na blogu už dlho nemala :) Ešte v priebehu minulého roka sme sa s Darinkou z blogu mojperfektnysvet.blogspot.com dohodli na druhom spoločnom SWAPe, ktorí opäť navrhla ona. V januári sme sa obe rozbehli do obchodov, pričom podmienky boli jasné a jednoduché. Mali sme kúpiť 4 produkty na 4 témy v hodnote 15 eur + neobmedzené bonusy (bonusy boli nepovinné).
Témy boli: 1. Dekoratívny produkt, 2. Pečujúci produkt, 3. Nekozmetický produkt, ktorý zbožňujem a 4. Vec, ktorú mám v kabelke stále so sebou.
Niektoré produkty, ktoré mi napadli som si ihneď zapísala do telefónu (už ich len stačilo zohnať) a nad niektorými som musela dlhšie porozmýšľať, avšak nakoniec som úspešne dorazila do nákupného cieľu aj ja a s Darinkou sme si v rovnaký deň balíky odoslali.
Hneď po doručení balíčku som utekala na poštu a brala ho so sebou do práce, kde som aj unboxing nafotila a poďme sa už spolu na neho pozrieť.
Aj Vy ste zvedavé čo mi Darinka poslala? :)



Hneď na začiatku som si nemohla nevšimnúť podobnosť balíčkov :D Došla mi totižto tá istá poštová krabica, len o číslo menšia ako som poslala ja. Začala som mať zvláštny pocit, že aj tentokrát sa na niektorých produktoch zhodneme, rovnako ako to bolo v minulom SWAPe. :) Čo myslíte, bola moja teória správna ? ;)


Produkty boli pečlivo zabalené v takomto lesnom motíve so zvieratkami a označené číslami.
Okrem toho som samozrejme v balíku našla aj list s postupom akým mám balík rozbaľovať a prečo vybrala ten a ten produkt.:)




A ide sa na rozbaľovanie :)



Téma číslo 1.
Dekoratívny produkt


Odpadla som !!! Hneď ako som chytila do ruky 1. balíček, tak opakujem ešte raz pre vyššiu dramatizáciu... odpadla som :D Ešte si hovorím, že hmmm, šikovná ako to pekne zabalila, že podobnú škatuľku som balila aj ja a tak podobne som to zabalila... v tom mi napadla myšlienka, že čo ak ten produkt nie je len tvarovo podobný, ale aj celkovo ! Trhla som papier...no jasné :D :D :D :D :D Začalo to dobre, tak nejako deja vuácky  a dúfala som, že to tak aj nebude pokračovať.Uvidíme. :D 
No mohla som jej dať presne tú istú paletku ? No mohla :D (a pritom ich bolo viac druhov, len táto sa mi proste páčila).
A toto sem proste musím dať.:D Hneď ako som to chytila do rúk som písala Darinke, že sa mi to nejako nezdá a tak isto som zabalila 1. balíček aj ja. :D
prikladám dôkazový materiál:



Téma číslo 2.
Pečujúci produkt

Výzor druhého produktu dával celkom nádej, že sme sa netrafili do rovnakého, keďže ja som podobný tvar nebalila. Po otvorení som sa potešila, keďže pár dní pred doručením balíčka mi došiel môj obľúbený kokosový sprcháč a celkom som bola smutná, že ho už neviem zohnať. Z týchto Dermacol som už mala melónový a jahoda/rebarbora, tie boli tiež fajn. S týmto som zatiaľ skúsenosť (ani očuchávaciu) nemala :) Super vonia, keďže je to papája s mojou obľúbenou mätou. Nie je nejaký prisladký a ani tá mäta moc nekričí. Vôňa je tým pádom v melancholickej rovnováhe a určite si ho v sprche užijem, keďže takéto fresh ovocno mätové vône fakt môžem. Ďakujem.




