streda 15. januára 2014

Začalo skúškové :/

Ahojte

V tieto dni makám a namáham svoj mozog nad papiermi. Chodím na Vysokú školu ekonómie a manažmentu verejnej správy v BA, momentálne prvý magisterský ročník externe popri zamestnaní a môj odbor je Podnikanie v malom a strednom podniku. Uf, ale našťastie už mám dve úspešne za sebou :) Ďaľšie dve ma však čakajú a nie zrovna tie najľahšie. Taktiež som si dnes vyberala tému na diplomovú prácu, bohužiaľ sa mi nepodarila uchmatnúť tá, ktorú som naozaj chcela, ale uchmatla som niečo z toho istého súdka a tiež sa mi celkom pozdáva. Volá sa že ,,Marketingové činnosti v podniku a ich návratnosť.´´ Neznie to zle a navyše Bc. tému som mala tiež o marketingu :) Takže možno bude ctrl+c, ctrl +v :D

Chcem Vám len ukázať ako sa učím ja :) Zdá sa mi to celkom efektívne, keďže mám takú ako keby polofotografickú pamäť a pamätám si učivo podľa toho ako vyzeralo :D Hej, znie to zvláštne, ja viem ... ale ak každú stranu rozlíšim inak farebne a potom na skúške niečo zabudnem, tak si naozaj predstavím ako tá stránka vyzerala a zrazu tadá už si spomínam :)

´´Vyfarbené´´ papiere si prečítam s porozumením tak cca 2-3 krát, záleží od zložitosti a som ready na skúšku :)

Používam klasické farebné zvýrazňovače bez lepíkov (farebné lepivé papieriky)



 Pamätáte si tento stojan na knihy zo základnej školy? Doteraz ho používam, avšak nie na knihy :D

 Presne tak, používam ho ako držiak na tablet :D Je to podľa mňa veľmi praktické a lacné :)

Moje miesto učenia je na posteli a vyzerá to tam presne takto :) Len pravidlo je, že nesmiem ležať, ale sedieť, lebo inak zaspím :D

A čo robím keď si potrebujem na chvíľu od učenia oddýchnuť??? :)

Siaham po mojom čiernom kamarátovi :)


A drtím GTA V online :) (článok o hrách čoskoro v gaming zone)

Ako sa učíte najčastejšie Vy a čo sa Vám zdá efektívne? :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára