štvrtok 2. januára 2014

Ahoj január


Ahojte kočeny :)

Máme tu nový rok, nový mesiac a nové predsavzatia :D Dali ste si aj Vy tento rok nejaké ? :)

Pár som ich napísala aj ja, ale o tom bude až ďalší článok. :) Teraz Vám chcem napísať ako som strávila Silvestra a na čo všetko sa chystám :)

Silvester som oslávila u mojej sestry na dome kúsok za Bratislavou spolu s mojím priateľom. Pred odchodom som sa trošku namaľovala a vlasy si upravila do zapletaného copíku. Väčšinou nosím vlasy rozpustené a ani neviem vlastne prečo mi napadlo urobiť si tento účes, ale zapáčil sa mi, tak som si ho nechala :D Tiež som sa jednoducho namaľovala, len linku, špirálu a biely trblietavý tieň do kútika oka.



Deň predtým som si urobila Silvestrovský nail art, ktorý má predstavovať ohňostroj. (článok o tomto nail arte je na blogu)

Náš Silvester by sa dal nazvať aj chlebíčkovým :D, keďže som urobila 4 takéto tácky plné chlebíčkov. Okrem toho sme mali ešte čipsy, šampanské a ja som miešala kofolu s fernetom citrusom :) Pozerali sme telku, blbli sme, vtipkovali, so synovcom a neterkou sme hrali hry :)


Taký pohodový Silvester som už dlho nemala a bolo mi naozaj skvele :) A týmto aj ďakujem všetkým zúčastneným. :-*

A tu je pár minútové video z okolitého ohňostroja :) cca 8minút, celkový ohňostroj trval asi pol hodinu, ale to by bolo už moc :D tak som natáčala len začiatok a tie, ktoré boli najbližšie :)

                   


Momentálne ma čakajú v škole ťažké 3 skúšky nahromadené na jednu kopu  + jedna seminárna práca (8.1.,11.1., 13.1.), tak je možné, že si dám od blogovania pár dní voľna aby som sa stihla všetko naučiť. Uvidím ako mi bude vychádzať čas. Ale môžem Vás namaškrtiť zatiaľ na to, čo sa chystám :)

- ktoré veci mám doma z vianočného wishlistu?
- novoročné predsavzatia aneb čo chcem tento rok stihnúť
- prvá GA
- čo som dostala na Vianoce a narodeniny
- Prvá appka pre tento blog ?
- Hablas Espaňol?
- Porovnanie púdrov od viacerých značiek
- Lakománia
- Výhra v GA 1
- Výhra v GA 2 a zároveň aj 3 :)
- Top ten z mojich šperkov

To be continued...

Nasledujúce články, na ktorých pracujem budem od teraz vždy písať do bočného panelu, aby ste vedeli na čo sa môžete tešiť.
Upozorňujem však, že články nie sú zoradené podľa toho, ako ich budem písať. Takže je možné, že článok z poslednej odrážky bude napísaný skôr ako článok z prvej odrážky :)
Je to tak zámerne, aby ste mali nejaké to prekvápko :) Avšak o všetkom sa aj tak dozviete vždy na FB.

Želám pekný štart do tohto roku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára