štvrtok 30. januára 2020

Testujem Eucerin krémy z lekárne / Spolupráca s BENU lekárňou

Ahojte:)

Po dlhšej odmlke sa znova vraciam s ďalším článkom, v ktorom Vám tentokrát predstavím krémy z lekárne. V priebehu januára mi prišiel pochvalný mail na môj blog a zároveň aj ponuka spolupráce s lekárňou Benu, v ktorej aj bežne nakupujem. Ponuku som ihneď prijala, keďže s touto lekárňou som vždy veľmi spokojná. Nie len že tam vždy nakúpim všetko čo potrebujem ale personál je veľmi ochotný a príjemný. Naposledy som za nimi prišla s dosť neštandardnou požiadavkou. Pred tetovaním pier som potrebovala neskutočnú hydratáciu pier a nesmela som ich mať ani len troška vysušené. ( o tetovaní pier bude článok neskôr, keď to budem mať celé úspešne dokončené ). Bežné balzamy na pery by vôbec nepostačovali a pani, ktorá mi pery tetovala povedala, že mám sa skúsiť opýtať v lekárni, ale podmienkou je, že ten balzam nesmie obsahovať Paraffinum Liquidum - je to derivát surovej ropy. Táto zložka nie je odporúčaná v žiadnej kozmetike a skutočne pokožke nepomáha ale stav zhoršuje. Takže s požiadavkou, že nesmie obsahovať túto zložku a zároveň musí byť extrémne hydratačný som zamierila do Benu lekárne, do ktorej chodím pravidelne a pán lekárnik hneď pohotovo vybral obrovskú krabicu plnú všelijakých balzamov na pery a začal hľadať ten najvhodnejší. Prešiel zloženie každého jedného a zároveň povylučoval farebné a málo hydratačné.  Z toho množstva mi vybral dve najvhodnejšie voľby, ktoré spĺňali obe požiadavky a ja som siahla po značke Eucerin, ktorá patrí k veľmi známym a populárnym značkám. Priznám sa, že si nepotrpím na nejakú drahšiu kozmetiku a doteraz som riešila väčšinou krémy z bežných drogérií, ale odkedy mi klope na dvere 30tka, začínam si uvedomovať, že moja pleť si zaslúži niečo viac. Navyše počas zimy som neustále celá vysušená a moja pleť nieje to čo bývala. Aj keď sa snažím a krémujem sa všemožnými krémami, tak účinok hydratácie je väčšinou veľmi krátkodobý.

Preto som sa možnosti spolupráce s lekárňou Benu veľmi potešila. Poskytli mi možnosť vybrať si od nich hocičo a poskytli mi budget + dopravu kuriérom bez poplatku.
Veľmi dlho som pozerala čo by som si vzala a najskôr som rozmýšľala, že siahnem po nejakom spaľovači tukov (lebo moje chudnutie je už hádam legendárne a stále nič). Padol mi do oka tento :
https://www.benulekaren.sk/chilliburner
Nakoniec som si však svoju voľbu premyslela, pretože som objavila fantastickú ponuku priamo na stránke Benu lekárne, ktorá sa neodmieta. Táto ponuka znela 2+1 zadarmo. :) (tá akcia aj stále pokračuje, takže určite odporúčam na ich stránku zavítať) a išlo práve o značku Eucerin, od ktorej som si vzala vyššie spomínaný balzam na pery a som s ním nadmieru spokojná, link na neho tu ak by ste mali záujem: https://www.benulekaren.sk/eucerin-acute-lip-balm-balzam No a tu prichádzam k ďalšiemu priznaniu, okrem tohto balzamu na pery si nepamätám, že by som od nich reálne nejaký pleťový alebo iný produkt mala. Marí sa mi, že nejaké vzorky som mala ale ruku do ohňa za to nedám. Ako som spomínala... nie som na drahú kozmetiku, ale teraz si moja pleť vyslovene pýta väčšiu investíciu do kvalitnejších produktov, ktoré aj naozaj pomôžu.


