streda 29. januára 2014

Výhra u BioBeauty

Ahojte :) Je tu článok o poslednej výhre, ktorá sa mi podarila na prelome rokov 2013/2014 :) Na balíček som sa veľmi tešila, pretože BioBeauty ma vždy vie potešiť niečim úžasným. Inak to samozrejme nebolo ani tento krát :) Aj keď sa musím priznať, ešte som všetky produkty neotestovala, pretože bolo toho naozaj veľa, výhry, darčeky z Vianoc atď. Nerada mixujem všetky výrobky do jedného, pretože potom neviem povedať či naozaj fungujú a pomáhajú :)


Po otvorení obálky na mňa vykukol roztomilý balíček previazaný červenou šnúrkou :)




5 produktov a 1 voucher z balíčka :)

1. Bahenná maska na tvár pre suchú a citlivú pleť

Ako prvá ma zaujala práve táto bahenná maska, ktorú si plánujem urobiť cez víkend :D Určite pridám fotky, sa zabavíme :D V živote som nič takéto nemala, ani som si to neplánovala kúpiť, nie však preto, že by som to neschvaľovala, ale preto, že som sa k tomu nikdy takto nedostala :) Som veľmi zvedavá a ako som už napísala, tešte sa na recenziu a hlavne fotky :D :D :D Bu bu bu

Popis predajcu:

Bahenná maska na tvár: Pleťová maska s obsahom čierneho bahna z Mŕtveho mora, čistiaca, vhodná najmä pre suchú a citlivú pleť. 

Objem: 2x 8 ml
Cena: 1,79 €

2. Kondicionér - objem a starostlivosť pre všetky typy vlasov

Taktiež som ešte nepoužila :) Cez víkend ;)

Objem: 400 ml
Cena: 8,20 €



3. Hydratačné mlieko na čistenie suchej a citlivej pleti

Toto mliečko som použila večer po namáhavom dni hneď po odlíčení make upu na dočistenie pleti :) Najskôr som mala pri otvorení vzorky pocit, že vonia celkom jemne, nenápadne a nudne ... ale ako som si ho začala nanášať na pleť, tak som názor zmenila ... vôňa je síce jemná, ale rozhodne nie nudná a nenápadná. Práve že naopak, je krásna kvetinková a veľmi príjemná. Konzistencia je klasická mlieková, dobre rozotierateľná :) Prekvapila ma neskutočne rýchla vstrebávateľnosť. To nebola ani minúta, čo som si mlieko natrela a už bolo proste vstrebané, fuč (pritom ja si krémy nikdy nenatieram na tenučko :D a hlavne pri testovaní nie, aby som mohla skúmať všetky "parametre")  ... a pleť mi zostala taká jemnučká, hydratovaná, na dotyk príjemná. Neviem čo ešte viac napísať ... ale jednoznačne chválim a vrelo odporúčam :) Ak by som mala rozdávať hviezdičky tak má u mňa  5 z 5 :)

Objem: 200 ml
Cena: 6,50 €




4. Telový krém - Aníz a pačuli

Dostala som 30ml vzorku, ktorá ako vzorka ani nevyzerá :D Malé krásne praktické balenie, ktoré púta nie len svojou vizážou, ale hlavne vôňou, ktorá je taká špecificky zvláštno-krásna. Nikdy som nič podobné predtým necítila. Mám rada zvláštne tropické vône, ktoré ma dokážu uniesť do iného sveta, obrazne povedané. :) Neviem vlastne či vôbec som cítila vôňu anízu alebo pačuli samostatne (nie to ešte spolu). Začuchala som sa do nej a snažila som si predstaviť s čím sa mi tá vôňa spája, alebo ako by som ju dokázala špecifikovať. Dostala som sa až myšlienkami niekam k vidine indiánov alebo Mayov. Nie netuším prečo, proste to bolo prvé čo mi napadlo :) Vôňa nie je sladká ale korenistá  ... neviem ju charakterizovať ale jednoznačne je výrazná a zaujala ma na prvý čuch. :) Konzistencia je hustejšia, maslovejšia. Vstrebateľnosť nie je najrýchlejšia ani najpomalšia :) Taký pekný stred, avšak pokožka mi dlho dlho dlho zostala príjemne hladká a voňavá :) Krémik odporúčam, avšak ja by som za plné balenie toľko veľa peňazí nedala. Nie že by za to nestál, stál ... ale nekupujem si takéto drahé krémy, pretože si to nemôžem dovoliť :)

Popis predajcu:

Jemný telový krém s výživným olivovým olejom a bambuckým maslom. So sladko-korenistou vôňou anízu a pačuli. Balenie - luxusná sklenená dóza v papierovej krabičke.

Objem: 200ml
Cena: 27,90 €




5. Mini mydielko - Olivy a levanduľa

Zbožňujem vôňu levandule, pôsobí na mňa tak ukľudňujúco a relaxačne :) Kombinácia s vôňou olív je zvláštna ale veľmi príjemná a čarovná. Rozhodla som sa, že mydielko nepoužijem na umývanie :) Bolo by mi ho ľúto, preto som ho trošička otvorila a šupla do skrinky s kozmetikou, ktorú mám nad stolom :) Vždy keď skrinku otvorím a idem si vybrať veci na líčenie tak ma zaplaví táto úžasná vôňa. :)

Popis predajcu:

Tradičné, prírodné, francúzske mini mydielko s úžasnou vôňou v milom a praktickom cestovnom  balení. 

Hmotnosť: 25g
Cena: 1,20 €


Voucher do salónu Le Bien

Salón som síce ešte nekontaktovala, čo sa týka služieb :) Ale určite sa poinformujem ohľadne cien :)


Ak sa Vám článok páčil alebo máte skúsenosť s niektorým z produktov, dajte vedieť, budem rada ak sa podelíte o skúsenosť aj Vy :)

1. februára spúšťam GA, v ktorom budú aj výhry od BioBeauty. Týmto ďakujem za sponzorstvo pri GA :)

4 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Mliečko veru áno, nechápala som akú hebkú pleť som mala a tá vstrebaľnosť, úplná rýchlosť svetla :) kondicionér ešte neviem, ale som zvedavá :)

      Odstrániť
  2. Ten telový krém ma veľmi zaujal :) Zbožňujem tropické vône :)
    L a - S i s s i

    OdpovedaťOdstrániť