utorok 1. apríla 2014

Vyhlásenie výsledkov narodeninovej GA

Ahojte :)

Tak je to tu, po mesiaci sa končí moja druhá GA... avšak mrzí ma, že sa Vás zapojilo tentokrát menej ako do tej prvej :) Čakala som, že sa zapoja presne tie isté, no čo už... :)

Ďakujem sponzorovi Orif24.cz, ktorý výhru do GA poskytol a ktorý ju aj zašle. :)

Nebudem to moc zdržovať ....




Šťastnou výherkyňou sa stáva ....


poprosím famfáry ....


Komentár s číslom 2.





GRATULUJEM

Výherkyňa má už na svojom maily oznámenie o výhre a poprosila som ju o zaslanie svojich údajov :) Jej údaje následne poskytnem sponzorovi Oriflame, ktorý jej výhru pošle. Dúfam, že sa potom Andrejka ozve, či jej výhra došla v poriadku a či jej odtieň, ktorý si vyberie, sadol.

A Vy ostatné, nezúfajte ... čoskoro pre Vás opäť niečo vymyslím :)

Všetkým zúčastneným dodatočne ďakujem za účasť a za to, že si stále radi kliknete na môj blog ;) Verím a dúfam, že spolu budeme takto vychádzať aj naďalej :)


4 komentáre:

  1. I am shocked :D :D že what :O :D ... jaká som happy :3 :) napíšem na mail podrobnosti :) Wuéj krásny deň

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ma veľmi teší! Ja som človek, ktorý rád robí radosť ! :D Na odpoveď na mail čakám ... obratom ju zasielam sponzorovi, aby si svoju výhru dostala čo najrýchlejšie ;)

      Odstrániť