Sedela som nad ich stránkou asi hodinu a rozmýšľala som, že ktorá rada pleťových produktov od Eucerin bude pre mňa najvhodnejšia. Nakoniec som si našla 3 produkty a s nadšením som si ich hodila do košíka. Išlo o denný a nočný krém a regeneračný krém. Nákup som však nedokončila a išla som si porobiť nejaké tie domáce práce. Neskôr som si k tomu znovu sadla a nočný krém už bol vypredaný :( Išlo o konkrétne tento krém: https://www.benulekaren.sk/eucerin-hyaluron-filler-urea  Moja chyba... a moje ponaučenie, že veci čo chcem mám brať hneď a nie čakať. Nevadí, sadla som si k tomu znova a našla som ďalší krém, ktorý síce nie je nočný, ale denný ale určite bude pre moju pleť prínosom. Okrem týchto krémov som si nakoniec objednala aj laktobacile, keďže aktuálne som na PNke už 2 týždne a beriem antibiotiká. Objednávku som úspešne dokončila, budget som úspešne minula ( až prekročila :D ) a netrpezlivo som čakala na doručenie.


Objednávku som vytvárala vo štvrtok vo večerných hodinách, v piatok mi pípol mail, že objednávka bola vyexpedovaná a v pondelok ráno mi hneď aj zvonil kuriér. Ak ma sledujete aj na instagrame, určite ste to zaregistrovali. Čo považujem za obrovské plus je, že objednávka Vám nemusí prísť len kuriérom na adresu, ale môžte si ju dať poslať aj na prevádzku hociktorej Benu lekárne a to úplne zadarmo. Pri odbere na pobočke zaplatíte kartou alebo prevodom vopred a pri voľbe kuriérom zaplatíte buď priamo kartou, prípadne prevodom alebo dobierkou priamo kuriérovi pri prevzatí zásielky. Je samozrejme na Vás, ktorá z týchto možností je pre Vás lepšia. Ak však nakúpite nad 30€ máte dopravu kuriérom taktiež zadarmo.


Produkty mi prišli zabalené v klasickej krabici s prelepom Benu lekárne a produkty od Eucerin boli ešte zvlášť pobalené v pukavej fólií proti poškodeniu.


Probiotiká LactoSeven

Ako som spomínala o kúsok vyššie, aktuálne som chorá a na PNke a vystriedala som už druhé antibiotiká z dôvodu, že prvé mi vôbec nezabrali a okrem toho sa mi zapálili ešte aj oči. A keďže ako všetci dobre vieme, k antibiotikám sa odporúčajú brať probotiká - laktobacile. Mne sa tie pôvodné, ktoré sme mali doma už minuli a preto som siahla po týchto: https://www.benulekaren.sk/vitabalans-lactoseven-20-tbl. Cena za 20 tabletiek je 4,41 €, dostupné je však aj väčšie balenie s 50 tabletkami za 8,46 € alebo potom ešte väčšie 100 tabletkové balenie za aktuálnu cenu 12,68 €. Ja som siahla po tom najmenšom a užívam ich 4 hodiny po antibiotikách.Ako aj z názvu vyplýva obsahujú až 7 druhov 7 baktérií mliečneho kvasenia + inulín a všetky sú uvedené zároveň aj priamo na balení. Ide však o tieto lactobacile:
Lactobacillus rhamnosus
Lactobacillus cassei
Lactobacillus reuteri
Lactobacillus acidophillus
Lactobacillus plantarum
Bifidobacterium longum
Streptococcus thermophilus


Eucerin Aquaphor - regeneračná masť

A poďme sa teraz pozrieť na tú zaujímavejšiu časť. V Benu lekárni aktuálne prebieha niekoľko zaujímavých akcií a jednou z nich nepochybne je akcia na Eucerin produkty. Ak si kúpite 2 produkty, tak 3. (ten najlacnejší) dostanete zadarmo. Stačí ak si všetky 3 produkty vložíte do košíka a zľava sa uplatní automaticky. Táto ponuka platí do 31.01.2020 alebo do vyčerpania zásob.
Poďme sa však pozrieť na to aké produkty som si vybrala ja. :)


Ako prvým produktom, ktorý som si od Eucerinu vzala bol tento regeneračná masť, ktorá je určená  napríklad na suché ruky a nechtovú kožičku, pokožku s miernymi popáleninami, po dermatologických procedúrach, ako starostlivosť na drobné poranenia, na citlivú detskú pokožku a aj napríklad na popraskané chodidlá a päty.


