streda 23. apríla 2014

Najnovšie úlovky :) Aktualizované

Ahojte :)

Blíži sa nám leto a ja som sa rozhodla, že si trošku zalovím a urobím zásoby :) Väčšina je nekozmetická ale dúfam, že aj tak Vás možno niektoré inšpirujem :) Navyše tie ceny ... no nekúp to :D




 1. Plavkový vrch v mojej najobľúbenejšej farbe :3 ♥



Milujem presne takúto zelenú farbu ... a keďže plaviek nikdy nie je dosť, tak mi tento krásny vrch vybral môj drahý a dostala som ho ako darček k ničomu :) Spodok som nechcela, pretože mám už jeden zelený, ktorý nenosím ... pretože k zelenému vrchu zásadne nosím čierny spodok! :D

Cena: 3,99 €
Kde? Tesco

2. Mihalnice Essence



Taktiež som ich dostala od môjho drahého, keďže videl že po nich pokukávam :) Ešte som nemala príležitosť otestovať, ale keď ich budem nalepovať, určite o tom napíšem :)

Cena: 2,69 €
Kde? DM

3. Lak S-HE



Značka S-HE robila evidentne výpredaj, keďže niektoré kúsky mali o viac ako 50% lacnejšie :) Ulakomila som sa na túto krásnu ružovú :) Bodaj by aj nie, za tú cenu. Je to odtieň 170 ale ešte som ho neskúšala ;). Laky značky S-HE som obdivovala a nakupovala, keď boli ešte v takých guľatých flaštičkách cca 6 rokov dozadu. Odvtedy som si od nich žiadny nový nekúpila, nejako ma tie ich farby prestali baviť :) Ale na tento som naozaj zvedavá.

Cena: 0,99 €
Kde? DM

4. Pilotky



Odkedy mám operované oči a nevidím konečne ako krtek, tak som sa zamilovala do slnečných okuliarov, konkrétne takýchto krásnych pilotiek! Mám už viacero farieb a stále ma baví dokupovať ďalšie :D Ukážem v niektorom z ďalších článkov všetky, ktoré už mám ;) Milujem ich a dá sa k nim krásne zladiť :D

Cena: 2,99 € / 1 kus
Kde? Lidl

5. Balerínky



Musím sa priznať, že balerínky popravde moc neobľubujem. Toto sú moje druhé, pričom tie prvé som mala na sebe asi 3 krát a už ich mám asi 6 rokov. Čo už no :D Ale predsa len som sa rozhodla, že týmto skúsim dať na leto šancu k legínam :) Tak som sa na ne teda ulakomila, za tú cenu :D Pôvodne som chcela tyrkysové, ale keď som zistila, že sú lesklé a vyzerajú ako lakovky, tak som stavila na klasiku :)

Cena: 5,99 €
Kde? Lidl

6. Šortky



Z minulého roka mám už presne takéto isté čierne a ružové, ale tak veľmi sa mi zapáčili, že som musela dokúpiť aj tieto dve farby :D Čo viac dodať. Leto je proste leto ... a veľmi sa na neho teším :)

Cena: 3,99 € / 1 kus
Kde? Lidl

 7. Legíny



Poslednou položkou sú legíny, ktoré som síce ešte nerozbalila, ale je to čistá čierna klasika :) Dvoje už mám dosť zlikvidované a nosím ich už len na doma, tak treba obmeniť :) Zbožňujem legíny, preto že sa v nich cítim fakt slobodne. Rifle moc neobľubujem.

Cena: 3,99 €
Kde? Lidl

8. Džegínsy


V poslednej dobe som si taktiež obľúbila džegínsy. Je to vlastne kríženec medzi legínami a džínami, resp. legíny, ktoré majú vyzerať ako rifle :) Podľa mňa vyzerajú naozaj štýlovo a sú medzi dievčatami ale aj ženami celkom obľúbené. Vybrala som si tieto dvoje značky Esmara :)

Cena: 5,99 € / 1 kus
Kde? Lidl

9. Sandálky



Na tieto sandálky som sa neskutočne tešila :) Na leto budú úplne ideálne a teším kedy so mnou vybehnú von :) Keď som prišla do obchodu, tak v mojom čísle mali už len tieto posledné... a to som prišla 20 minút po otvorení -_-. Takže veľmi som sa potešila, že som ich ešte objavila a sú moje :)

Cena: 9,99 €
Kde? Lidl


10. Žabky


No a poslednou položkou na zozname nakúpených vecí sú tieto podarené žabky :) Na výber boli ešte s látkovými "pútkami" ale bála som sa, že by ma to príliš dralo, preto som si nakoniec vybrala tieto a myslím, že nebudem ľutovať :) Sú jednoduché ale pekné.

Cena: 3,99 €
Kde? Lidl


12 komentárov:

  1. Na ty balerínky jsem se dívala v letáku a přemýšlela o koupi. Vidím, že vypadají moc hezky.

    By-Moni

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú to také obyčky ale postačia :) Ale vidím, že máš na blogu ten istý lak od S-he ako som ja kúpila :D

      Odstrániť
  2. Teda, zobrala si Lidl útokom :-) Páčia sa mi hlavne slnečné okuliare a šortky a lak má krásnu farbu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak čo mám s nimi robiť, keď zrovna do najnovšieho letáku dali veci, ktoré sa mi presne hodia a mám rada :D Musela som kúpiť :)

      Odstrániť
    2. Sa ani nečudujem, aj mne sa niektoré veci páčili, ale u nás to bolo beznádejne vypredané :-(

      Odstrániť
    3. Jaj tak, to ma mrzí ... ja som kvôli nim vstávala na 7 ... aby som si ukoristila všetko čo som chcela ... aj tak som sa musela prervávať medzi dav žien :D

      Odstrániť
  3. tiež som chcela tie baleríny, ale už u nás mali len veľké čísla, lebo sa hneď vypredali :-/ tak som si aspoň dnes natočila budík skôr a o siedmej som stála pred Lidlom,aby som si kúpila džegínsy :D okrem toho si často kupujem obyčajné čierne legíny, myslím že značky Esmara alebo tak nejako, sú veľmi dobré a kvalitné:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som si dnes ešte zbehla po dvoje džegínsy :D Možno sme kúpili rovnaké hh :D ... a ešte tie čierne sandálky :) Večer aktualizujem článok :D Tak uvidíš aké mám :) A presne, Esmara čierne legíny kupujem aj ja lebo sú megapeckové, len teraz ich nemali, tak som si povedala, že zoberiem aj hentie Jolinesse na skúšku :)

      Odstrániť
  4. tie kraťase vyzerajú dobre, už minulé leto som chcela také nejaké teplákové a nejaké takéto legíny som si kúpila už dávno dávno v lidli a nedám na ne dopustiť:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja nedám na Lidlácke Esmary dopustiť :D Aj keď tieto nakúpené sú inej značky, chcem skúsiť :) A kraťasky mám tieto isté ešte z minulého roka čierne a ružové... a väčšinou som popravde nosila len tie :D hh Sú veľmi príjemné a cítim sa v nich dobre.

      Odstrániť
  5. No celkom si ma inšpirovala, som ani nevedela, že také fajné veci sa dajú kúpiť v Lidli :))

    http://panoptikumkrasy.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som veľmi rada :) Presne to bolo aj cieľom tohto článku, že sa dá nakúpiť lacno, pekne a navyše blízko domova :)

      Odstrániť