pondelok 6. mája 2019

Aprílový DM BOX - výrobky v hodnote až 56,19 €

Ahojte :)

Asi väčšina z nás sa snaží na facebookovej stránke DM drogérie každý jeden krát úspešne uchytiť ich DM box. Mne sa to našťastie podarilo už viac krát. Darilo sa mi najmä vtedy, keď to fungovalo ešte tým štýlom, že výhercov losovali. Zdá sa mi, že vtedy som získala za 5 eur nejakých 5 boxov. Odvtedy čo to je na takzvané striehnutie na ich stránke, tak som získala 3 boxy, z toho 2 upratovacie a 1 kozmetický, ktorý Vám práve idem predstaviť.  Musím povedať, že aj tie upratovacie majú čo do seba a všetky veci z oboch boxov naplno využívame, prípadne sme už využili. Avšak asi Vám nemusím vysvetľovať, že oveľa viac ma aktuálne potešil tento kozmetický ako to, že znova budem môcť doma upratovať s novými prostriedkami. :D
A okrem toho tento box za mňa dostáva jednotku s hviezdičkou a taktiež sa dostáva na pomyselnú prvú priečku mojej spokojnosti s ním. Takmer 100% spokojnosť so všetkými produktami. Prečo len takmer vysvetlím neskôr dole, ale hneď upozorňujem, že to nie je chyba DM boxu, ale toho, že nevlastním niečo, vďaka čomu by som ten daný jeden produkt využila. :D Čiže ho s najväčšou pravdepodobnosťou posuniem ďalej. 

Ale už som sa rozkecala až zbytočne moc, poďme sa radšej pozrieť na to na čo sú tradične všetci zvedavý, teda na to čo bolo vo vnútri boxu.

Ako som spomenula už vyššie, tento box je venovaný viac menej kozmetickým produktom a pomenovaný je Days of beauty, teda v preklade Dni krásy. Vždy už len krabička pri týchto boxoch stojí za to a ešte ani jednu z nich som nevyhodila ale skladujem si v nej kozmetiku. Aj táto má krásny a jednoduchý dizajn a určite sa v mojej zbierke nestratí.


Po otvorení klasicky prichádza na rad papier, ktorý zakrýva zabalené produkty a cez tento papier je ešte vždy previazaná farebne zladená stužka. Vždy mi robí obrovskú radosť keď za túto stužku môžem zľahka zatiahnuť a odhalia sa mi produkty v boxe. Sú to ako Vianoce mimo vianočného obdobia, určite to poznáte aj Vy.



Tentokrát na mňa vykuklo 11 parádnych produktov, z ktorých som nadšená. A že ktoré to sú? Poďme pozrieť nižšie.



Toto všetko bolo v boxe a celková hodnota je prekvapivých 56,19 €. Popravde som jásala keď som balíček otvorila, pretože som tipovala, že hodnota všetkých produktov bude cca 40 eur, avšak odpadla som keď som celkovú hodnotu jednotlivých produktov zrátala dokopy. 56,19 € !!! Wau!!! Dm sa ale buchla po vrecku, klobúk dole. Dúfam, že všetky ženy čo si uchytili tento box rovnako ako ja sú nadšené a klaňajú sa DMke. Bežne sa totižto tie ženy, ktoré si DM box neuchytili sťažujú. My však musíme byť vďačné, že niečo takéto DM robí a neprestáva s tým ! Nie sa sťažovať že sa neušiel. Keby bolo toľko týchto 56,19 € boxov, koľko žien by ich chcelo kúpiť za 6,99€, tak by možno skrachovali. Berte to ako pridanú hodnotu, niečo čo nemusia robiť ale chcú a robia, nie ako samozrejmosť, že box musíte mať a musíte sa k nemu dostať vždy a za každú cenu a že je nefér, keď nie !!! Nebuďme prosím hlúpe a ješitné, nechceme predsa aby s tým DMka kvôli sťažnosti nespokojných zákazníčiek prestala úplne :) Ak sa to nepodarilo teraz, podarí sa nabudúce.
Ďakujem za pochopenie. Avšak pokračujeme ďalej, to len tak zľahka som chcela vstúpiť niektorým do svedomia a duše.


