utorok 4. augusta 2020

Výlet do Břeclavy v Bonprix šatách / Spolupráca s Bonprix





Ahojte 😊
Vítam Vás po dlhšej pri ďalšom článku a zároveň pri ďalšej spolupráci s Bonprixom, z ktorej sa neskutočne teším. Prvú spoluprácu s nimi som absolvovala presne pred rokom a pani, ktorá má na starosť recenzie blogeriek ma oslovila znova. Znova som od nich dostala rovnaký budget ako minulý rok a znova som tápala, že čo si objednám tentokrát. Patrím k tým ľuďom, ktorý keď majú toho veľa na výber, zle je. :D Som nerozhodná, vyberavá a neustále zvažujem správnosť voľby. Keďže sa mi osvedčila metóda výberu z minulého roku, tak som v tom pokračovala aj teraz. Prezrela som si celú ich ponuku a na všetko čo sa mi páčilo som dala srdiečko, to znamená, že sa mi to priradilo do zoznamu obľúbených. Keď som všetko prebehla, tak som sa vrátila práve do tohto zoznamu obľúbených produktov, v ktorom mi zostali ešte aj veci z minula. To čo sa mi páčilo najviac som hodila do košíka – tým pádom veci, ktoré neboli v mojej veľkosti dostupné som automaticky vyradila. Z nejakých 30 vecí som hodila do košíka asi 10-12 a z nich som zase vyberala veci, ktoré určite využijem a páčia sa mi najviac. Svoj výber som si nakoniec nechala odobriť snúbencom a zároveň mi pomohol z košíka vyradiť ďalšie dve veci a objednávka bola na svete. Aj keď som ju znova prešvihla, pretože ja nikdy neviem dodržať stanovený budget. :D Ale nevadí...

Určite Vás zaujíma, že čo som si z Bonprixu vybrala tentokrát. Tak sa na to poďme rovno pozrieť. 😊




Objednala som si 4 produkty, ktoré mi najviac padli do oka a vedela som, že ich budem využívať na 100%. Keďže som obrovskou milovníčkou legín, tak som neváhala a objednala som legíny, ktoré sú balené v 2 kusoch a to jeden kus tmavomodrý a druhý čierny a zároveň aj ďalšie legíny, ktoré by mali byť bezšvíkové a tvarujúcim efektom. 😊 Na nich ma najviac zaujal vzor a vysoký pás, ktorý by mohol schovať a vytvarovať moje obrie brucho a boky.

V minulej spolupráci som si objednala zimné posteľné prádlo, na ktoré neviem dopustiť pre jeho úžasný materiál, vzor a neskutočný pocit pohodlia. Inak to nie je ani v tejto spolupráci. Tentokrát som však stavila na letnejší materiál a moju najobľúbenejšiu farbu, zelenú.

O legínach a posteľnom prádle spravím ďalšie dva články, ktoré budú čoskoro k dispozícií. Teraz by som Vám rada predstavila moje nové najobľúbenejšie letné šaty, ktoré mi padli hneď do oka a sedia mi úžasne.

Bol nádherný letný deň, keď sme sa so snúbencom rozhodli, že zbehneme na výlet za mojim kamarátom do susedných Čiech, do Břeclavy, kde býva a ukáže nám okolie Lednice a Valtice. Pár dní predtým mi prišiel balík od Bonprixu a samozrejme, že som bola natešená, že tieto šaty prevetrám a bola som zvedavá, čo na môj výber povie snúbenec. On je totižto môj najväčší kritik čo sa oblečenia týka. Keďže som kyprejších, bacuľatých tvarov... alebo teda klasicky povedané, som tlstá, tak nie všetko sa mi hodí a nie všetko je vhodné na moju postavu. Šaty mi vychválil a veľmi sa mu páčil aj vzor a vraj ma zoštíhľujú. Povedal, že škoda že ich nemajú v Bonprixe vo viacerých farbách, že by mi dovolil kúpiť všetky. :D :D :D To by veru nemusel hovoriť dva krát.





