sobota 12. apríla 2014

Garnier - Perfect Blur 5sec Review

Ahojte :)

Ako už mnohé viete, písala som pred pár dňami na Fb stránke blogu, že mi prišla do schránky celkom nečakaná zásielka a podľa obálky som naozaj netušila, že o čo ide. Nazvala som ju teda tajomnou obálkou z Prahy :D No keď som ju otvorila, vykukol na mňa list od Garnieru a z obálky mi vypadla ružová vzorka krému. Bola to vzorka Perfect Blur 5sec Review. Waaaaaa ide o testovanie výrobku! Veľmi som sa potešila, aj keď som si do dnešného dňa nespomenula, že by som sa do niečoho takého zapojila (zapájam sa do veľa súťaží, možností testovať...). Nevadí! O to viac ma to teší :)




Pri tomto pohľade do tajomnej obálky mi bolo už jasné, že o čo sa jedná a jásala som :D





Vo vzorke je krému dostatočne, keď že má skvelú konzistenciu a rozotierateľnosť, netreba ho použiť veľa. Vzorka je zhruba na 3 použitia. 

Zloženie výrobku




Rozhodla som sa otestovať Perfect Blur 5sec Review hneď na dvoch miestach a to ruke a polke tvári, aby ste mohli vidieť čo najviac rozdielov a výsledkov :)


Krém má bielu farbu s nádychom do ružova a je hustejšej konzistencie, avšak aj napriek tomu sa rozotiera úplne geniálne! Nemala som pocit, že si natieram krém, ale skôr nejakú príjemnú penu, ktorá sa mi postupne prispôsobuje, zmatňuje moju tvár, zakrýva póry a taktiež viditeľne mení celý môj vzhľad. Po aplikácií som mala príjemný pocit ľahkej nezaťaženej pleti, ktorá môže ďalej voľne dýchať a ja si môžem zároveň užívať rozdiel medzi natretou a nenatretou polkou tváre. Rozdiel je podľa mňa naozaj viditeľný a neskutočný. A toto všetko len za pár sekúnd.  












Ľavá strana tváre na fotke (do polky nosa, čela a brady) s použitím krému.... pravá bez použitia











Charakteristika výrobcu:
,,Nová generácia starostlivosti, ktorá opticky vyhladí, vyplní a zakryje známky starnutia (vrásky, póry, nedokonalosti, lesk). Pre viditeľnejšie mladšiu pleť za 5 sekúnd."
Moje závery:

Presne to čo krém sľubuje aj spĺňa. Musím sa priznať, že samú ma výsledok veľmi prekvapil aj keď som k nemu bola najskôr skeptická. Neverila som, že môže byť až taký skvelý a za pár sekúnd čarovať s pleťou :) Očaroval ma nakoniec na toľko, že sa popozerám v drogérií po plnom balení :)

Produkt odporúčam na plnej čiare a mal by byť podľa mňa v kozmetickej taštičke všetkých žien, ktoré chcú byť krásne bez zaťaženia pleti. Tento krém môžme nazývať kľudne domácim retušom bez zdĺhavých programov v počítačoch :) 
Jednoducho buďte krásne za pár sekúnd a očarte svoje okolie kľudne aj bez make-upu. :)

Krém:




Vďaka silikónovým elastomerom vyrovnáva vrásky a uzatvára póry
     
    Obsahuje mikročiastočky oxidu kremičitého, ktorý absorbuje maz a vďaka tomu pleť                          zjednoťuje a zmatňuje    












Výhodou  krémiku Perfect Blur 5sec Review je, že sa dá použiť ako 3v1 :)

1. podkladová báza pod make-up, ktorá zdokonalí Váš výsledný look

2. po aplikácií denného krému, ak chcete vyzerať hydratovane a zároveň matne :)

3. miesto make-upu - výzor s krémom mi veľmi pripomína výzor s jemným make-upom. Je možné, že by len málokto uhádol, že na sebe nemáte vôbec žiadny make-up a tento zázrak vytvoril samotný krém :)

Cena sa pohybuje okolo 10 eur za 30 ml balenie. Možno je to pre niekoho výhodou a pre niekoho práve naopak. Avšak ja cenu beriem pozitívne, pretože ak si spočítame koľko dávame bežne za make-up, podkladovú bázu, prípadne nejaký ten krém alebo púder na zmatnenie, tak si uvedomíme, že to nie je až tak veľa a krém sa naozaj oplatí. Navyše netreba ho vytláčať priveľa. Krém má skvelú konzistenciu, ktorá sa veľmi dobre rozotiera.