Produkty som rozdelila do pár skupín, ktoré mi k sebe išli a poďme sa na ne pozrieť bližšie :)

Niečo na krásu:



L'ORÉAL PARIS
Maskara Unlimited Black, 7,4 ml 14,59€
(Najviac ma potešila !!!! Odpadla som z nej :) )

Rimmel London
Púder Lasting Radiance, 001 Ivory, 8 g 6,49 €
(Tento púder isto využijem, keďže som biela ako stena a chcelo by to chytiť troška farby. Pigment vyzerá byť tiež veľmi schopný. Som zvedavá)

Dermacol 
Očné tiene Duo, 01, 5 g 6,99 €
(Očné tiene používam veľmi málo a keď, tak v jemných hnedých odtieňoch, čiže presne tieto využijem)

Love Beauty and Planet 
Dámsky gulôčkový dezodorant Refreshing Coconut Water & Mimosa Flower, 50 ml 3,99 €
(Kokosová "príchuť" - to ma DMka úplne vychytala :D milujem kokos!)

 Ak budete chcieť, tak na túto mascaru spravím aj bližšiu recenziu. Ja som odpadla keď som ju zbadala v boxe a z nej sa teším asi úplne najviac. :) 


Niečo do sprchy:



Lactacyd
Oxygen fresh, Mimoriadne osviežujúci intímny gél na umývanie Oxygen Fresh, 200 ml 3,99 €
(Obsah tohto gélu na umývanie ma tiež potešil, keďže svoj intímny sprcháč už mám takmer na dne a určite by som do týždňa - max dvoch kupovala nový. Lactacyd je moja obľúbená značka)

Palmolive
Sprchovací gél So Luminous, 250 ml 1,69 €
(Sprcháčov nie je nikdy dosť. Na tento om špeciálne zvedavá a aj na dôvod, prečo ho pomenovali so Luminous. Dúfam, že nie je radioaktívny a nebudem blikať všetkými farbami ako vianočný stromček)


Nivea
Sprchovací gél Clay Fresh Ginger & Basil, 250 ml 1,99 €
(Neznášam zázvor, jeho vôňu a chuťa všetko s ním spojené aj napriek tomu, že viem aký je extra zdravý. Avšak tu je v kombinácií s bazalkou a ja tá našťastie preráža vôňu zázvoru a celé je to taký extra svieži mix, ktorý mi nevadí voňať. Ten zázvor tam ani necítim. Takže môže byť)

Niečo na starostlivosť:



Wilkinson sword
Holiaci strojček Hydro Silk, 1 ks 6,49 €
(Aj tomuto som sa veľmi potešila, keďže mi kurát dochádzajú jednorázovky a tento typ som ešte nemala)

Garnier Bio
Vyvažujúci hydratačný krém Fresh Lemongrass, 50 ml 5,49 €
(Od Garnieru mám v podstate veľmi málo produktov a z podznačky Bio som nemala ešte ani jeden. Vyzerá však lákavo a keďže mám suchú, niekedy až extrémne suchú tvár, tak sa neho veľmi teším. Ak by Vás zaujímala recenzia, napíšte si o ňu dole do komentárov, prípadne na FB, keďže viem že problémy so suchou pleťou nie sú jednoduché vyriešiť a niekedy obyčajná hydratácia nepomáha a treba ísť na to s ESOm v rukáve. Ak tu mám teda nejaké čitateľky so suchou pleťou.)


A niečo pre intímne "chvíľky":


Ezo
Kúpeľová soľ s magnéziom, 100 g 1,29 €
(A toto je práve ten jediný produkt, ktorý som spomínala úplne hore, ktorý nevyužijem pretože nemáme vaňu :( Aj keď by som ju rada mala... :( Buď to využijem do lavórika na nohy alebo niekomu podarujem :) Ešte uvidím. )

Ria
Hygienické vložky Ultra Normal Plus, 20 ks 2,19 €
( Značku Ria som zatiaľ nepoužívala, pretože najviac mi sedia Naturella Ultra vložky. Rada však vyskúšam aj tieto a uvidím ako mi budú vyhovovať. Možno presedlám na ne. )


Celková hodnota 56,19 €

Box ma stál 6,99 € aj s dopravou.


 Dúfam, že sa Vám článok páčil a mnohé ste si stihli uchytiť tento parádny box pre seba. Chcem sa ešte poďakovať DM, že takéto akcie pre nás aj naďalej vytvára a neprestáva s tým, aj keď sa veľa žien sťažuje, že boxov je málo. Dobrého (a v tomto prípade aj hodnotného) totižto málo býva.

 To be continued...


2 komentáre:

  1. Na tu řasenku by mě recenze zajímala, taky by mě potěšila nejvíce. Od té doby, co jsou DM boxy prodávané tímto způsobem, moc se mi nedaří je ulovit. Vždy přijdu až jak jsou vyprodané. :-(
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. TiG Plating - Titanium Rod in Femur complications
    TiG Plating titanium teeth dog · Thick Handle power supply titanium · Material titanium blue ps4 controller Details · Shape and mens wedding bands titanium dimensions · titanium hair trimmer as seen on tv Height and width · Material Details.

    OdpovedaťOdstrániť