Zloženie je vytvorené špeciálne na upokojovanie a obnovu veľmi až extrémne suchej, popraskanej alebo podráždenej pokožky vytvorením ideálnej ochrannej bariéry na jej regeneráciu. Masť je bez parfumácie a konzervantov.
Dostupné sú dve veľkosti balenia a to:
- vo veľkosti 45 ml za 8,64 € https://www.benulekaren.sk/eucerin-aquaphor-45ml
- vo veľkosti 220 ml za 17,70 € https://www.benulekaren.sk/eucerin-aquaphor-220ml


V tomto prípade som siahla po tom väčšom balení a zrejme som urobila dobre. :) Masť je priesvitná, ľahko rozotierateľná, rýchlo vstrebávajúca a nezostáva po nej klasický mastný film. Vyskúšala som ju zatiaľ len dva krát a to na oblasť rúk, konkrétne nechtovú kožičku, ktorú mám počas zimy nonstop popraskanú. Zatiaľ som s hydratáciou spokojná a vyzerá, že je naozaj top v okamžitej hydratácií. Snúbenec má zase na čele taký suchý ako keby fľak a po natretí mal viditeľne hydratovanejšiu túto partiu a aj pocitovo mal lepší pocit, keďže táto suchá časť sa mu dosť šupinkuje a svrbí. Uvidíme či pomôže aj v dlhodobej hydratácií. :)


Eucerin Lipo - Balance denný krém

Ako ďalší produkt som si vybrala intenzívny výživný krém na citlivú, suchú až veľmi suchú pleť Lipo - Balance.
Balenie obsahuje 50 ml krému za 15,90 €.https://www.benulekaren.sk/eucerin-lipo-balance, ktorý garantuje vyživenie pleti a návrat pružnosti pokožky. Taktiež má podporovať tvorbu lipidov v pokožke a má zbavovať pleť pocitu napätia. Je tiež vhodný ako podkladový krém pod make-up, bez parfumácie, farbív či alkoholu s ochranným faktorom 6 + UVA ochranou.


Čiže z popisu presne vyplýva, že tento krém by mal byť pre mňa a moju suchú šmirgľovú tvár presne to pravé orechové. Práve tento krém som si vzala ako náhradu za nočný, ktorý sa mi predal pred nosom, takže som bola zvedavá či som zvolila správne, keďže ma zaujal práve ten popis.


Krém je hustejšej štruktúry ale napriek tomu sa dobre natiera a taktiež ľahko strebáva. Už po prvej aplikácií som mala pocit odpnutej pokožky a celkové zjemnenie môjho šmirgľa. Po 3 aplikáciách som cítila výrazné zlepšenie pružnosti pleti a už žiadny pocit šmirgľa. Myslím, že som našla tým pádom ideálny krém pre moju pleť a dúfam, že tento pocit potrvá aj po ďalších aplikáciách. Tento krém si dávam ráno po očistení pleti.


Make-up bežne nenosím, takže neviem posúdiť či je aj skutočne vhodný pod make-up. Avšak nenecháva mastný film, takže myslí si, že by nemal byť teda ani spolu s make-upom problémový.


Eucerin Hyaluron - Filler Urea denný krém

A tým sa dostávame k poslednému krému, ktorý bol mojou prvou voľbou, spolu so spomínaným nočným (ktorý sa mi žiaľ neušiel) ale zároveň som bola zvedavá na porovnanie s Lipo - Balance krémom, ktorý mi úplne sadol. Vpopise produktu zo stránky Benu lekárne sa uvádza, že je vhodný s boji proti vráskam, zloženie kombinujúce 5% ureu a kyselinu hyalurónovú. Je určený na hydratáciu suchej a extra suchej pleti a zároveň napomáha vypĺňať hlboké vrásky. Je tak isto bez parfumácie a UVA filtre pomáhajú chrániť pleť pred starnutím vplyvom UVA žiarenia.
Obsah balenia je 50 ml za 19,13 €. https://www.benulekaren.sk/eucerin-hyaluron-filler-urea-denny-krem

