utorok 1. septembra 2020

Posteľná bielizeň Amelie / Spolupráca s Bonprix



Ahojte:)

Vítam Vás pri poslednom článku z aktuálnej série spoluprácových článkov s Bonprixom. 
Ak ste ešte nečítali predchádzajúce dva články, tak by ste si ich určite nemali nechať ujsť na linkoch: Výlet do Břeclavy v Bonprix šatách / Spolupráca s Bonprix, kde nájdete recenziu na jedny z najkrajších lerných šiat, ktoré doma mám a na tomto linku: Ja, Leg(enda)ínová maniačka / spolupráca s Bonprix nájdete recenziu na trojo legín, ktoré mi padnú ako uliate a určite dobre by sedeli aj Vám.

Ako posledný produkt na recenzovanie som si vybrala posteľnú bielizeň Amelie, ktorá ma hneď zaujala svojou farbou, keďže ako asi viete, som milovníčkou zelenej farby a taktiež veľmi milým prevedením srdiečok. Romantika proste musí byť. :)



Dostupné sú hneď 3 farebné varianty a to zelená, červená a sivohnedá. Taktiež ma veľmi prekvapilo, že si viete vybrať 3 druhy kvality a to biber, linon a mikrovlákno. Priznám sa, že netuším čo je to biber a linon, preto som radšej siahla po mikrovlákne. Okrem toho si samozrejme klasicky môžte vybrať aj z niekoľkých veľkostí a kusov v balení.



Na výber je 1x 80 cm / 80 cm vankúš + 1x 135 cm / 200 cm paplón alebo 2x 80 cm /80 cm vankúš + 135 cm / 200 cm paplón alebo 1x 80 cm/ 80cm vankúš + 155 cm / 220 cm paplón. Rôzne kombinácie stoja rôzne inak. Ceny sa pohybujú od 19,90 € za balenie paplón + vankúš. Moja kombinácia 2x 80 cm /80 cm vankúš + 135 cm / 200 cm paplón v prevedení mikrovlákno stála 34,99 €. 


Taktiež pozor na druhy zapínaní. Pri každej kombinácií kvality je iné. Niekde sú gombíky, ja mám však verziu so zipsom, ktorá nám vyhovuje oveľa viac a vždy si vyberám zipsovú variantu, ak je dostupná.


Bonprix píše na svojej stránke, že posteľná bielizeň sa môže prať v práčke na 60 stupňov celzia a uvádzanými vlastnosťami sú: ,,jednoduchá údržba, padavý, s hodvábnym leskom, vyrovnáva hladinu vlhkosti."  Toto mikrovlákno mi kvalitou naozaj pripomína hodváb a obliečky sú podľa mňa vhodnejšie na teplejšie mesiace, keď sa človek nechce babušiť a potiť. Materiál je kĺzavý ale sedí na paplóne aj vankúši ako má bez toho aby ho človek stále musel upravovať. Snúbenec má malú podušku, ktorá je vyrobená z pamäťovej peny a obliečku máva preloženú do vnútra. Ospravedlňujem sa preto všetkým Monkom, ktorý sa nemôžu pozerať ako je posteľ naaranžovaná, keďže práve z toho dôvodu je jeho vankúš otočený a nelicuje s tým mojim. :)


Dúfam, že sa Vám aj táto recenzia páčila a na stránke Bonprix taktiež siahnete po ich nádherných posteľných bielizniach. Majú tam naozaj obrovský výber rôznych variantov, veľkostí, farebných prevedení aj materiálov. Keďže už jedny posteľné obliečky od Bonprix máme, tak si dovolím tvrdiť, že majú jedny z najlepších obliečok, ktoré doma máme a ich výber nikdy neoľutujem. Spí sa nám v nich naozaj úžasne a ráno mám veľmi často problém vstať do roboty.
Znova ďakujem úžasnému Bonprix za možnosťs nimi spolupracovať a dúfam, že sa vidíme pri ďalšej spolupráci s nimi.

2 komentáre:

  1. Povlečení mají úžasné. Taky jsem si jedno koupila a jsem s ním velmi spokojená. Též mám raději zapínání na zip. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné povlečení. A vítám, že je na zip. Máme doma jedno a miluji ho, právě pro jeho zip :D

    Kosmetické peklo a nebe

    OdpovedaťOdstrániť