Aj napriek tomu, že sú z 95% z polyesteru a z 5% z elastanu, tak sú na dotyk veľmi príjemné a nepatria do kategórie fuj, to je čistá nepríjemná umelina. Taktiež som sa bála, že mi nesadnú veľkostne, keďže oblečenie si rada skúšam a nie vždy sa trafím do tabuliek. Pri Bonprixe sa mi však ešte nestalo, že by veľkosť nesedela presne a musím zaklopať, že ešte som nikdy nemusela nič vrátiť z dôvodu nesedenia na postave čo sa rozmerov týka.





Taktiež som mala obavy, že vďaka zloženiu budem celá upotená a tým pádom nervózna. Materiál je však tak strašne príjemný, že sa na mňa ani nenalepil a ani som nemala pocit, že by moje potenie spôsobovali práve šaty kvôli umelému zloženiu.




Šaty sú cenovo taktiež dostupné a stoja len 21,99 € a keby že majú tento istý strih vo viacerých farbách, naozaj by som neváhala ani sekundu a objednala by som všetky. Je totižto naozaj veľmi málo šiat, ktoré sa mi hodia tak super ako tieto. Z dôvodu celodenného výletu som šaty skombinovala so športovými tyrkysovými teniskami, ktoré sa mi farebne hodili najviac ku farbe šiat.




Nie som ten typ ženy, ktorá potrebuje byť stále stredobodom pozornosti a miluje keď sú všetky oči na nej, ale keď mi snúbenec povedal, že jeden okoloidúci muž na mne takmer nechal oči a ešte sa otáčal, tak som uznala, že v tých šatách vyzerám asi naozaj dobre. A sebavedomie tlsťošky mi o čosi viac poskočilo smerom hore.



Jediné čo by im možno niekto mohol vytknúť je, že ramienka nie sú nastaviteľné. U mňa to však rolu nehrá, keďže mne sadli ako uliate a ramienka aj keby sa dali upravovať by som neupravovala.



Na stránke Bonprixu o nich nájdetenasledovné informácie :


Šaty kvetované


Dĺžka vo veľ. 36/38 cca 86cm.

Číslo výrobku 91637795 ( ak by ste ich mali záujem nájsť skrz číslo produktu )

Značka BODYFLIRT boutique ( podznačka Bonprixu )

Materiál Vrchný materiál: 95% polyester, 5% elastan

Dĺžka 86 cm

Dĺžka rukávov bez rukávov

Dĺžka krátka/mini

Farba modrá kvetovaná


Cena: 21,99 €


Link : Bonprix kvetované šaty



Na záver tohto článku by som rada zhrnula moje hodnotenie, avšak asi nikoho neprekvapí to, keď poviem, že tieto šaty sa zaradili medzi top letné šaty, ktoré v šatníku mám a verím, že sa páčili aj Vám. Stále ich totižto majú na sklade a budem neskutočne rada, ak sa mi po kúpe týchto šiat pochválite buď na mojom instagrame, maily alebo samozrejme v komentári. Zatiaľ sa totižto každému páčili a najviac sa mi asi na nich páči strih a hravé podanie sviežich farieb. Presne to totižto k letu patrí. Ako vidíte, tak sú jednoducho skombinovateľné aj s teniskami, keďže na dlhé výlety moc neholdujem ani sandálkam, žabkám, lodičkám a tak podobne. Verím, že firma prípadne porozmýšľa o výrobe rovnakého strihu v iných farebných prevedeniach, aby som mohla kúpiť všetko, pretože keď nakupujem ja, tak beriem všetko. :)


A ešte na záver nesmie chýbať fotka s mojim najmilovanejším snúbenčekom.


A na úplný záver by som samozrejme chcela poďakovať opäť Bonprixu za ich opätovné oslovenie a možnosť spolupráce s nimi. Verím, že okrem článkov o legínach a posteľnom prádle budem v sérií Bonprix článkov úspešne pokračovať. :) Vidíme sa pri ďalšom článku moje drahé čitateľky.



To be continued ...











2 komentáre:

  1. Ty šaty jsou nádherné. Taky jsem se na ně dívala, ale pak jsem si vybrala jiné. Moc hezky ti sedí a sluší ti to v nich. Jen pro mě byly docela krátké, to je asi i důvod, proč jsem si je nevzala. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne:)
      Áno, sú troška kratšie ale na lwto ako stvorené. Škoda, že si si ich nakoniec nevzala, určite by pasovali aj tebe. ;)

      Odstrániť