Plusy:
- konzistencia, ktorá je síce hustejšia ale ľahko a príjemne sa rozotiera
- jemná vôňa
- skvelé účinky a výsledky (pred a po) čo sa týka vyhladzovania vrások, zaceľovanie pórov, zmatňovanie a        zjednotenie pleti
- na mojej pokožke vydržal krém bez zmien celé poobedie až do večera
- nezaťažuje pokožku
- využitie 3v1

Mínusy:
- nenašla som nič, čo by sa mi na tomto kréme nepáčilo.

Na cenu si musíte každá vytvoriť vlastný názor, či je pre Vás + alebo -

Pridávam fotku plného balenia, keď že mne sa dostala do rúk len vzorka :)
Ilustračná foto z google


Ďakujem ti Garnier za možnosť otestovať tento skvelý výrobok :)


A na záver :)
Celotvárové použitie :)








16 komentárov:

  1. Výsledok vyzerá byť podľa fotiek pred a po perfektný a viditeľný.. Pokukujem po tomto produkte, asi si ho už kúpim :D .. Samé pozitívne recenzie naň čítam :)
    Lienka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani sa nečudujem, že je na neho veľa pozitívnych recenzií. Rozdiel je viditeľný hneď po aplikovaní, len ja som sa bála, že to nebude dobre vidieť na fotkách práve kvôli foťáku... preto som nafotila 179 fotiek a z nich som povyberala tieto, kde som videla aspoň nejaký rozdiel :) Takže odporúčam kúpu :)

      Odstrániť
  2. Vysledek je opravdu skvělý:)! určitě se po něm kouknu v drogérii!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To teda je skvelý! A do drogérie po neho vyrážam aj ja :)

      Odstrániť
  3. Zítra ho nejspíš budu zkoušet taky ze vzorku, tak jsem moc zvědavá.

    By-Moni

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Daj vedieť ako ti sadol :) Podľa mňa je najviac geniálny

      Odstrániť
  4. ODPADNEM!!! Waaaaau. Malokedy sa mi stava, zeby som bola tak sokovana, co dokaze spravit obycajny krem :) Gratulujem, po dlhej dobe sa ti podarilo ma zlomit, aby som si isla kupit produkt, na ktory som citala recenziu :)

    Audrey z Activio.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oooo, ďakujem :) Tak to si tlieskam... a tebe tiež k dobrej voľbe ;) Potom daj vedieť, že či ti sadol a či si odpadla aj po svojej aplikácií :D

      Odstrániť
  5. Fúha, neverila som, že z toho niečo bude, ale toto ma naozaj prekvapilo! Vyzerá to super! Musím ho mať! :D :D :D Super recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti :) Hh som rada, že tam vidíš tú šokujúcu zmenu, ktorá fakt prekvapila aj mňa :) Keď niečo ušetrím z výplaty, tak bude môj v plnom balení :)

      Odstrániť
  6. nečekané obálky vždycky potěší nejvíc co :-D pěkná recenze

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš pravdu :D Hlavne keď sa v nej nenachádza faktúra :D hh a ďakujem :)

      Odstrániť
  7. Počula som na neho pozitívne ale aj negatívne názory :) Tebe sa však naozaj hodí. Kika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 100 ľudí, 100 chutí ... Nie každému sadne všetko :) A ďakujem za kompliment.

      Odstrániť
  8. Ahoj :) Ďakujem Vám baby :) Na Váš blog som klikla a taktiež som dala follow ;) Držím palce, začiatky bývajú ťažké.

    OdpovedaťOdstrániť