Téma číslo 3.
Nekozmetický produkt, ktorý zbožňujem

Podľa tvaru balíčku som tušila, ale dúfala som... aaaaa :D znova sme sa trafili. Avšak ja som dala sviečky ako bonusový produkt a našťastie sme sa netrafili do vône ani značky. Sviečok však nikdy nie je dosť, takže táto určite tiež rozvonia náš byt :)



Téma číslo 4.
Vec, ktorú mám v kabelke stále so sebou

Podľa výzoru ďalšieho balíčka som naozaj netušila a prekvapilo ma, že zrovna toto Darinka nosí v kabelke. Ja mám v kabelke napríklad len diár a odkedy mám môj Samsung Galaxy Note 9, tak už aj diár používam veľmi málo, keďže z telefónu si viem vybrať pero a písať priamo na obrazovku. Nie som si teda istá, či takýto notes využijem naplno, ale vyzerá veľmi pekne. :)





A tým pádom z hlavných tématických produktov to bolo všetko a presúvame sa na bonusy, ktorých je prekvapivo oveľa viac ako hlavných tém. 

Bonus číslo 1.

Darinka k tomuto bonusu napísala, že obe pracujeme s ľuďmi, takže toto je dobré na nervy. 
Ten deň bol v práci naozaj ťažký, takže som ju ehm... zožrala celú. :D Dobrá bola, ešte som takú nemala. :)


Bonus číslo 2.

Nie, nie, nie, nie a nie!!! Toto už nemôže byť skutočné, sníva sa mi :D Ďalšie čo sme vybrali rovnaké :D Našťastie v iných farbách a veľkostiach. Ale... príde Vám toto normálne ? Ako je to možné? Prosím Vás, dole do komentára mi napíšte,či sa aj Vám takéto veci stávajú pri SWAPovacích balíčkoch. Ja až také skúsenosti nemám ale proste ... no nemôžem. :D




Bonus číslo 3.

Pandičky !!! Tých nemám nikdy nikde dosť.:) A vreckovky sa tiež vždy hodia mať v kabelke. A áno, ako si napísala v liste, toto som mala a instagrame. Dal mi ich snúbenec tuším na meniny dva roky dozadu (ak nie aj viac, ten čas tak rýchlo letí).



Bonus číslo 4.

Toto je jediná vec, o ktorej som vedela že dostanem. :) Bavili sme sa totižto o našich psíkoch a Darinka povedala, že niečo malé pošle aj pre moju a ja som spravila to isté, tiež som niečo poslala pre jej psíka. Avšak, toto milá Darinka rozhodne malé nebolo. Ona má 1,8 kila a je hrozne malinká a toto by nerozkúsala. Dala som to mamine pre ich nemeckého špica a ona to rozkúsala ako nič. Ale že ďakujú, chutilo. :D


Bonus číslo 5.

Vraj ani šálok nikdy nie je dosť, to však neplatí o našej domácnosti. Ak túto šálku uvidí môj snúbenec, tak ma asi zbije. :D Už nám totižto moje šálky vypadávajú z troch poličiek v kuchynskej linke a ešte mám pár aj vystavených v obývačke. Túto si však asi nechám v robote, aj keď už aj tam mám 3. :D Každopádne ďakujem. :) Je menšia ako zvyknem používať, takže na takú silnejšiu kávu ideálna a páči sa mi aj jemný minimalistický kvetinkový vzor



Bonus číslo 6.

Čakala som kávu Dolce Gusto alebo čaj, keďže aj o tom sme sa bavili, že sme kávo-čajopičky s veľa šálkami :) Ja som nakoniec pre Darinku vybrala Tassimo kávu a ja som dostala kokosový čaj, ktorý som si ihneď obľúbila Veď jasné, keď je kokosový aj keby mi dali kokosové neviem čo tak by som to zjedla/vypila a chutilo by mi to. :D Kokosom u mňa nikdy nikto nič nepokazí.


Bonus číslo 7.