Hlboké vrásky ešte síce nemám ale popis ma oslovil a presvedčil aby som si vzala priamo tento krém.
Musím povedať, že pri tomto kréme mi viac vyhovuje dávkovacia pumpička, ktorú vždy oceňujem aj pri iných produktoch. Je to pre mňa taká hygienickejšia voľba, že prstami nepatlem priamo do obsahu ale ten si vytlačím z tuby alebo z pumpičky.


Veľa kozmetických produktov a pomôcok nosievam totižto so sebou aj v kabelke najmä do práce a už sa mi pár krát stalo, že kolegyňa alebo kolega potreboval krém, čistiaci produkt, krycí produkt alebo niečo podobné a tým pádom som sa ponúkla, že takýto produkt mám. Je to teda ten jednoduchší a praktickejší obal, ktorý volím pri každom možnom produkte. 
Tento krém je oproti prvému ľahší, menej hustý a rozotiera sa ešte lepšie. 
Keďže ten prvý krém používam ráno, tento používam cez deň prípadne večer (keď sa ešte nechystám spať). Hneď po aplikácií cítim taký príjemný, osviežujúci pocit uvoľnenia a oddychovania, ktorý si moja pleť zaslúži. Popravde zatiaľ neviem dostatočne porovnať tieto dva denné krémy, pretože mám pocit, že mi sadli oba aj čo sa účinkov týka. Už po pár dňoch sa moja pleť výrazne zlepšila, spružnela a zjemnila sa zároveň. Jediné čo môžem povedať s istotou je, že ten nočný krém, ktorý mi ubzinkol pred nosom si predsa len musím zohnať. :D A ak by som mala vybrať jeden z týchto dvoch, tak by som vybrala tento pumpičkový a to len kvôli pumpičke. Ale určite by si mal každý vyskúšať sám čo mu bude sedieť viac, keďže tento je o troška drahší.


Čo sa týka značky Eucerin, tak značka nesklamala. Očakávala som, že mojej pleti pomôže a zotaví ju. Ak toto neočakávať od značky z lekárne, tak potom už neviem od akej. A priznávam, že pár eurové krémy z drogérií nemajú takýto účinok na moju pleť hádam ani z 30%. To znamená len jedno... že budem musieť začať do svojej pleti investovať... už žiaľ nemladnem a nekrásniem. :D
Ak značku Eucerin nemáte vyskúšanú, tak odporúčam vyskúšať práve teraz keďže ako som už vyššie spomínala, akcia 2+1 ešte stále trvá a to priamo na stránke benulekaren.sk.

To je z tejto recenzie všetko :)

Chcem sa poďakovať však ešte poďakovať Benu lekárni za možnosť spolupráce s nimi a taktiež za poskytnutie bugdetu + dopravy na výber ľubovoľných produktov. :)
A vám moje drahé čitateľky, prípadne čitatelia, sa chcem poďakovať za trpezlivosť pri mojich odmlkách medzi článkami a dúfam, že sa vidíme pri ďalšom článku.



To be continued ...






2 komentáre:

  1. Taky jsem akorát nemocná a nemůžu se toho zbavit. Pěkné produkty sis vybrala. Od Eucerinu jsem kdysi měla oční krém a byla jsem s ním velmi spokojená.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som doma na PNke už od 16.1. a 5.02. pôjde do práce. Prvé antibiotiká mi nezabrali, takže mi lekárka po týždni vymenila antibiotiká za silnejšie a nazvala ich ekrazitom :D Tie našťastie zabrali. Ono to je asi kvôli počasiu a rýchlo sa šíria takéto bacile a vírusy.
      Mne tieto krémy úplne sadli a plánujem si dokúpiť jedine ešte ten nočný a budem na 100% spokojná. :)
      Držím palce nech si čo najskôr zdravá.

      Odstrániť