A posledný bonus. :( Vždy pri rozbaľovaní posledného balíčka sa cítim smutne, že už to končí :D a strašne ... hmmm....ako sa to hovorí... od neho očakávam veľa a čakám nejaké veľké vyvrcholenie a v hlave počujem bicie... bada bum ccccccc. Asi nechápete ale proste... vždy na ten posledný sa najviac teším, pretože uzatvára celý balíček. Tak to bolo aj pri tomto balíčku, ja neveriaca som sa modlila aby nebol rovnaký ako som dala ja a vyšlo to. Ponožky sa vždy zídu, aj veľkostne sa Darinka trafila a aj vzor majú pekný,aj farbu, len tie volániky ... čo ja viem. Ako to hovorí Darinka Rolincová? To nieje šialok mojej kávy. :D Ale dám im šancu ! Dám si ich keď bude jedno krásne slnečné počasie a okrem volániku na sebe nič vyzývavé, neónové alebo inak extravagantné mať nebudem. Ono ten volánik nie je ani nejaký veľký, výrazný len ja som si proste nikdy nič volánikové nekúpila, aj keď sú volány veľmi IN a fičia.



 A ešte všetko pekne po kope. :)



 Rozbaľovací gir nesmie chýbať. :D Nemala som so sebou statív, preto to tak celé skáče lebo som sa nikdy netrafila do rovnakej pozorovacej výšky. Snáď nabudúce.


Na Darinkin článok z rozbaľovania môjho balíčka stačí kliknúť sem: mojperfektnysvet.blogspot.com 

To by bolo z tohto SWAPu všetko, aj keď pridávam ešte menší bonus, ktorý je však spoilerom. Preto najskôr odporúčam navštíviť článok Darinky a až potom pokračovať v mojom bonusovom pokračovaní tohto SWAPu. :) A nepovedzte, že som Vás nevarovala, ak pokračujete aj bez prekliku na jej článok. ;)


POZOR SPOILER:
Fotky z môjho balenia balíčku:

 A takto som poslala svoj balíček ja Darinke :) Tieto dve moje fotky nájdete aj v úvode jej článku :) Určite sa tam choďte pozrieť.
Mimochodom, tieto fotky som fotila u mňa doma a tie rozbalovacie balíčka od Darinky v robote, preto možno pozornému oku neušlo rozdielnosť parkiet. :) A navyše v robote som mala troška obmedzené možnosti pri fotení, niektoré fotky sa proste nedali odfotiť tak, aby sa neleskli.:) Ale domov by som už nevydržala, proste so bola hrozne zvedavá.


Na balíčky som povytláčala označenia a polepila, následne som balíčky s hlavnými 4. témami zabalila do samostatnej krabice a pribalila mnou vyrobeného origami vtáčika a čertíka z papiera s vytlačenými názvami SWAP by Nikkie. Obyčajný biely papier mi prišiel nezaujímavý, tak som si vyrobila takýto popísaný s rôznymi fontami. Bonusy som dala na bok krabice a zasypala zelenými polystyrénmi proti nárazu, na vrch priložila list a šup išlo sa na poštu. :)






Keďže Darinka vo svojom článku veľa informácií z môjho listu neuviedla a teda by ste nevedeli dôvody, prečo som práve toto vybrala, tak svoj list dávam sem ja. :)
A fotky výrobkov nájdete potom na jej stránke.
Môže byť ?
Na liste som si dala záležať, tak by ma mrzelo ak by ste k nemu nemali prístup aj Vy. 

List, ktorý som napísala Darinke odporúčam prečítať NAOZAJ až po prečítaní jej článku. :)







A ešte mi prosím na záver dole napíšte ako sa Vám páčila naša výmena balíčkov, či by ste niektoré produkty využili aj Vy a čo by Vás najviac potešilo :)

Ďakujem.
A vidíme sa pri ďalšom článku.




TO BE CONTINUED...


1 komentár:

  1. Mně by se ty ponožky s volánky líbily. Myslím, že jste si vyměnily krásné balíčky. Já swap dělala jen jednou a nepodařilo se nám poslat si navzájem stejný výrobek. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť